1.6i skače na 2000-3000 obrtaja u leru

light123os

New member
Pozdrav :)
Imam problem s lerom na svojoj Xsari, ima tendenciju skočiti na 2000-3000 obrtaja u leru, ako dodam gasa zapne na tim obrtajima, no ne radi to uvijek, ponekad je gašenje/paljenje dovoljno, nekad ne pomogne. Ne ovisi o temp. motora il vremenskim uvijetima.
Pred koji dan sam se raspitivao za nabavu motorića lera (ventil lera) po uputi servisera, uspio sam ga pribaviti no nije bilo razlike, radila je 1 prijepodne ok i opet po starom...
Potražio sam drugo mišljenje di sam dobio da je u problemu moguće senzor pozicije gasa tj, cijeli taj sklop gasa ili kompjuter, vjerujem da je već neko imao slićan problem jer kako kaže masjtor "To im je boljka"....
Unaprijed hvala :D
 

Alan Ford

New member
Vrlo vjerojatno da je drugo mišljenje ispravno. Davno sam imao Vectru sa istim simptomima. Na znam koji je sistem na Xari (mono ili multipoint) ali na monopoint ubrizgavanju taj senzor je najobičniji klizni otpornik koji kompu daje podatak u kojem se položaju nalazi "klapna" gasa. E sad pošto se i najčešće vozi u obrtajima od 2000 do 3000 tisuće, na tom mjestu se ... (pojede) ili ošteti te daje podatak da je klapna otvorena na toj poziciji pa komp ubrizgava više goriva i drži obrtaje na tih 2000 - 3000 tisuće. Najsigurnije bi bilo ako netko tebi poznat ima vozilo sa takvim motorom pa probati zamijeniti senzor da slučajno ne bacaš novce uzalud.
 

blejdkv

New member
Da se nadovezem na temu i ja imam slican problem.
Pri polasku iz mesta obrtaji dodju do 1500 i odmah padnu na 800 kao da ^progune^ i posle tera normalno. Da li je do klapne gasa i da li smem ja da skinem da je ocistim i taj potenciometar na njoj? Jel treba klapna posle da se programira ili ne, posto sam cuo da na nekim kolima to posle mora da se uradi?
 
Na vrh