problemi sa 'svime'

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

varga27

New member
Forumaši pozdrav!

Pošto naravno nisam uspio skontat o cem se radi a vise neznam koga bi pitao.
Radi se o Xsari 2002 1.4 52kw

znači situacija je ovakva:

PALJENJE UJUTRO:
- kulturno sjednem u auto, dodam kontakt, čujem pumpu goriva,čekam da nabije tlak i počnem palit auto.. iii .. auto se upali radi 2 sekunde i ugasi se... ??? ... i tako jedno 4-5 puta i onda auto -boze pomozi- radi
- skroz dok motor ne ugrije nemogu nigdje krenut jer neprima gas.. čim dotaknem gas motor se zaguši i nemos nikud. Kad se auto ugrije ide donekle normalno. Malo kad mu iznenada dodam pun gas onda se malo zaguši al kao da to probije pa ajde vozi se

RAD NA 3 CILINDRA

- vozim se normalno i auto odjednom počne trest i radit na 3 cilinda.. Nisam bas toliki tudum i razumijem se donekle i znam da one imaju problema sa bobinom. Spojim ga na dijagnostiku i izbaci mi : bobina, svječice,injektori ili žice. Kupim NOVU BOBINU i opet isto.. kupim NOVE SVJEÈICE i opet isto, odem očistiti i provjeriti injektore u bosch servis i oni su IZVRSNI, raspletem sve žice i apsolutno ništa nije u kratkom spoju. Da skratim
- izgubim živce i odfuram auto kod jednog majstora koji bas popravlja citroene i kao PUKLA MI USISNA GRANA. Kupim polovnu i njemu odnesem i on sastavi i kao auto radi. Ja dodjem kuc i na staroj usisnoj ja nevidim nigdje pukotinu.. Vratim staru usisnu i auto opet radi normalno.. dakle kako me lik zavaljo, sta mu je oslo nemam pojma al ajde posto vise nisam imao problema nema veze jbg.

Odem na put i opet mi se desi isto sranje al je ovaj put bila kriva bobina koju sam vec bio kupio i nosio skroz u autu..

e sad..
NAJGORA STVAR
Auto mi opet pocne radit na 3 cilinda i ECU izbacuje opet onu famoznu gresku da je bobina,svjecice itd ali kad se auto ohladi i kad ga opet upalim sve OKE i opet se par dana vozim i u pol voznje nicim uvjetovano izbaci gresku i auto pocne kasljat.


Ja više nisam pametan..

Šta sam promijenio i provjerio
-Zamjenio sam filter goriva i provjerio dal pumpa daje dobar tlak -> DAJE
-Pregledao sam zupčasti remen (dal je nekim slučajem preskočio)-> NIJE
-Stavio sam novu bobinu
-Nove svječice
-Nove 2 lambde sonde
-Ventile sam preštelovao
-Izmjerio kompresiju- Super je

Ja bih molio nekoga tko je iskusniji,tko je mozda vec prozivljavao nesta slicno da mi udjeli koji koristan savjet jer dodje mi da bacim cijeli auto u staro zeljezo. :mad:
 

deda

New member
Dečki ne drobite bedastoće,odpeljaj auto nekom dobrom meštru i nek čačka dok ne nađe kaj ga jeli....,ovak možete pogađati sto godina i niš.Nije kriv auto zato kaj nitko nezna kaj mu je.
 

Dalibor

Dado Tornado
Ja dodjem kuc i na staroj usisnoj ja nevidim nigdje pukotinu..
kada se motor zagrije pukotine se rašire i onda utječu na rad motora, ali ni tada ih možda nebi vidio jer jer su malene.
ne kažem da je do usisne grane ali bilo bi zanimljivo saznati kako je mehaničar otkrio tu pukotinu.


ono što ja mislim da tebe zafrkava je centralno računalo, jer su neke xsare 1.4 imale grešku koja se pojavila nakon što je auto već zašao u određene godinice.

provjeri si oznaku na centralnom računalu, ako na njemu piše SL96-1 ili SL96-9 tada je skoro 100% greška do njega.
budući da se je auto dugo vozio sa tim računalom i sa tom bobinom, vjerojatno će trebati zamjeniti oboje, i bobinu i centralno računalo.
kada je auto bio star godinu dvije, moglo se zamjeniti samo bobinu, sada je dobilo i centralno računalo.
 

varga27

New member
Ugl nemam pojma.. i mene zanima kako je sazno..

A što se tiče centrale.. nije takva oznaka
kod mene je SAGEM 964650.....

kontam ga odfurat kod nekog majstora jer ja nemam toliko vremena pa cemo vidit..:)
 

varga27

New member
jedan UPDATE

ugl..

sad je sve riješeno..

Što se tiče onog što počne cupkat i palit bobinu..
ugl nešto je bilo sa stopicama na đeku od ubrizgavanja.. 1 cilindar nije imao dobar kontakt za dizne i to je ponekad zezalo..

2 bitna stvar je ono gušenje kad se doda gas.

znači uzeo sam si godisnji i poceo kopat po autu
apsolutno je sve mehanički oke ALI
vlasnik/vlasnici ranije koji nisu nikako odrzavali auto nisu nikad mjenjali filter goriva..
ja sam njega promijenio cim sam kupio auto ali se stari filter raspao.. a ja to nisam vidio.. ugl komadi tog starog filtera su upali u tu dobavnu cijev i jbg..
auto kad dodas kontakt nabije tlak koliki treba ali bas u trenutku kad se doda pun gas jbg nemoze tom brzinom nabit koliko njemu treba..
i eto glup problem..

čitao sam tu po forumima puno ljudi ima što im se ovo događalo i vjerujem da 90% posto tih problema proizlazi iz tog sto vjerovatno ljudi neznaju da xsare imaju filter goriva tam kod rezervoara ( bivši vlasnici nisu znali) eto ugl sad je sve oke.. opet se sretno vozim :DD :whistling:
 

deda

New member
Svi Citroeni i Pugovi benzinci imaju tamo filter,a vlasnik auta uopće ne mora to znati,ali zato servis mora,a sad kamo je auto vožen u održavanje i dali je uopće održavan je drugi par rukava.
 

AX-ja

èudo jedno
Svi Citroeni i Pugovi benzinci imaju tamo filter,a vlasnik auta uopće ne mora to znati,ali zato servis mora,a sad kamo je auto vožen u održavanje i dali je uopće održavan je drugi par rukava.
jedan mali ispravak.
nemaju svi.
da se ljudi slijepo ne drze toga da svi imaju.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh