Par "sitnih" problema.. Xsara 1.4 2002g

Profka

New member
vise ne znam odakle poceti :hm:
prije dva tjedna je otisla lambda sonda... pa nekaj sa akumulatorom... motor od prozora ne radi "tvornicki" (dakle od kupovine :) ), jednako kao i brava od vozacevih vrata...mjenjac ne dozivljava prvu i drugu sve dok se auto ne zagrije (dakle, kretanje je pravi uzitak)... kocnica pisti kad se auto zagrije (problem rijesen pojacavanjem muzike).. ventilacija stenje kad se zagrije (problem rijesen pojacavanjem muzike). ili moram nabaviti bolje zvucnike ili novi auto!!!
najnovije - nakon jucerasnjeg skromnog tankanja sa 100 kn cajger se ne dize... osim prelazenja preko lezecih da se plovak zaljulja ili ubacivanja Viagre u rezervoar, ne znam kako rijesiti problem...
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Upsss..krenulo te,a ? :whistling:


Lambda zna otić..kaj je bilo z akumulatorom ?
Ovo kaj ti ne dela podizač i brava treba rastavit pa videt kaj je..nema druge
Kaj se tiće mjenjača,morti je do ulja :hmmm:
Kočnice cvile ? Loš materijal disk pločica..
Ventilacija stenje ? da nemaš kakovijeh životinja il gremlina unutra :confused::D
Cajger od benge ti se ni ne podignul za 100 kn :p..pokaži mu bar 200-300 :D
 

Profka

New member
kaj je najbolje, cajger bi se trebao podici, barem za nekaj sitno (uvijek tankam full, samo sad eto cekam placu :eek: )
a ovo sve ostalo je dobro dok se muzika da pojacati... motor od prozora znam da moram zamijeniti (ima kakav dobar savjet gdje kupiti rabljeni, koji radi?)...
kad su krenuli problemi sa akumulatorom i motorom, pocele su se paliti sve lampice koje postoje, princeza je pomalo izgledala kao bozicna jelka, no u trenutku dolaska kod mehanicara, sve su se lampice carobno ugasile... spojili je na komp i sve je bilo u redu..
sad me samo muci taj cajger :/
 

Marko

Well-known member
princeza je pomalo izgledala kao bozicna jelka, no u trenutku dolaska kod mehanicara, sve su se lampice carobno ugasile... spojili je na komp i sve je bilo u redu..
Odličan scenarij za film! :D
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Slab akumulator najčešće i je uzrok božićne jelke :D:D

Za cajger se naj sekirat..bar dok nebuš imala love da malo više natankaš,pa da vidiš jel mali reagera :cool:
 

Marko

Well-known member
Kak se ti znaš nahitavat z soma kuna kak da su špekule
Prijatel, sam velim kulko more očekivati ak ide žena sve slagat novo... :weeabooface:
Jeni penezi su kaj se mene tiče more se tak pelati bitno da dojde na druženje v protuletje!
 

Profka

New member
hm, kao sto kaze moj nick, trenutno mi je i 10 kn too much, a kamoli ostatak..
znaci nisam jedina kojoj se lampice gase kad dodje kod mehanicara? fiju, dobro

nista, cekati placu, natankati do vrha, a ako se onda ne dize, sto mi je najjednostavnije uciniti (a da ne idem kod doticnog striceka mehanicara? je zgodan decec, ali puno kosta ;) )?
 

Leo

Member
U svezi glede mjenjača - koliko km ima Xsara ?
Ja sam imao tu situaciju kada mi se potrošila korpa kuplunga.
Šaltanje je bilo doslovce neizvedivo, a friškog ulja je bilo u mjenjaču.
 

Konrad

New member
stanje kvacila je upitno...

za prozor i bravu pogledati da nisu zice popucale u buziru koji vodi u vrata

treba se igrati LOL
 

Kanader

Active member
Za kazaljku spremnika za gorivo...
Kad natankaš do vrha kilometre poništi na nulu.Kad pređeš 350 km tankaj do vrha i posjeli pa ćeš znati koliko ti auto troši.
Tako da ne istaneš bez benzina. I Sam imam problema s plovkom,alij. neću odmah popravljati. Dat ću joj priliku da se sama popravi, a ako je dobit će šibom po riti.:D
Neki savjetij pražnjenje spremnika do pred kraj pa tankanje do vrha što bi osim tvog novčanika trebalo šokirati i plovak koji bi trebao doživiti katarzu i proraditi na oduševljenje svekolikog pučanstva.
 

Profka

New member
U svezi glede mjenjača - koliko km ima Xsara ?
Ja sam imao tu situaciju kada mi se potrošila korpa kuplunga.
Šaltanje je bilo doslovce neizvedivo, a friškog ulja je bilo u mjenjaču.
Xsara ima cca 168000, ali je prije registracije mijenjan kuplung, tako da ne bi trebalo biti do toga... sad kad je toplije vrijeme, salta se kao novi, ali kad je bio minus, bila je prava avantura (iako jucer me je nesto rikverc poceo zezati :/ )

Za kazaljku spremnika za gorivo...

Neki savjetij pražnjenje spremnika do pred kraj pa tankanje do vrha što bi osim tvog novčanika trebalo šokirati i plovak koji bi trebao doživiti katarzu i proraditi na oduševljenje svekolikog pučanstva.
Planiram sad na placi tankati do vrha, brojac ponistim na svakom tankanju, a vec po prilici znam koliko mi trosi, tako da se ne bojim toga...
Jucer sam recimo skakutala po lezecima, ali nije dalo rezultata.

Sto se katarze tice, mislim da cu je dozivjeti ja, kad ce auto voziti tjedan dana u komadu bez da se ukljucuju lampice, blokiraju cajgeri ili nesto tome slicno :D
Ali sam si zato slozila novu playlistu na usbu pa mozda to pomogne?
 

brezC4

New member
sad kad je toplije vrijeme, salta se kao novi, ali kad je bio minus, bila je prava avantura (iako jucer me je nesto rikverc poceo zezati :/ )
vjrojatno je do ulja onda. ili ga nema dovoljno ili je kriva gradacija.

kad ce auto voziti tjedan dana u komadu bez da se ukljucuju lampice, blokiraju cajgeri ili nesto tome slicno
ovo je 100%, kako je bilo već i napisano, do akumulatora. možda je akumulator još i ispravan, ali kleme na njemu možda su se otpustile.
 

Lakii

Well-known member
Pa, pretpostaviti cu da su se svi ti kvarovi nakupljali godinama. I sada kada ih gledas na hrpi auto je skoro u raspadu.
U pravilu nije bas najpametnije rijesavati kvarove pojacavanjem muzike...

Da krenemo od najbitnijeg: mjenjaca!
Znaci, posto je mjenjan kuplung i stavljeno novo ulje, moze ti biti 2 stvari:
1. kriva gradacija ulja! znaci trebala bi saznati koje ti je ulje uliveno i to usporediti s onim sto ti pise u servisnoj knjizici. Nista lakse.
2. mehanizam rucice mjenjaca. E sada, ne znam da li ta Xsara vec ima sajle ili je jos na polugama ali postoji mogucnost da nakon mjenjanja kuplunga nije sve vraceno na mjesto kako treba. Mozda je koja poluga malo iskrivljena, mozda koja casica nije legla na mjesto kako treba. A mozda samo treba sve dobro podmazati. Nevjerovatno kako to pomaze!

Dalje, kazaljka goriva: ti je kazaljka skroz mrtva ili samo krivo pokazuje? moze biti do same instrument table ili prekida nekog kontakta. Da li svijetli lampica rezerve?

Dalje, mehanizam prozora, "ne radi" je sirok pojam! da li tesko ide ili uopce nemozes otvoriti prozor? Isto tako brava! mislis li na samu bravu, cilindar u koji ide kljuc ili na centralnu bravu?

A i to "nekaj s akumulatorom"! je rijeseno? mozda je samo stvar mase. ili je akumulator dao svoje! to je glavni krivac za greske i lampice. (mozda cak i za to da si lambdu mjenjala bezveze)

Zavijanje ventilatora isto trebas bolje opisati, najvjerovatnije se radi o necem jednostavnom, npr. liscu na usisu ili starom i prljavom filteru kabine...
 

nero81

Active member
Donator foruma
kazaljka goriva ne bi smjela poskakivati preko lezecih policajaca. znaci da je plovak malo
ču-ču. al to i nije neki kvar. samo nemoj zaboravit tankat :grin:. akumulator ako je prazan ili ako kleme nisu u dobrom kontaktu ili ako su zahrdjale (ako je sve zeleno oko njih znaci da su hrdjave i da mozda nemaju dobar spoj) zna zaruljice palit. koja slozena recenica...a to sa pojacavanjem muzike.... ja sma godinu dana vozio sa pojacanom muzikom. jedan dan kad sam ugasio radio pocao sam cut zvukove servisa
 

Profka

New member
Kad upalis auto jel čuješ ton PIIIII?
PIIIIII cujem samo kad nekaj ne stima (tipa kad se upalila lampica od akumulatora ili kad se pali rezerva). kad auto odluci dobro raditi, onda nema PIIIIIIpa

kazaljka goriva ne bi smjela poskakivati preko lezecih policajaca. znaci da je plovak malo
ču-ču. al to i nije neki kvar. samo nemoj zaboravit tankat :grin:. akumulator ako je prazan ili ako kleme nisu u dobrom kontaktu ili ako su zahrdjale (ako je sve zeleno oko njih znaci da su hrdjave i da mozda nemaju dobar spoj) zna zaruljice palit. koja slozena recenica...a to sa pojacavanjem muzike.... ja sma godinu dana vozio sa pojacanom muzikom. jedan dan kad sam ugasio radio pocao sam cut zvukove servisa
kazaljka ne poskakuje, dapace, od tankanja stoji na mjestu... rezerva se ne pali, samo stoji.. pokusati cu sutra natociti do vrha (ionako moram :( )pa cu vidjeti ima li nade

sto se prozora tice, uopce ga ne mogu spustiti, rekao je vlasnik da je otisao "motor" od podizaca, tako da to moram kupiti i zamijeniti (gdje kupiti, a da me ne dodje previse?), a sto se brave tice, originalni kljuc je puknuo u njoj, tako da i taj dio price moram promijeniti.

sad je bio na miru jedno 4 dana, sve se veselim sto me sutra ceka kad ga upalim :eek:
 
Na vrh