Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Saxo
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 20.10.2015. , 19:44   #1
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Lupkanje oko remenice bregaste ?

Pozdrav svima..

Evo mi novog problema... Znači nakon što se auto zagrije (radi nekih 15-ak do 20 minuta) na leru se počne čut rondanje oko remenice bregaste.
tu se može i čut:



Imao sam taj problem već jednom pa sam otpustio remen i auto je radio čisto normalno, ili ga nisam dovoljno dugo držao upaljenim da primjetim.

Zanima me da li je moguće da se zategnutost remena promjeni kad se motor zagrije ?
Pretpostavljam da ne bi smjelo biti tako, i pretpostavljam da kad se zategnutost remena postavi da tako mora biti jednaka i kad je hladan motor i kad je motor topli.

Inače remen sam zategnuo tako da se moze sa dva prsta bez pre velikog napora zarotirati za 90° (ne više od toga). Tako bar piše u Haynesu.

Unaprijed Vam hvala svima.
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 21.10.2015. , 11:29   #2
Novi član
 
Član od: 15.07.2014.
Zadnja aktivnost: 6.11.2019. 11:23
Lokacija: Hodošan
Postovi: 117
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Na poslu sam a tu nemam zvučnike pa ne čujem ali možda ti motor nije u fazi ili bi trebalo poštelat ventile.
sino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'sino' na postu:
Staro 21.10.2015. , 12:51   #3
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala ti na odgovoru

Što se tiče faze, pretpostavljam da bi trebao biti u fazi jer su mi rupa u glavi (za blokiranje bregaste) i rupa u getribi (za blokiranje zamašnjaka) usklađene.Što bi reklo da mogu progurati šaraf od 10mm u rupu na remenici bregaste u glavu motora, i šaraf od 6mm kroz rupu u getribi.

Što se tiče ventila, moguće... to bi mogao provjeriti
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.10.2015. , 12:55   #4
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno

Samo malo ti se čuju ventili, ali čuju se dva zvuka a drugi je zvuk bregaste jer motor nije u fazi.
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'igor' na postu:
Staro 21.10.2015. , 13:01   #5
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hm kako ga dovest u fazu ?

Ja sam mislio da ako mi se ta dva otvora ( na radilici i bregastoj poklope ) da bi trebao biti u fazi ?

pod otvore mislim na slijedeće




Hvala na odgovoru
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.10.2015. , 13:19   #6
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno

Ja stavim svrdlo ili šeraf 10mm na remenicu bregaste ima rupa, a na zamašnjaku ima oznaka koja mi se mora poklopiti sa skalom na kojoj su oznake 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12 to su stupnjevi faze I sad ovisno o tome koji je motor na toliko stupnjeva staviš kod mene je po manualu 6. Probal sam googlat al nemrem nigdje sliku nači.
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'igor' na postu:
Staro 21.10.2015. , 13:24   #7
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Ja sam isto stavio svrdlo u rupu na remenici bregaste. Za zamasnjak nisam znao za skalu, ali sam ga blokirao tako da se ni on nije smio nikamo pomaknuti. Plus sa korektorom sam napravio oznaku na remenici bregaste i bloku i one se isto poklapaju.

Kod mene je motor TU1M+ 1124ccm.

E da oprosti na glupom pitanju ali da li su te oznake vezane uz to da li auto ima razvodnu kapu ?

Ja se sjećam da sam na Renault Petici imao slične oznake za poštelavanje kuta paljenja.
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.10.2015. , 09:46   #8
Novi član
 
Član od: 15.07.2014.
Zadnja aktivnost: 6.11.2019. 11:23
Lokacija: Hodošan
Postovi: 117
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Ovo za razvodnik i oznake ti stvarno nebi znao. Probaj još jedaput provjeriti da ti se nije slučajno pomaknulo za zub kod montaže.
sino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'sino' na postu:
Staro 22.10.2015. , 09:54   #9
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala Vam na odgovoru. Imam još jedno pitanje a onda prestajem. obećavam!

Što se tiče zategnutosti remena, jučer sam primjetio da mi je na pola puta od radilice do bregaste bilo nekako labavo (ne pretjerano) i da ipak ide iznad 90° kad se zarotira pa sam pojačao zategnutost. Dole su slike španera i remena kad je zarotiran.





Da li možda netko može reči po slikama da li je dovoljno zategnut, pretegnut ? pre malo nije sigurno

Hvala!

Post je uređivan 22.10.2015. u 17:27 (kaktus.dzek) Razlog: dropbox i ovaj forum se ne vole :D plus smanjio sam slike
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.10.2015. , 11:07   #10
Novi član
 
Član od: 15.07.2014.
Zadnja aktivnost: 6.11.2019. 11:23
Lokacija: Hodošan
Postovi: 117
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Po slikama mi izgleda da je ok.
sino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'sino' na postu:
Staro 22.10.2015. , 11:54   #11
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Puno Vam hvala!
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.10.2015. , 14:31   #12
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno

Citat:
kaktus.dzek: Pregled postova
Ja sam isto stavio svrdlo u rupu na remenici bregaste. Za zamasnjak nisam znao za skalu, ali sam ga blokirao tako da se ni on nije smio nikamo pomaknuti. Plus sa korektorom sam napravio oznaku na remenici bregaste i bloku i one se isto poklapaju.
To sve što si napravio nadam se da si to radio dok je stari remen bio gore jedino tako možeš biti siguran da si točno sve namjestio i tek tada skidaš stari remen, malo sam googlao i da ti nemaš skalu s oznakama 0 2 4 6 8 10 12 jer je tvoj motor bez razvodnika paljenja i ima senzor radilice s monopoint ubrizgavanjem to je noviji tip TU motora.
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'igor' na postu:
Staro 22.10.2015. , 16:53   #13
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala na odgovoru :-)

Yapp. U biti nisam blokirao radilicu dok sam skidao stari remen ali sam označio sa korektorom na remenici radilice i bloku motora gornju mrtvu točku, dok je remen bio gore. Kasnije sam našao utor gdje se blokira radilica.
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.10.2015. , 17:50   #14
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Eto da ne kukam stalno sa pitanjima, remen / remenica mi više ne tule, radio je auto skoro pa sat vremena, i turiro sam ga i držo na leru povišenom i sad je barem po tom pitanju normalan . Jedino mi se čini da se ventili dosta jako čuju pa ću provjeriti zazor kada ulovim vremena. Hvala još jedom svima na pomoći.

kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
bregaste, lupkanje, oko, remenice

Uređivanje



Sada je 17:22. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger