Centralno zaključavanje

zacko

Member
Pozdrav,
Od kako sam kupio Xsaru ne radi mi centralno zaključavanje na daljinsko, mehanički radi ključ u bravu i zaključa otključa. Ali kako idu minusi bojim se da mi se ne zalede brave pa da moram cipelcugom na posao. Probao sam sve kombinacije da prijavim ključ ali jednostavno nejde, promjenjena baterija i sve ok ali ne prepoznaje.

Molim neki savjet što dalje?
 

zacko

Member
Ovako, danas sam skuzio kada je auto zakljucan i stisnem gumb za otkljucavanje da se unutra radio upali ali se nece otkljucati. Zna li netko gdje se nalazi centrala zakljucavanja?
 

zacko

Member
Pozdrav dečki,
Da li mi itko zna reći je li na Xsarama modul zaključavanja na BSI-u ili posebno. našao sam neki video na net-u za C3 gdje je modul zaključavanja na BSI-u pa me zanima da li da prčkam na svojoj oko toga ili ne :rolleyes: ako nije prčkam a ako je onda kupujem sprej za odleđivanje bravica :)
 

Zix

Active member
Kod c3 je iznad prednjeg levog tocka,ako je za utehu ni meni isto ne radi i sve sam isprobao kao i ti ostao je samo bsi ali po savetu prijatelja receno mi je da ne prckam po bsi
 

marko1954

New member
Imam pitanje vezano za centralnu bravu...Sa daljinskim mogu otkljucati ali ne i zakljucati vrata i dok je hladno vrijeme vrata mogu zakljucati pojedinacno,al cim, je vani toplo nemogu ni to,pa me zanima u cemu je problem...unaprijed zahvaljujem:confused::confused::confused:
 

zacko

Member
Ovako, do sada sam isprobao:
1. mjenjao baterije u daljinskom
2. gledao osigurače
3. pogledao jesam žice u vratima i čine mi se ok niti jedna nije puknuta
4. daljinski je sinkroniziran jer radio, i kupe svijetlo reagira na daljinski, ono stisnem gumb za zaključavanje radio i svijetlo se ugase, stisnem gumb za otključavanje upale se
ostaje mi zaključit da ili su releji riknuli u modulu za zaključavanje ili su neke žice u banani
Žice moram još jednom provjeriti, pa ču znat sa sigurnošću.
 

Lakii

Well-known member
Èekaj, znači, kada staviš ključ u bravu i zaključaš, centralna brava radi normalno?
A kada ideš s daljinskim aktiviraš samo timer osvjetljenja?
 

zacko

Member
Tako je, na kljuc radi normalno a daljinski aktivira radio, timer osvjetljenja ali ne otkljuca. Cak i kad drzim dulje vrijeme gumb zakljucavanja tipa 5 sec ugasi radio i svijetlo ali ne zakljuca
 

zacko

Member
Nisam resetirao BSI, ne znam kako se to radi.
A ako to napravim da li ču morati ponovo ključ uparivat s autom, tj da li ču moći upalit auto?
 

gambler072

C5 enthusiast
Upaliti hoces, morat ces samo ponovo programirati daljinsko zakljucavanje. Nesto mi tu "smrdi" na bsi, da prilikom zamjene akumulatora ili reseta bsi-a neko nije ispostovao proceduru do kraja, a ja sam svjedok da ako to ne uradis vrlo brzo pocnu gremlini koje ugl. rijesis ispravnim resetom. Vozio sam dosta auta, posjedovao razlicite brendove i ni na jednom se radio nije palio na pritisak dugmeta na kljucu, vec na davanje kotakta.
U toku dana cu okaciti i proceduru reseta, ne znam da li je za xsaru i c5 ista, pa moram provjeriti, ako me neko ne preduhitri.

UPDATE:
Koliko sam vidio, za sva vozila PSA grupacije postupak reseta BSI je isti, ja sam se vodio ovom procedurom prilikom zamjene akumulatora i reseta bsi-a. Sretno!

You could first of all try a BSI reset to reinitialise the ECUs:
1. Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.
2. Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.
3. Wait for 4 minutes, disconnect the vehicle battery and wait for 5 minutes.
4. Reconnect the vehicle battery, wait a further 2 minutes minimum (do not open doors, boot, or press any switches)
5. Switch on the ignition only and check system's functionality.
6. Hold lock button on key down for 10 seconds.
7. Remove key open & close door test central locking system.
8. Start the engine and complete the system's check.
9. Failure to follow this procedure could result in incorrect operation of many BSI related items.
 
Posljednje uređivanje:

Lix

Active member
nije do centralnog/žica/kabela/releja i sličnog ako reagira na otkljucavanje samo jednih vrata da otkljuca sve, ne salje neki signal između bsi-a i centrale dalj. zakljucavanja da aktivira motorice da pokljucaju sve, pretpostavljam da se radi o xsari ph2 (bar se nadam jer ph1 nema bsi), na ph1 je centrala koda ključa/centralnog daljinskog zaklj ispod stupa volana, skines onu donju plastiku koja ide oko volana i trebao bi ju moc vidjet, srna kutija nekih 5-15 cm i jedan veliki konektor, možda je i drugačija, vjerojatno je, i konektor i sve, ali pretpostavljam da bi mogla bit na istom mjestu kao i na ph1 jer nemam bas ideje kamo drugamo bi ju mogli smjestit, a ako i nije tamo nije da je pre tezak pristup, sve skupa ja mislim 3-4 torx vide
 

Satir

New member
Pozdravljam ekipu!
Možda moje iskustvo sa ključem za daljinsko otključavanje pomogne.
Već par dana mi odključavanje malo šteka na Xsari a danas potpuno prestalo raditi samo ručno radi otključavanje i zaključavanje.
Promjenio sam bateriju oznake CR 1620 3V, kupljenu u Milleru, platio 35 kn.
Ispoštivao protokol iz servisne knjižice o resetiranju (uparivanja) ključa;
Razlika je u tome, kada se odradi protokol kako i u servisnoj knjižici piše, mora se još jedanput izvana ručno zaključati i otključati:
-ugasiti sve potrošače
-dati kontakt
-držati tipku za zaključavanje ili otključavanje malo više od 10 sekundi
-oduzeti kontakt, malo pričekati
-otvoriti vrata
-zatvoriti i sa vanjske strane te jednom ključem ručno zaključati i otključati.

Nakon gornjeg protokola ključ daljinski radi kao nov, čak i onaj dio ako se vrata ne otvaraju 15. sekundi automatski se zaključavaju te radio i svjetla u kabini pale se se istovremeno s otključavanjem.
Žice u vratima su obično najčešći problem, žica se prelomi od zamora a vanjska izolacija ostane te vizuelnim pregledom sve u redu a u stvari nije u redu. Kada se žica od temperature zagrije dolazi do istezanja i prekida. Treba lijepo fenom zagrijati i svaku žicu na pregibu malo potegnuti. U servisu to odmah računalom otkriju!:angel:
 

cesar19

New member
Pozdrav,

Imam problem sa centralnim. Nekada mogu otključati/zaključati normalno, nekada moram ručno, nekada mogu ručno samo na suvozacevim vratim itd...

Uglavnom, skužio sam da su žice kod vozacevih vrata katastrofa. 3-4 su skroz prekunite, ostale nemaju izolaciju ili su u lošem stanju. Zanima me kako to najbezbolnije riješiti? Problem je što ne mogu ove potrgane žice samo spojiti jednu za drugu i izolirati jer su prekratke, a i vjerojatno bi ubrzo ponovno došlo do prekida
 

sino

Member
Ja imam problem da kad zaključam odmah se sam otključa. I preko daljanskog i ručno sa ključem. Nekad se hauba sama zaključa i i nemože se otvoriti dok nakon nekog vremena se i sama otključa. Uglavnom živi užas.

Je li imao tko takav slučaj i kako to riješiti?
 

Brruno

Well-known member
Vjerojatno senzor na jednim vratima ili gepeku ne radi kako treba,tj. signalizira da su jedna vrata otvorena. To je prvo sto trebas provjeriti.
 
Na vrh