1.4 hdi ili 2.0 hdi - na što paziti pri kupnji

krikesa

Member
Brat mi kupuje auto pa je među ostalim u izboru Xsara, cca 00-02 godište, dizel.

Pogledali smo nekoliko Xsara i P206 i vidio sam da većina ih je masno oko glave, tj, da pušta ulje oko poklopca motora.
Isto tako, nekoliko njih je imalo masnoće oko posude za servo.

Zato pitam stručnjake, jel to normalno za njih? Možda je pokazatelj nekih većih problema?
Na što sve pripaziti pri kupnji tih modela sa ta dva motora?

Hvala svima na odgovorima.
 

Zmix

New member
Šta god da kupiš nećeš pogrešiti.

Benzinac 1.4 je dobar motor, jedini problem mu je to što posle nekog vremena curka ulje na dihtungu glave. Potrebno je promeniti dihtung, izravnati glavu motora i OBAVEZNO staviti nove šrafove glave. Posle toga bićeš miran duže vreme.
Na poklopcu motora je potrebno zameniti gumeni dihtung (5 minuta posla i 10€ novaca) i to je to.
1.4 su izdržljivi, pouzdani, ne troše ulje... U svakom slučaju-preporuka. :)

2.0 HDi je motor starije generacije, ali je u svakom slučaju veoma dobar i ekonomičan. Za razliku od novijih dizela, ne poseduje famozni plivajući zamajac, EGR ventil, FAP filter i ostale stvari što mogu da ti izbiju poveću sumu novca iz džepa.

Potrošnja 1.4 je negde oko 7-8 litara benzina a 2.0 troši oko 5-6 litara evrodizela.
Želim ti da odabereš auto koji će biti po tvojoj meri i spram tvojih mogućnosti, a kao što sam rekao, nećeš sigurno pogrešiti za koji god da se odlučiš! :)

Srećno!
 

deda

New member
To kaj je masan na poklopcu motora nije niš,dihtung dekla košta par kuna.Letva volana zna puštat pomalo,ali možeš se godinama tak vozit i tu i tam dolijat malo ateefa.Obratit treba na zadnji most i mjenjač,ostalo je vječito_Obavezno nađi 2,0hdi,to su najbolji motori.
 

krikesa

Member
Samo da napišem mali ispravak naslova, dakle radi se o 1.4hdi i 2.0hdi, gledamo samo dizele.

hvala svima na odgovorima, još samo treba naći nekog u koliko-toliko OK stanju :D
 

Dalibor

Dado Tornado
dobre xsare hdi su prilično na cijeni, a ako češ gledati proči što jeftinije na kraju bi mogao proči najskuplje.

i najviše ih je sa slabom ili najslabijom opremom :(

ali ima prilika (recimo oglas 6601285 na njuški - upišeš taj broj u tražilicu), i ako je spustiš ispod 3000€, i ako je fakat održavan kako piše, onda si kraljina :palac-gore:
 

krikesa

Member
Kao i kod svih koji kupuju 10+ godina rabljeni, proračun je prilično fixan i traži se najmanje zlo a ne najbolje vozilo :(
Opremu je lijepo imati, ali prvi prioritet je da vozi što duže.

Što se tiče ovog oglasa, bio sam, gledao ga i nije baš tako očuvan, koliko se sjećam ovako je bilo
- nije opće vlasnik nego je "pod račun"
- motor jako čudno radi, rekao bih čekića, slabo vuče ( s tim da nisam u njega sjeo iz 200ks auta, nego iz Saxa 1.5d, tako da ima prilično realan pogleda na vuče i ne vuče)
- iako na slici to super izgleda, unutrašnjost je neka klapava, škripava (kod drugih Xsara nije bila takva)
uglavnom, najveći problem je bio motor koji mi je djelovao kao da ima puno više kilometara nego što piše i da nije baš u nekom stanju.
 

Zmix

New member
Kada se kupuje auto najvažnije od svega je to koliko je motoru snage i živosti preostalo a ne koliko je prešao. ;)
 

krikesa

Member
Kada se kupuje auto najvažnije od svega je to koliko je motoru snage i živosti preostalo a ne koliko je prešao. ;)
Točno tako, zato sam prvo i napisao da čekića i ne vuče baš, kilometre sam naveo tek tako.
Ukupni dojam o autu je jako loš, to je to.
 
Na vrh