Bosch ili Lukas-zamjena?

viktorpetr

New member
Ovako drustvo, dugo vremena kuburim sa manjkom snage na Xsari 1,9 TD i ovih dana sam se aktivno bacio u rjesavanje tog problema... Od remonta moje Lukasove jeftinija varijanta je druga pumpa koja je jos uvjek na autu i pali i ide...

Oba auta koja je covjek dovezao su sa istim motorom s tim sto je jedna sa Bosch a druga sa Lukas pumpom...

E sad mene zanima je li komlikovano da ja u svoju Xsaru ubacim Bosch pumpu a izbacim ovu Lukasovu, tacnije zanima sta mi sve treba da to uradim?

Hvala!
 

Automatic

Well-known member
Trebalo bi da prebaciš i dize ,usporedi zupčaste remene da slučajno nije razlika u remenici,pogledaj sam nosač pumpe i da pumpa nije kodirana.Ja sam to radio nekad na opelu i funkcioniralo je ali tadašnje pumpe su imale samo jednu žicu.Ako dize pašu u glavu najbolje promjenit sve zajedno i onda si miran.Inače reparatura pumpe je oko 700 kuna i oko 400 dize i ja bi to uradio i ostavio original.Nikad još nisam imao auto na popravku ,pa da je bosch bio bolji od lukasa ili kontra.Ako se sve održava i na vrijeme i lukasova pumpa je ok .Jedino je možda razlika u cijenama elemenata.
 

Dalibor

Dado Tornado
automatic jesi kada radio na puntu druge generacije sa 1.9 dizelom sa 44kw? jel istina da ga zafrkava pumpa, puca glava i remen?
 

Automatic

Well-known member
Ne ali sam radio prvu generaciju,i ako pukne kanalni remen oće se podvuć pod zupčasti.Onda mi lik doveo drugi motor ali bosch pumpa imala elektroniku pa sam je morao(elktroniku)lagano razbit i pazit da ne oštetim onu žicu koja ide na el. ventil.Znači ima isto obični ventil sa jednom žicom ali je zalijan bakelitom sa dijelom elektronike koji ga blokira.Kad se taj dio lagano zdrobi i makne ta elektronika onda ostaje samo ventil ko na starijim modelima i ima onu jednu žicu na sebi.Nisam ni ja znao kak ju spojiti pa mi majstor iz boscha rekao što da uradim i bilo je ok.
 
Na vrh