Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Saxo
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 4.11.2012. , 11:24   #1
Lampičar
 
Član od: 04.11.2012.
Zadnja aktivnost: 8.11.2012. 18:06
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Kupovina saxa

Jel se isplati kupiti saxo 1.0 2000godina sa 150 000 km za 14 000 kuna.Auto mi treba samo za grad (na posao itd)Kakvi su što se tiče rezervnih djelova,kvaliteta samog auta itd.
kiloton je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 4.11.2012. , 11:39   #2
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 13:19
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.385
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

previše love, premalo auta
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.11.2012. , 15:20   #3
gox
Stariji član
 
gox's Avatar
 
Član od: 16.01.2011.
Zadnja aktivnost: 28.9.2016. 12:36
Lokacija: Velika Gorica
Postovi: 652
Zahvala: 8
Zahvaljeno 38 puta u 35 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Ako kupuješ saxa, preporučam 1.1, što se tiče opreme, ukusi, jednostavno, više elektronike, veća mogućnost kvara i obrnuto...uglavnom, preporučam 1.1 jer imam 1.0, a razlika je velika u vožnji, a i u potrošnji bi trebala bit (čitaj manje troši 1.1)

1.0 motor za samog vozača je ok i potegne dobro, čim sjedne suvozač (ili ako se optereti malo), već se jako osjeti (barem ja)...

Na tvom mjestu gledao bi modele od 2000. + godine jer eto, imaju više opreme i vjerovatno manje km iiii noviji su

Za gore navedene novce, mislim da se može nać fini saxić sa 1.1 motorom, a što se tiče rezervnih dijelova, ima ih, cijene nisu skupe (pogotovo ako imaš nekog za popuste u dućanima)...mehanički ćeš ga najbolje provjerit probnom vožnjom, lupanje ovjesa itd.
Što se tiče održavanja, redovni servisi svakih 10 000km i to je to (zna bit tu i tamo nešto za promijenit između servisa meni naročito nakon 150 000km, prije ne baš).

Od mana, stražnji most, kao i na većini francuza, znači ako stražnji kotači stoje ovako /\ zahtjeva reparaciju, ako su ovako || onda bi trebalo bit ok, ali bilo bi dobro dat na pregled i na ugradnju mazalica...
Također, problem sa hrđom na stražnjem kraju - rubovi "muldi" i s unutarnje strane oko kotača...

Eto, ako te još što zanima, pucaj...
gox je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.11.2012. , 16:12   #4
Profesionalac
 
Marko's Avatar
 
Član od: 25.05.2011.
Zadnja aktivnost: 29.1.2015. 19:07
Lokacija: Međimurje
Postovi: 2.174
Zahvala: 115
Zahvaljeno 144 puta u 113 postova
Garaža
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
kiloton: Pregled postova
Jel se isplati kupiti saxo 1.0 2000godina sa 150 000 km za 14 000 kuna
Isplati se uzeti takav auto, ALI ima dosta vozila u ponudi pa savjetujem da potražiš dalje kakav primjerak s manjom kilometražom i godinu dana registracijom za tu cifru!
Marko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.11.2012. , 12:59   #5
Novi član
 
dule's Avatar
 
Član od: 14.04.2012.
Zadnja aktivnost: 22.4.2014. 14:49
Lokacija: Osijek
Postovi: 26
Zahvala: 1
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Garaža
Originalno Re: Kupovina saxa

Imam bas jednog takvog kao drugi auto, 1.1, 2000.g. sa 70 000 km.
Uglavnom odlican auto koji je vrlo nezahtjevan, pouzdan i malo trosi.
Takav auto kada bi prodavao mogao bi dobiti max 15 000 Kn, a to se ne isplati jer vise vrijedi taj auto od tog novca.
dule je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.11.2012. , 21:32   #6
Profesionalac
 
Zmix's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.10.2019. 22:36
Lokacija: Mladenovo, Vojvodina
Postovi: 4.807
Zahvala: 344
Zahvaljeno 350 puta u 280 postova
Garaža
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
dule: Pregled postova
Imam bas jednog takvog kao drugi auto, 1.1, 2000.g. sa 70 000 km.
Uglavnom odlican auto koji je vrlo nezahtjevan, pouzdan i malo trosi.
Takav auto kada bi prodavao mogao bi dobiti max 15 000 Kn, a to se ne isplati jer vise vrijedi taj auto od tog novca.
Potpisujem!
I ja imam Saxo 1.1 2002. godište sa pređenih 145000 km.
Najpre sam ga prodavao pa sam nedavno odustao od prodaje iz razloga kojeg je kolega Dule naveo.
Mala cena na tržištu, jeftino održavanje, mali potrošač... NEDAM GA!
Zmix je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.11.2012. , 07:21   #7
sax
Mladi član
 
sax's Avatar
 
Član od: 14.06.2011.
Zadnja aktivnost: 9.5.2017. 07:11
Lokacija: Rijeka
Postovi: 238
Zahvala: 0
Zahvaljeno 16 puta u 15 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
kiloton: Pregled postova
Jel se isplati kupiti saxo 1.0 2000godina sa 150 000 km za 14 000 kuna.Auto mi treba samo za grad (na posao itd)Kakvi su što se tiče rezervnih djelova,kvaliteta samog auta itd.
sad se ti prodaju za max 1400€
sax je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.11.2012. , 19:35   #8
Novi član
 
kosi's Avatar
 
Član od: 20.03.2011.
Zadnja aktivnost: 11.1.2018. 21:09
Lokacija: Zagreb
Postovi: 139
Zahvala: 4
Zahvaljeno 6 puta u 5 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
sax: Pregled postova
sad se ti prodaju za max 1400€


Prodaju se razvaljene rage
kosi je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 07:22   #9
sax
Mladi član
 
sax's Avatar
 
Član od: 14.06.2011.
Zadnja aktivnost: 9.5.2017. 07:11
Lokacija: Rijeka
Postovi: 238
Zahvala: 0
Zahvaljeno 16 puta u 15 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
kosi: Pregled postova
Prodaju se razvaljene rage
cisto sumnjam da je ovaj sa 150000km bolji
ja sam u 6 mjesecu prodao svoj sa 200000km za 1700€ i jedva sam ga prodao
sax je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 08:26   #10
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Saxo je jako dobar auto i malo traži i nije skup za održavanje i 200 000 km za njega nije ništa tek je najbolje razrađen,naravno ako je održavan kako treba.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 10:19   #11
sax
Mladi član
 
sax's Avatar
 
Član od: 14.06.2011.
Zadnja aktivnost: 9.5.2017. 07:11
Lokacija: Rijeka
Postovi: 238
Zahvala: 0
Zahvaljeno 16 puta u 15 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
deda: Pregled postova
Saxo je jako dobar auto i malo traži i nije skup za održavanje i 200 000 km za njega nije ništa tek je najbolje razrađen,naravno ako je održavan kako treba.
Slazem se deda
Ako si na njemu vec reparirao zadnji most(ili ga promijenio),barem 2 put promijenio brtvu glave,skinuo mjenjac i promijenio sve lezaje,...
sax je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 11:21   #12
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana,klao sam ga gorje nego vrag grešnu dušu,drugog sam imao krače nekih 70 000 pa sam ga prodao i nikad niš,ali sa njime sam premalo km napravio da bi ga mogao uspoređivat,a i ženska koja ga je kupila je za kratko vrijeme napravila totalku ,tako da je brzo otišao u vjećna lovišta.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 11:35   #13
Stariji član
 
Član od: 27.07.2011.
Zadnja aktivnost: Danas 12:39
Lokacija: Vukovar
Postovi: 917
Zahvala: 14
Zahvaljeno 72 puta u 62 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
deda: Pregled postova
Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana
Sreo sam u životu dosta ljudi koji su tvrdili da im je auto u super stanju, kao ono toči i vozi, a kada sam sjedao za volan vozila tih vlasnika skužio sam da je to sve tako jadno i rasklimano da kada bih ja bio vlasnik takvih vozila ne bih znao odakle počet otklanjat kvarove i mijenjat dijelove. Meni malo zvuči nevjerojatno da se amortizeri, ležajevi, diskovi, spone, krajnici spona, homo-zglobavi, kvačila i hrpa drugih dijelova ne promijene nakon 150tkm.
Damaj je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 12:22   #14
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: 19.9.2019. 15:45
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
Damaj: Pregled postova
Sreo sam u životu dosta ljudi koji su tvrdili da im je auto u super stanju, kao ono toči i vozi, a kada sam sjedao za volan vozila tih vlasnika skužio sam da je to sve tako jadno i rasklimano da kada bih ja bio vlasnik takvih vozila ne bih znao odakle počet otklanjat kvarove i mijenjat dijelove. Meni malo zvuči nevjerojatno da se amortizeri, ležajevi, diskovi, spone, krajnici spona, homo-zglobavi, kvačila i hrpa drugih dijelova ne promijene nakon 150tkm.

Isti slućaj je i kod mene, to se zove jako osjetljiv šofer
..nekad sam na peglici, fići stojadinu itd.. izolirtrakom omotal krajnik da ima manje lufta kad sam prešel po vodi, kaput mi je bil mokar, a ponekad i lice
A sad mi u c3 2004g sve smeta kad škljoca, cvili, škripi itd..
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 12:38   #15
sax
Mladi član
 
sax's Avatar
 
Član od: 14.06.2011.
Zadnja aktivnost: 9.5.2017. 07:11
Lokacija: Rijeka
Postovi: 238
Zahvala: 0
Zahvaljeno 16 puta u 15 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
deda: Pregled postova
Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana,klao sam ga gorje nego vrag grešnu dušu,drugog sam imao krače nekih 70 000 pa sam ga prodao i nikad niš,ali sa njime sam premalo km napravio da bi ga mogao uspoređivat,a i ženska koja ga je kupila je za kratko vrijeme napravila totalku ,tako da je brzo otišao u vjećna lovišta.
u svakom kukolju se nađe i žito
ja imam dosta frendova koji nakon jednog citroena se vise ne vracaju na iste,razlog identičan
sax je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 14:57   #16
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Promjena diskova,kvačila,amortizera,krajnika,selen blokova,ramena,remena i distribuceje,akumulatora,auspuha ne smatram kvarovima,to se mora menjat na svim autima kada im prođe neki rok za istrošenost,pa da je i RR.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 15:21   #17
sax
Mladi član
 
sax's Avatar
 
Član od: 14.06.2011.
Zadnja aktivnost: 9.5.2017. 07:11
Lokacija: Rijeka
Postovi: 238
Zahvala: 0
Zahvaljeno 16 puta u 15 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
deda: Pregled postova
Promjena diskova,kvačila,amortizera,krajnika,selen blokova,ramena,remena i distribuceje,akumulatora,auspuha ne smatram kvarovima,to se mora menjat na svim autima kada im prođe neki rok za istrošenost,pa da je i RR.
to je istina,samo na citroenu(nekima) moras to isto promijenit 2-3 puta u 150000km nego na nekim drugim autima
e to kosta
moji starci su imali R12,kupili novog i vozili 18 godina,kad su ga prodali imao je 350000km,sjecam se jednog veceg kvara a to je bila lamela(ako se moze nazvat kvar),u tu kilometrazu promijenjeni su amortizeri,3 auspuha i ostalo redovni veliki i mali servisi
ja sam na saxu u 200000km mijenjao neke iste dijelove i po 4 puta

Starijim citroenima bi realna cijena trebala bit barem 30% manja od onog koliko stvarno vrijedi
sax je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 15:35   #18
Profesionalac
 
Marko's Avatar
 
Član od: 25.05.2011.
Zadnja aktivnost: 29.1.2015. 19:07
Lokacija: Međimurje
Postovi: 2.174
Zahvala: 115
Zahvaljeno 144 puta u 113 postova
Garaža
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
deda: Pregled postova
Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana,klao sam ga gorje nego vrag grešnu dušu,
Saxo je s mog stajališta jedan fantastičan auto u onom segmentu namjene za koju je napravljen (zna se da nije spejs-šatl), ako se redovno i kvalitetno održava odlično mu pristaje krilatica "toči i vozi"!
Marko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 15:42   #19
sax
Mladi član
 
sax's Avatar
 
Član od: 14.06.2011.
Zadnja aktivnost: 9.5.2017. 07:11
Lokacija: Rijeka
Postovi: 238
Zahvala: 0
Zahvaljeno 16 puta u 15 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Citat:
Marko: Pregled postova
ako se redovno i kvalitetno održava odlično
redovno i citroen mi ne ide u istu recenicu
sax je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2012. , 15:53   #20
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno Re: Kupovina saxa

Ovaj moj je prošao km kolko sam već napisao,kada je imao 200 000km,mjenjao sam diskove drugi put,zadnje doboše prvi put,sve amortizere prvi puta,auspuh ,samo zadnji lonac,kvaćilo prvi puta,oscilirajuća ramena prvi puta,gume četri puta,akumulator jedanput,kompletni veliki servis na motoru drugi put,ulje i filter svakih 15 000km i nikada ništa drugo,a maltretirao sam ga do iznemoglosti.Berlingo isto ima sad 220 000 km,do sada je napravljen veliki servis na motoru jednom,promjenjena su ramena prije 20 000 km prvi puta i prednji amortizeri,diskovi dvaput,remenica radilice dvaput.Od kvarova je imaouknuo lajtung na visokotlaćnoj pumpi(koštao 160kn),promjenjena brava vozačevih vrata i jednom modul ventilatora kabine,akumulator prvi puta prošle zime.Poderao 4 kompleta guma do sada.Ja neznam sa kojim bi autima mogao proć bolje.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
kupovina, saxa

Uređivanje



Sada je 16:01. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger