Bobina ili dizna

perojug2

Member
Pozz svim znalcima .molio bih nekog da mi pojasni simptome neispravne bobine i neispravne dizne .naime posjedujem xsari 1.4 i 2000g (2) .presla 185 000.u zadnje vrijeme kad postigne radnu temp.pocinje mi trokirat jedan cilindar tj radi na tri i to par sekundi pa par minuta normalno i tako stalno a dok je hladna vuce ko nova.poslje svakog trzanja pali se lampica chek engine koja se odma ugasi do ponovnog trokiranja .sad jedni kazu dizna drugi bobina .nisam bio na dijagnostici dok se ne posavjetujem malo svama jer bas nemam nekih ljepih uspomena sa dijagnostikama kod jednog je ovo kod drugog ono itd i svaki put 150 kunica unaprijed hvala i lp
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Moze bit puno uzroka takvom ponasanju.
Provjeri za pocetak svijecice (zazor, ispravna toplinska vrijednost), kablove (otpor), bobina(otpor), kut paljenja, redoslijed paljenja.
 

Lix

Active member
Naj sirovije, kad krene trokirat vadi jedan po jedan kabel, dok auto radi, znaci izvadis prvi i vratis nazad, tako ponovi za sva cetiri, kad izvadis kabel auto bi trebao pocet drugacije radit, jer je izgubio jos jednu svijecicu, ako izvadis npr. 3 kabel i auto radi isto probija na tom kabelu i provjeri onda tu svijecicu, ili zamijeni sve 4 pa si miran, xsara ima jednu bobinu za sva 4 cilindra tako da ne vjerujem da je do nje jer bi onda za:cenzura::cenzura::cenzura:avalo na dva cilindra barem ili nebi palila uopce, injektori isto ne vjerujem da jesu ali mozes provjerit tako da na injektor naslonis dugacki komad zeljeza ili drva i drugi kraj naslonis na uho, tako ce ti se prenosit vibracije, trebao bi cut kako injektor klika, sve brze kako dajes gas

P.s. ostavi se "mehanicara" koji neznaju dal je bobina ili dizna, jer nit je dizel da ima dizne nit je frgazer

također kut predpaljenja je na xsari je kontroliran pomocu centralnog kompa, ecua, redosljed paljenja je dobar jer da nije auto nebi upalio a pogotovo se nebi tu i tamo normalno ponasao a tu i tamo trokirao, bio bi skroz u raskoraku ili opce nebi upalio

Nakon sto ispitas kabele i nades eventualnog krivca predlazem da stavis drugi kabel i svjecicu sa jednog od dobrih cilindara, izvadis sve ostale svijecice i privjeris dali na doticnoj ima iskre tako da ces verglat auto i spojit metalni dio svjecie na masu, naravno mora bit ustekana u kabel, nadam se da si skuzio
 

Memphis

Active member
Pozz svim znalcima .molio bih nekog da mi pojasni simptome neispravne bobine i neispravne dizne .naime posjedujem xsari 1.4 i 2000g (2) .presla 185 000.u zadnje vrijeme kad postigne radnu temp.pocinje mi trokirat jedan cilindar tj radi na tri i to par sekundi pa par minuta normalno i tako stalno a dok je hladna vuce ko nova.poslje svakog trzanja pali se lampica chek engine koja se odma ugasi do ponovnog trokiranja .sad jedni kazu dizna drugi bobina .nisam bio na dijagnostici dok se ne posavjetujem malo svama jer bas nemam nekih ljepih uspomena sa dijagnostikama kod jednog je ovo kod drugog ono itd i svaki put 150 kunica unaprijed hvala i lp
Ovi simptomi koje si naveo su simptomi bobine. Ali najbolje je da skineš svjećice dole i vidiš šta se događa (po njihovom stanju možeš vidjet) ili spojit na dijagnostiku.

Ili može biti da koja svjećica probija što je rijetkost.
 

Dalibor

Dado Tornado
može se dogoditi da ne pokaže grešku ako lampica motora ne svjetli. najbolje bi bilo raditi dijagnostiku u trenutku kada svijetli odnosno kada je auto u grešci.

osobno simptomi zvuče kao da bi mogao biti injektor.
nakon vožnje "pod greškom" možeš izvaditi svječice i provjeriti boju naslaga na vanjskoj elektrodi. ona koja je drugačije boje od ostalih cilindar je koji zafrkava, a prema boji naslaga može se odrediti i kakvo je izgaranje.
 

ZoxPa

Member
Kod mene je bio sličan kvar na C3, kada je stradao injektor. Kada se auto pregrije( vožnja 130 km/h na autocesti) upali se lampa kvar motora, kada spustim brzinu na 80 km/h lampica se ugasi.
Izolacija namota injektora je stradala i kod većih brzina auta( i većeg napona na injektoru) dolazilo je do proboja izolacije i kratkog spoja i prestanka rada injektora.
Rješenje: zamjena injektora.
 

Lix

Active member
Ph2 sa 1.4 motorom je jos uvijek na obd1 protokolu i po pitanju greske ce mu pokazat samo dal se radi o injektorima ili svijecicama a istu stvar moze provjerit doma sa osnovnim alatima kako sam vec objasnio
 
Na vrh