Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Saxo
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 11.7.2017. , 21:21   #1
Lampičar
 
Član od: 11.11.2015.
Zadnja aktivnost: 5.9.2017. 18:57
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Saxo : Ne dolazi napajanje na spojku kompresora

Pozdrav svima,

na Saxu 1.5D 2001.g mi je prestala raditi klima.
Konkretno, upale se ventilatori ali ne i kompresor. Mislio sam na prvu da je plin ispustio (mada bi to bilo čudno jer je do dan prije dobro hladila) ali svejedno sam otišao na punjenje. Na punjenju je radnik utvrdio da je pritisak u sustavu dobar i da nigdje ne curi, ali svejedno ju je napunio i još jednom provjerio dali curi i nije curilo nigdje. Nakon punjenja kompresor i dalje nije palio.
Probao sam spojiti direktno 12V na konektor spojke kompresora i kompresor se normalno aktivira i krene hladiti.
Sve osigurače sam provjerio i ni jedan nije izgorio.
Je li itko imao sličan problem? Ima li netko električnu shemu klime za Saxa?Postoji li možda neki relej za paljenje kompresora ili je neki od senzora riknuo? Nisam uspio naći ništa po netu.
Gavran je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 11.7.2017. , 21:32   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:25
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.896
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Probaj na service.citroen.com
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.7.2017. , 08:25   #3
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 14:55
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.732
Zahvala: 145
Zahvaljeno 165 puta u 152 postova
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
Mislim da tu ne može vidjeti ni šeme ožičenja ni procedure popravke sa običnim pristupom.

Daj napiši broj šasije da pokušam naći šemu napajanja špule kvačila.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.7.2017. , 20:49   #4
Lampičar
 
Član od: 11.11.2015.
Zadnja aktivnost: 5.9.2017. 18:57
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

@Ivan222 Na service.citroen.com nisam uspio naći ništa konkretno oko ožičenja klime. Istini za volju nije baš da je pre intuitivan izbornik i tražilica pa možda nisam sve pregledao. Od releja klime spominju neki ''ljubičasti'' i 3 releja ispod prednjih ventilatora koji bi mogli biti povezani s klimom pa ću ih pogledati danas popodne.
@Milosh Šasija je VF7S1VJXB57391774

Skinuo sam 3 releja ispod ventilatora, testirao sam ih i sva 3 su ok. Stim da ni jedan nije ljubičasti već su zeleni, žuti i crni.

Potraga se nastavlja...

EDIT OT: ovaj crni na slici izgleda nekako ljubičasto
Gavran je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.7.2017. , 08:42   #5
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 14:55
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.732
Zahvala: 145
Zahvaljeno 165 puta u 152 postova
Originalno

Nisam bas siguran da ti mogu puno pomoći.. Šeme za ove starije modele su dosta šturije nego za nove.

Evo staviću ti par slika pa pogledaj. Koliko ja vidim, konektor kompresora bi trebao imati samo dvije žice, masu i signal/napon koji dolazi sa dijela 8035 (termostat).

Na slici:
- dio 8020 je kompresor
- dio 8035 je termostat koji se nalazi u kabini

Te dvije žice idu kroz 20 MOT snop kablova koji je glavni snop kablova za motor a zatim se spajaju sa 10 PR glavnim snopom kablova koji ide ka kabini.

U pdf fajlu Saxo_3 vidiš kuda idu kablovi a na sličici E vidiš gdje se iza kontrolne table nalazi dio 8035 (termostat). Drugi dijelovi na toj E sličici su: 8006 - termistor na evaporatoru, 8070 - motoric od neke klapne ulaznog vazduha, 8045 - neka kontrola ventilatora.

Na sličici C vidiš gdje se nalaze dijelovi koji su na sličici E (ispred suvozača).

Ovo sve što sam napisao uzmi sa rezervom jer izgleda da ima puno varijanti ožičenja u zavisnosti od opreme i neke stavke o tvom autu sam morao nagađati/pretpostaviti. Uzmi ovo čisto kao moguću smjernicu u traženju kvara a ne kao definitivno uputstvo za popravku. Nadam se da će nešto pomoći..

Slika:


Pdf:

http://s000.tinyupload.com/index.php...77393210893162
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Milosh' na postu:
Staro 15.7.2017. , 13:22   #6
Lampičar
 
Član od: 11.11.2015.
Zadnja aktivnost: 5.9.2017. 18:57
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Milosh hvala ti na slikama i opisu.
Krenuo sam od termostata 8035, nalazi se u suvozačkom pretincu ispod jedne plastike koja se lako skida. Skinuo sam ga (zašarafljen je sa 2 vijka sa 6mm glavom) i rastavio (isto se lako otvaraplastično je kućište).

Unutra je analogni sklop za termostat sa 1 relejem. Taj relej po svemu sudeći služi za paljenje kompresora jer je su mu je kontakt spojen na B1.
E sada, kada upalim klimu taj relej ne pali, a kada ručno okinem relej, tj pomaknem mu kotvu, kompresor se upali.
Testirao sam taj relej sa 12V i normalno okida.
Sad po svemu sudeći ili je taj termostat otišao (što čisto smunjam jer ništa mi ne izgleda izgoreno) ili je negdje problem u kontroli termostata.
Možeš li postati kompletnu shemu sa slike iz posta da vidim što sve kontrolira taj termostat?
Gavran je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 15.7.2017. , 14:35   #7
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 14:55
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.732
Zahvala: 145
Zahvaljeno 165 puta u 152 postova
Originalno

Mogu, naravno, ali nije baš lako skontati šta ga sve "okida", kao što ćeš vidjeti.

Možda da prvo ispitaš sve druge komponente u kućištu termostata. Možda je neka od pomoćnih komponenti stradala (iako naizgled nije) pa se zato ne aktivira relej.

Ili da ispitaš sve žice koje ulaze u termostat pa vidiš kojim putem dolazi signal za aktivaciju kad upališ klimu, pa onda možeš unutar samog termostata pratiti taj signal do releja (to je pod uslovom da je sve drugo ispravno).

Ili, slično, možeš pokušati na pločici termostata da pratiš putanju signala za aktiviranje releja od releja ka van.

Ili ti je možda jednostavnije da nađeš drugi termostat pa vidiš je li do njega..

Pdf:
http://s000.tinyupload.com/index.php...98652055787953

Na toj šemi, dijelovi imaju sledeće kodove:

- CA00 : kontakt brava
- BF00 : kućište osigurača u kabini
- BMF1 : kućište jakih osigurača
- 8067 : upravljanje zaklopkom dovoda zraka
- 8070 : motoreduktor zaklopke dovoda zraka
- BB00 : akumulator
- 8008 : termootpornik temperature rashladne tekućine za klima uređaj
- 8000 : sklopka klima uređaja
- 8007 : presostat
- 8048 : relej ventilatora u kabini
- 8010 : kućište temperature rashladne tekućine
- 8006 : termootpornik isparivača (ako je odvojeno)
- 8040 : komanda brzine ventilatora (ako je odvojeno)
- 8045 : modul komande ventilatora (ako je odvojeno)

Pozz.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 15.7.2017. , 19:02   #8
Novi član
 
topolino's Avatar
 
Član od: 05.05.2013.
Zadnja aktivnost: 23.10.2019. 19:29
Lokacija: Zagreb
Postovi: 80
Zahvala: 0
Zahvaljeno 14 puta u 13 postova
Originalno

vjerovatno ti ne valja presostat on ti je zašarafljen na cijev od klime i na njega idu 2 žice
probaj ih direkt spojiti i kompresor bi morao proraditi.
topolino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.7.2017. , 11:35   #9
Lampičar
 
Član od: 11.11.2015.
Zadnja aktivnost: 5.9.2017. 18:57
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Našao sam jedino ovaj preostat 8007 sa sheme, zašarafljen je u cijev koja ide od isušivača (ako se tako zove, piše na njemu AC dryer) pa do hladnjaka, i nalazi se odmah iza desnog fara. On ima na sebi 4 kontakta. Provjerio sam i između 1 i 2 je spojeno a između 3 i 4 je odvojeno, tako je i na shemi i valjda bi trebalo biti ok.
Gavran je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.5.2018. , 21:46   #10
Novi član
 
luka1404's Avatar
 
Član od: 05.05.2012.
Zadnja aktivnost: 22.10.2019. 23:55
Lokacija: Kutina
Postovi: 36
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

kod mene se kompresor pali i kad je ventilator kabine isključen. Čak i kad je ključ okrenut prije kontakta (acc/samo akumulator svijetli) kad stiščem prekidač, čujem spojku kako uljučuje/isključuje. Klima normalno radi dok i motor radi, samo moram pazit da netko nebi uključio klimu dok je ventilator kabine isključen.
luka1404 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
dolazi, kompresora, napajanje, saxo, spojku

Uređivanje



Sada je 15:39. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger