Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Xantia
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 28.1.2012. , 20:05   #1
Lampičar
 
Član od: 28.01.2012.
Zadnja aktivnost: 25.3.2012. 18:40
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Nakon što okrenem ključ (prilikom gašenja) skroz u lijevi položaj i izvadim ga, ostane upaljen radio , svijetli lampica akumulatora i sve ostalo kao da je ključ umetnut u bravu i okrenut na prvi zub. Dok je bilo toplije to bi se samo ponekad dešavalo, no otkako je zahladilo to se svaki puta dogodi.
Našpricao sam bravicu WD-om ali nije pomoglo, klimao sam ključ u bravici ali ne reagira.
Pitanje je dali je u pitanju bravica ili postoji još neki relej koji mogu prekontrolirati...
Xantia93 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 29.1.2012. , 15:53   #2
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Kao prvo, predstavljanje u rubrici za to!

Kao drugo, spricanje WD-a u tu bravu je jako losa stvar!

Otopiti ces masti u samoj bravi (pa-pa podmazivanje) i svu mast, WD, i strugotinu i prljavstine ces sliti u kontakt-bravu. I onda svi ti sastojci imaju festu unutra uz prisutstvo napona!

Nije ti stvar same brave (mehanicke), ni nikakvog releja, nego uloska kontakt-brave!
Vec se malo potrosio, oprugice malo oslabile i vise ne nalijeze sve kako bi trebalo.

Najjednostavnije bi ti bilo malo pripaziti kako okreces kljuc kad ga vadis; i ako ti ostane kontakt, vrati malo kljuc u suprotnu stranu.
Dugorocno rjesenje ti je nova kontakt brava.

Ili, ako si spretan s rukama, ovu rastaviti, ocistiti i sastaviti, uz malo preslagivanja dijelova unutra i spananja oprugica. Samo da naglasim da ju je dosta pimpljavio za sastaiti. A i to ti opet ne garantira da se problem nece ponoviti.
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2012. , 17:22   #3
Lampičar
 
Član od: 28.01.2012.
Zadnja aktivnost: 25.3.2012. 18:40
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Sad tek vidim da sam laički napravio grešku na prvom koraku!
Spretan sam i imam volje, zato sam i ovdje.
Sada kada znam odakle krenuti imam opet pitanje. Proučavao sam bravicu i ona je u komadu cilindričnog metala. Sa dolje strane postoje dva šarafa a na kraju ulaze žice. Odakle krenuti. Dali kada to odšarafim ključ treba biti u bravci pa taj cijeli centralni dio izlazi van, ili nekako treba doći sa druge strane?
Sve ću ja to lijepo podmazati samo da prvo saznam način kako se rastavlja a da ne napravim više štete nego koristi...!
Imam repair manual od Hynesa ali u njemu bravice nema, zato sam ovdje da dobri ljudi pomognu u nevolji.
Xantia93 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2012. , 18:32   #4
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Ok.
Brava ti je u komadu i nju nemoj rastavljati. nema potrebe. I nije ti iz jednog komada. to je navucen lim preko nje.

pretpostavljam da si skuzio kako izvuci bravu iz stuba volana i koje kablove otkopcati.

da se vratimo na pitanje.
Ona 2 sarafa sto si vidio ti drze ulozak kontakt brave. znaci te zice ulaze u jedan crni (ili smedju ili cak i sivi, zavisi) plasticni dio. to ti je ulozak.
Moras odvidati ta 2 sarafa, oni drze tu u-spojnicu koja drzi zice.
imas jos jedan saraf, sa suprotne strane brave. kad njega odvidas, moci ces izvuci donju polovicu brave i sam ulozak.

e sad, malo mi je glupo ti dalje pisati kako rastaviti ulozak jer je jako pimpljavo, nebi htio da ga rastavis i ne mozes sastaviti!
znaci, sve ovo daje je na vlastitu odgovornost!

sam ulozak kontakt-brave (njegovo kuciste) ti je od 2 dijela, gornji nataknut na donji i drze ih 3-4 kopce. to njezno odkopcas i izvuces. kad budes izvlacio gornji dio, pazi jer ce ti iz brave poispadati male kuglice i limene oprugice (4-5 kom) i mozda koji bakreni kontakt (u obliku T).
kad to razdvojis ces moci izvuci osovinicu iz donjeg dijela kucista.
znaci moras imati isti broj kuglica, oprugica i t-komada i sredisnju osovinicu.
e sad, na osovinici ces vidjeti utore/udubljenja za kuglice i brazde koje su kuglice napravile klizeci po osovinici. ako su ti brazde jednake dubine kao udubljenja, brava ti je potrosena, jer za dati kontakt kljuc okrenes i kuglica upadne u udubljenje, opruga onda moze pritisnuti t-komad na zice. ako je osovinica potrosena jako, kuglica vise ne moze podignuti t-komad i stalno imas kontakt. znaci, ako je jako potrosena, treba ti novi ulozak!

sve dobro cisti, staru mast, prljavstinu i garez. dobro si ocisti kontakte na zicama i t- komade s donje strane!

kad budes vracao, stavi masti na osovinicu, nigdje drugdje ne treba.
znaci, prvo vratis osovinicu u kuciste. onda kuglice u bocne rupice. mast bi ih trebala drzati zalijepljene za osoinicu.. nakon toga stavi malo masti na kuglice.
t-komade stavis na svaku kuglicu i jako pazljivo navuces gornji dio kucista preko donjeg. t-komadi i kuglice ti se nesmiju rasuti.
na kraju stavljas oprugice s gornje strane kucista, to ces morati raditi nekakim iglom. za svaku oprugicu imas utor, dodu ti taman u ravnini kuglica i t-komada. pazi kako okreces opruge! izboceni dio mora ici prema osovinici. i pazljivo ih umeci jer ti se t-komadi mogu pomaknuti i onda ti opruga zapinje za njih kada ju guras. isto tako, ne idu ti sve oprugice na istu dubinu, neke ces morati gurnuti dublje. trebao bi se cuti lagani klik ili ces osjetiti kad ti opruge legnu na mjesto.
kada sve sastavis, probaj prstima okretati osovinicu. morala bi ici glatko i trebao bis osjetiti svaki "zub" kad ukljuci.

ako sve sljaka ok, to bi bilo to, ostaje ti samo sastaviti bravu i isprobati.
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2012. , 18:48   #5
Lampičar
 
Član od: 28.01.2012.
Zadnja aktivnost: 25.3.2012. 18:40
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Hvala na iscrpnom odgovoru, cim zatopli rastavljam bravu i bacam se na posao. Upute su odlične, a ionako nemam što izgubiti jer uložak brave i tako ne radi kako treba pa ako i ne uspijem to sastviti ostaje mi ona zadnja varijanta a to je nabava drugog uloška.
Javim kako je prošlo!!
Xantia93 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 19.2.2012. , 11:43   #6
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Malo da podebljamo temu sa slikama:

upute su za sredivanje rada ventilatora ali ima i dio sa rastavljanjem brave i kontakt brave i lijepe slikice, od 11. str nadalje:

http://activaclubfrance.free.fr/Entr...reparation.pdf
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaši koji su se zahvalili članu 'Lakii' na postu:
Staro 20.2.2012. , 18:31   #7
Lampičar
 
Član od: 28.01.2012.
Zadnja aktivnost: 25.3.2012. 18:40
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Lakii super upute.
Rastavio sam uložak bravice i pronašao problem. Jedan bakreni kontakt (T) je puknut (ili pohaban) sa jedne strane. Tako da izgleda jeftini popravak bez tog T dijela nije moguć.

Zvao sam trgovine ali uglavnom kažu da nikada nisu ni držali uloške bravice za njega. Može li se nabaviti taj T kontakt ili cijeli uložak bravice, neki otpad xantija ili netko ima...?
Xantia93 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 20.2.2012. , 19:33   #8
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

pa, jeli puknut ili pohaban (ima li kakav odlomljeni komad)?
Kakav je u usporedbi s drugim t-ima?
i, kakva ti je osovinica?

sam onaj t ces tesko naci, jedino da ti ga netko napravi iz komada bakra.

Najjeftinije bi ti bilo naci negdje polovni, cak i neispravan drugi ulozak kontakt brave pa od 2 sastaviti 1! sa autootpada, trebalo bi ih biti!

probaj si sa nozem ili skalpelom lagano oguliti povrsinski sloj bakra na t-komadu, zagladiti i poravnati malo kontaktnu povrsinu.
isto tako mozes i same zice izvaditi iz plasticnog kucista i ocistiti. jedna polovica kontakata ide ravno van, drugu moras lagano gurnuti naprijed i povuci van. radi jedan po jedan kontaktni par da ne pomjesas zice!
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Lakii' na postu:
Staro 21.2.2012. , 13:22   #9
Lampičar
 
Član od: 28.01.2012.
Zadnja aktivnost: 25.3.2012. 18:40
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Izgleda da je potrošena jedna cijela strana tog T. Desne strane cijelog gornjeg dijela T nema.
Srednja osovina ima samo sitne utore, gotovo neprimjetne i izgleda dobro.
Zvao sam otpade. Ima samo na jednom mjestu ali uložak je za benzinca i čovjek kaže da ne paše na dizelaša jer nema isti broj kontakata.
Budući nemam izbora probat ću naći neki komad bakra pa nekako izrezati/isturpijati taj T. Tako mala stvar a zbog toga cijeli auto stoji na mjestu..!
Xantia93 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.2.2012. , 16:30   #10
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Neznam paše li uložak sa dvojke na tu tvoju no ako paše pitaj ovog, prodaje djelove, sa ove je i onaj MAP senzor šta sam stavio na svoj auto, prodaje u djelovima, pogađaj se za cjenu jer mene je tražio 300 kuna i spustio je na 200 i na kraju na 150 kuna.
Ova je 1.8 16v 1998 god.

http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-...-oglas-4193819
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.2.2012. , 17:14   #11
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Citat:
Xantia93: Pregled postova
Zvao sam otpade. Ima samo na jednom mjestu ali uložak je za benzinca i čovjek kaže da ne paše na dizelaša jer nema isti broj kontakata.
Ma sta ovaj prica, pa ulosci za Xantiu su isti na benzincima i dizelima!
I isti su za I. i II. seriju.

I jos ti pasu sa:
Peugeot:
EXPERT 96-06
106 96-03
405 90-97
806 96-02
PARTNER 96-01

XANTIA 93-00
BERLINGO 96-01
SYNERGIE 96-02

Sifra za cijelu bravu ti je 4162 W4, to je i ulozak i sama mehanicka brava!
Nadji si polovnu negdje 50-100 kuna!
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.2.2012. , 19:15   #12
Lampičar
 
Član od: 28.01.2012.
Zadnja aktivnost: 25.3.2012. 18:40
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

To mi je vrlo koristan podatak. Čovjek mi nudi taj uložak za benzinca za 100Kn, PRIHVATLJIVO. Ako su ulošci isti za dizelaša onda on očito nije dobro upučen.
U biti on mi je rekao da bi mi auto normalno palio ali da mi se nebi palila lampica od grijača. To mi je odmah bilo malo sumnjivo jer kaže da bi se grijači normalno palili ali bez te lampice za indikaciju. Jer lampica i grijač bi trebali biti izravno povezani, bar je meni to nekako logično.
No sada više ne dvojim, budući si siguran da su ulošci isti kupujem sutra taj za benzinca...!
Xantia93 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.2.2012. , 19:59   #13
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Tip ti je nesto pobrkao!
Prodaj mu tuznu pricu da ces uzeti ali da ti auto nece dobro raditi pa si malo skini cijenu! Steta 100 kuna!
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.2.2012. , 21:41   #14
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 11:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

ja imam skinutu od benzinca i mislim da je ista kao na dizelu, a lampicu pali relej koji pali i grijače, ali je poseban vod za sijalicu i ona kad se ugasi grijači još rade.
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.2.2012. , 17:48   #15
Lampičar
 
Član od: 28.01.2012.
Zadnja aktivnost: 25.3.2012. 18:40
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Čovjek mi je dao kompletnu pravu sa ključem, pa sam ju kompletnu i zamijenio jer je u puno boljem stanju nego moja stara. Prije montiranja sam isprobao konektore ohmetrom i sve radi bez greške.
Auto pali ali...... kada ga ugasim (okrenem ključ skroz lijevo) opet se upali lampica od akumulatora i radio ostene upaljen.

Znači što se tiče lampice nije bio problem u bravici.
Što bi to moglo biti? Postoji li neki relej koji bi trebao isključiti struju a ne radi kako treba?
Ili se negdje nešto dotakne na masu što nebi trebalo...?
Xantia93 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.2.2012. , 18:59   #16
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Uups!

Znaci nije stvar brave?
Pa, zao mi je sto si se bezveze dao u trosak, davalo je sve simptome lagano spaljene brave.
Hm, za trosila nema releja u autu, sve ide dirketno s razvodne kutije s osiguracime.!

Cekaj, ti si komplet stavio novu bravu sa kljucem i uloskom? I ponavlja se isto?
Hm...

Glupo pitanje, ali, kako ti stoji osigurac F1, najgornji osigurac? Je u ravnini s ostalim osiguracima ili lagano pomaknut u stranu, tj nekako izmedju ona 2 reda osiguraca?

Kazes da si probao bravu ohmmetrom. Si gledao da ti i iskljucije kontakte kad okrenes kljuc? Ili samo dali ima spoja kad das kontakt?

Za trosila ti je onaj sivi konektor na bravi, probaj ga iskopcati kad ti ostane lampica upaljena.
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.2.2012. , 19:06   #17
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 11:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

jesi li siguran da okreneš baš skroz lijevo?
brava ima poziciju između kontakta i nule, i u toj poziciji radi radio i još neki potrošači i svijetli lampica crvena, možda ti ostane na toj poziciji.
normalno na toj poziciji ne bi mogao izvaditi ključ, al ko zna možda je ipak mehanički problem.
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.2.2012. , 20:05   #18
Lampičar
 
Član od: 28.01.2012.
Zadnja aktivnost: 25.3.2012. 18:40
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Ovako, malo sam se pozabavio i kad se ištekaju svi konektori od bravice lampica i dalje svijetli. Znaći nije do bravice (no dobro da sam ju zamijenio jer i tako je bio jedan kontakt puknut pa tko zna koliko bi dugo radila).
Malo sam promatrao tu lampicu. Izašao sam iz auta i malo jače zalupio vrata i ona se ugasila! Ušao sam u auto, stavio ključ u bravu , upalio auto i ugasio ga, izvadio ključ i lampica nije gorjela. Po gradu sam obavljao neke stvari, palio, gasio auto i sve je bilo super (već sam se ponadao)! I dodjem doma na parking, ugasim auto, a lampica se opet upali. Ovaj puta ju udarac vratima nije ugasio a žao mi je bilo još par puta nabijati vratima!:-). Ovo izgleda ko neki kontakt.
U vožnji (dok je auto upaljen) se nikada ne upali!
Osigurać sam u svoj toj zbrci zaboravio pogledati ali sutra mogu to provjeriti.
Nemam ideje što dalje prekontrolirati...
Xantia93 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.2.2012. , 20:14   #19
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

Pogledaj kako ti stoje osiguraci!

I, dali ti osim radija ista radi kad ostane tako svjetliti? Prozori, brisaci...?
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.3.2012. , 20:07   #20
Lampičar
 
Član od: 28.01.2012.
Zadnja aktivnost: 25.3.2012. 18:40
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Ključ ne isključuje struju nakon gašenja motora

F1 osiguč je na vrhu u ravnini sa desnim stupcem osigurača (znači točno iznad F2).
Kad ostane svijetliti lampica rade i brisači, kao da je ključ u bravi okrenut na prvi zub.
Mislim da je ovo neki neuobičajeni kvar pa se teško ovako napamet može riješiti, zar ne...?
Ima li veze položaj F1 osiguraća?
Xantia93 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
gašenja, isključuje, ključ, motora, nakon, struju

Uređivanje



Sada je 03:29. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger