Ina Delta Rally 2015.

La Marche

Iskreni optimist
I što bismo imali od isprobavanja trkaćeg auta?
To su alati za utrkivanje, ne igračke za isprobavanje.

Kao da ideš probati Boltove šprinterice. Samo vidiš koliko si daleko od sportaša, ako si imalo samokritičan. A najgore je kad ti fali sekunda po krugu do nekog s istim tim autom, a nemaš te sekunde nigdje, ali nigdje.

To sam stalno doživljavao od vlastitog brata, jedan motor, drugi motor, jedan auto, drugi auto... sa svima stalno mi je falila ta ista jedna sekunda!

O toj temi je puno oprečnih mišljenja i stavova, pa sam si dao za pravo s tolikim iskustvom u sportu kao natjecatelj, trener, funkcioner i organizator (pa nekad davno i u auto-moto sportu, kao član dva tima, jedan u auto, drugi u moto sportu) iznijeti mišljenje.
 

vborovic

C5 modifikator
E, jesi i ti fulao usporedbu ... za početak su u atletici sve sprinterice iste (ne 100% naravno, ali većim dijelom), razlika je do trkača ... a kod auta, dio vještine je u vozaču, a dio vještine u mehaničarima/tehničarima koji izrađuju/pripremaju/održavaju taj auto da se s njim uvijek vozi 100% od mogućnosti ... zašto ne imati mogućnost dobiti u ruke C2 kao na slici, kod kojeg skužiš da odere najjači C5 koji se trenutno može kupiti, pa i da je chip tunirani k tome ...

A toma je napisao da se "provoza", ne da ide radit vrijeme s autom ...
 

La Marche

Iskreni optimist
Logička greška u tvom postu.
Ako usporediš dvije šprinterice, onda si usporedio dva trkaća pomagala, kao da usporediš dva trkaća auta.
Ako usporediš mali trkaći auto s velikom limuzinom (kako si ti napravio), onda NISI usporedio dva trkaća sredstva, nego dvije sasvim različite stvari.
Šprintericu i udobne cipele, o čemu sam ja i pisao. Izašavši iz udobnih cipela nemaš pojma o šprintericama, čak su velike mogućnosti da ćeš ozlijediti ahilovu tetivu, ako brzo probaš trčati. Zaključi sam dalje kako to usporediti s trkaćim automobilom i nekim tko bi "samo probao".


Dodatno, ne vozi se na utrkama, pogotovo rally, ni slučajno uvijek na 100% mogućnosti.


Svoje mišljenje sam iznio gore. Ponavljam bit i neću dalje o tome:
Trkaći auti ne bi trebali biti igračke za zabavu masama. Iz poštovanja prema tom sportu, prema konstruktorima, trkačima...
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Nisam direktno usporedio C5 i C2 kako ti želiš prikazati, mogao sam jednako tako reći običan C2 i trkaći C2 ... ali sam namjerno pojačao razliku navevši "najjači" cestovni auto koji Citroen ima u ponudi u odnosu na ovu malu sportsku konzervicu (od milja) ... toliko o logici ...

I opet ponavljam, "probati" trkaći auto i "voziti" trku s trkaćim autom nije isto, a hrvatski jezik još uvijek znam da sam svjestan što pišem i na što točno mislim
 
Na vrh