Visoka temp. motora

zacko

Member
Pozdrav cure i dečki,

Eto mene opet s problemom,
Išao sam autoputom kući s mora i pri vožnji od oko 140 km/h upalila se lampica vode. Kako sam bio u lijevoj traci dao žmigavac da skrenem u desno pustio gas i odmah se lampica ugasila i temp. pala.

Da li netko možda zna što bi moglo biti?

Temp. u gradskoj vožnji je ok, znaći diže temp jedino na autoputu pri brzini od oko 140 km/h.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moguće da je čisto senzor problem ili njegov konektor. Ima kakvih drugih simptoma, jel fali antifriza, kada je mjenjan?
 

zacko

Member
Senzor iznad nedostatak?
Moram reći da je na autu promijenjen termostat i onaj otpornik ispred kolega.

Nije mi jasno zašto to radi kod većih brzina a u gradskoj vožnji to ne radi.
 

sir.Oliver

Well-known member
obrtaji motora / više goriva veća temperatura /. kakva ti je pumpa ? metalna ili plastična turbina ? možda ona nema dovoljan kapacitet ......
 

zacko

Member
Pumpa je mjenjana prije god dana kad sam kupio auto, metalna je. Sve je bio ok do sada, kad se vozim po gradu ili do 120 km sve ok samo iznad 120 i da je neki brijeg odmah skače. Moram promjenit čep od posude jer on preskače pa bi moglo bit od toga.

Eto da se javim
Danas rijesio registraciju, 20 i vise min radila na mjestu s upaljenom klimom temp ispod sredine nekih 3 mm cijelo vrijeme.
Eko test co2 veci za 10 puta da li to mozda ukazuje na prebogatu smjesu pa da zbog toga dize temp?
 

Dalibor

Dado Tornado
Kako sam bio u lijevoj traci dao žmigavac da skrenem u desno pustio gas i odmah se lampica ugasila i temp. pala.

Da li netko možda zna što bi moglo biti?
propuši kiler sa komprimiranim zrakom, ili isperi sa vodom pod pritiskom, iznutra prema van. najprije bi sumnjao na zaštopane rešetke kilera.
kada se pusti gas normalan je pad temp., jer motoru bez opterećenja usisani zrak služi samo za hlađenje, dok se veći dio (cca. 70 %) topline ionako odvodi kroz ispuh.
po gradu je motor manje opterećen, u usporedbi sa 140 na autocesti, zbog čega temp. uspijeva održavati i takav kiler (moj pretpostavak)
 

zacko

Member
Ovako da napomenem, prosle god raden veliki servis sa zamjenom pumpe termostata, kiler vode mjenjan prije cca 6 mj kad i kiler grijanja.
Ostaje mi da promjenim termostat ponovo, eventualno da propusem kiler klime, i naravno da promjenim cep posude vode.
 

quadrolg

Member
ja bi prije rekal da imaš problem s nekim senzorom ili tak nekaj, e ne vjerujem da ti stvarno temperatura motora tak visoka da ti lampica pali, to bi značilo u biti da je zakuhal ,dal ti se pali ventilator?
 

zacko

Member
Ovak, klima je radila i tad radi i ventilator. Cak i tada je temp visa nego obicno a ventilator radi.
Sto se tice lampice i kazaljke oboje pokazuju visu temp.
 

sir.Oliver

Well-known member
zamijenio si taj čep posude ? ako je on loš , nemaš dovoljan tlak u sustavu hladjenja , to jest , auto se ponaša kao da ima otvoren sustav hladjenja ....
 

zacko

Member
Postepeno kazaljka ide gore, cini mi se kao da ne pali 2 brzinu ventilatora. Kad upalim klimu pali se i 1 brzina. To ja valjda ok? Ventilator mi se inace pali kad prijede 90 i nekih 3-6 stupnja,tak mi se cini. Ne znam kad bi se trebala palit 2 brzina. Cep je promjenjen
 

Memphis

Active member
Ja bi rekao termostat. Da ti je do ventilatora onda ti se ne bi pregrijavao na autoputu već u gradu.

Eventualno da ti saće od kilera nisu zaštopane, to prvo provjeri.
 

zacko

Member
Mislim da nije do kilera.

Kada sam išao iz Zadra za ZG na Velebitu se temp nije dizala, nego se digla ajmo reć pred čvor Bosiljevo.

Sve mi smrdi da bi mogao bit termostat, samo da on tako rikne to mi je čudno.

I da u vodi nema ulja ni ulja u vodi
 
Na vrh