Naj sirovije, kad krene trokirat vadi jedan po jedan kabel, dok auto radi, znaci izvadis prvi i vratis nazad, tako ponovi za sva cetiri, kad izvadis kabel auto bi trebao pocet drugacije radit, jer je izgubio jos jednu svijecicu, ako izvadis npr. 3 kabel i auto radi isto probija na tom kabelu i provjeri onda tu svijecicu, ili zamijeni sve 4 pa si miran, xsara ima jednu bobinu za sva 4 cilindra tako da ne vjerujem da je do nje jer bi onda za:cenzura::cenzura::cenzura:avalo na dva cilindra barem ili nebi palila uopce, injektori isto ne vjerujem da jesu ali mozes provjerit tako da na injektor naslonis dugacki komad zeljeza ili drva i drugi kraj naslonis na uho, tako ce ti se prenosit vibracije, trebao bi cut kako injektor klika, sve brze kako dajes gas
P.s. ostavi se "mehanicara" koji neznaju dal je bobina ili dizna, jer nit je dizel da ima dizne nit je frgazer
također kut predpaljenja je na xsari je kontroliran pomocu centralnog kompa, ecua, redosljed paljenja je dobar jer da nije auto nebi upalio a pogotovo se nebi tu i tamo normalno ponasao a tu i tamo trokirao, bio bi skroz u raskoraku ili opce nebi upalio
Nakon sto ispitas kabele i nades eventualnog krivca predlazem da stavis drugi kabel i svjecicu sa jednog od dobrih cilindara, izvadis sve ostale svijecice i privjeris dali na doticnoj ima iskre tako da ces verglat auto i spojit metalni dio svjecie na masu, naravno mora bit ustekana u kabel, nadam se da si skuzio