Reklamacija - ljuštenje rukohvata

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
E,a sad ružniji dio priče :(

Kao što sam već pisao u temi "Razočaranje..",imao sam reklamaciju na suvozački rukohvat na kojem se počel gulit lak :shock::(..u Automehanici su pogledali,poslikali i poslali u CH..gdje su mi naravno odbili reklamaciju,zbog navodnog "mehaničkog oštećenja" :wtf:

Evo slika,pa prosudite sami :






Danas sam ponovo otišao u Automehaniku da mi obrazlože zašto,što i kako..moram napomenut da su svi bili vrlo ljubazni,susretljivi i nemam apsolutno nikakve zamjerke na pristup i odnos prema meni kao stranci :stovanje:..dapače,čak su mi posvetili zaista puno vremena i pažnje (kako Saša na prijemu,tako i sam voditelj servisa ) i bio je to sasvim jedan ugodan razgovor :whistling:

Tko zna...možda ih je Blackkingova nedavna reakcija malo prodrmala :whistling:

Da nastavim,nakon što su mi sve obrazložili,uputili su me da dam prigovor CH..meni nije bilo mrsko :D,pa sam direktno otišao u CH u N.Zagrebu,Turinina 5..

Tamo su me primili isto OK ( malo sam ispočetka "povisio" ton,pa je možda i to utjecalo )..uglavnom,na tu njihovu odluku podnio sam reklamaciju,i sad čekam da mi daju objašnjenje :whistling:,jer kao oni prvo moraju kontaktirat servis da vide di je nastao problem :confused:
Na moje pitanje,zar im iz Automehanike nisu poslali sliku i da nek pogledaju to,odgovara mi ženska da se s tim bavi drugi odjel i da ona to nemože vidjet,a kolege trenutno nema :doh:

Sad čekam odgovor :D:D:D
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

Zanimljivo :p trebali su onda u uputstvima za auto stavit napomenu da se dijelovi unutrašnjosti smiju dirat isključivo u vunenim il gumenim rukavicama..:twisted:
 

c5 dr

Member
Re: Iskustva s reklamacijama

U CITROEN se ulazi sa rukavicama,jel znaš i da se sa dijamantima radi u rukavicama
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

Indikativno je i to da sam danas uložio reklamaciju na vanjsku kromiranu lajsnu na vratima od gepeka ( ima par sitnih mjehurića napuhavanja laka..slučajno primjetio pri zadnjem pranju auta-nevidi se ako baš nos ne zaljepiš..pa reko,kad se već jbemo,da se jbemo kvalitetno :p ),koju btw nisam ni mislio reklamirat,da su mi promptno poslali odgovor da je odobrena zamjena :shock::whistling:
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Indikativno je i to da sam danas uložio reklamaciju na vanjsku kromiranu lajsnu na vratima od gepeka ( ima par sitnih mjehurića napuhavanja laka..slučajno primjetio pri zadnjem pranju auta-nevidi se ako baš nos ne zaljepiš..pa reko,kad se već jbemo,da se jbemo kvalitetno :p ),koju btw nisam ni mislio reklamirat,da su mi promptno poslali odgovor da je odobrena zamjena :shock::whistling:

Ma nedaj ništa, ne ostavljaj ništa, sto više popušta čovjek to ga više zaebavaju... :(
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

Evo baš sam pregledaval e-mail,i evo kaj sam našel :D:

Dragi nam i predragi CH je uvažio moju reklamaciju :euforija:

E-mail glasi ovako :

Poštovani,

Osnovom vaše reklamacije koju smo zaprimili dana 8.9. 2011 obavještavamo Vas da smo po izvršenom pregledu raspolagajuće dokumentacije,kao i temeljem mišljenja stručnih službi Citroen Hrvatska d.o.o. i ovlaštenog servisa odlučili prihvatiti vaš zahtjev

Do slanja ovog dopisa odobrena je zamjena reklamiranog rukohvata desnih vrata na teret garancije vozila,te je o istom informiran i ovlašteni servis Automehanika d.o.o.

Iskreno žalimo zbog nastalog problema

S poštovanjem,

Odjel reklamacija
Citroen Hrvatska d.o.o



Bravo za Citroen Hrvatska :aplauz:

Pa nek neko veli da nisu dobri :whistling:
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Evo baš sam pregledaval e-mail,i evo kaj sam našel :D:

Dragi nam i predragi CH je uvažio moju reklamaciju :euforija:

E-mail glasi ovako :

Poštovani,

Osnovom vaše reklamacije koju smo zaprimili dana 8.9. 2011 obavještavamo Vas da smo po izvršenom pregledu raspolagajuće dokumentacije,kao i temeljem mišljenja stručnih službi Citroen Hrvatska d.o.o. i ovlaštenog servisa odlučili prihvatiti vaš zahtjev

Do slanja ovog dopisa odobrena je zamjena reklamiranog rukohvata desnih vrata na teret garancije vozila,te je o istom informiran i ovlašteni servis Automehanika d.o.o.

Iskreno žalimo zbog nastalog problema

S poštovanjem,

Odjel reklamacija
Citroen Hrvatska d.o.o



Bravo za Citroen Hrvatska :aplauz:

Pa nek neko veli da nisu dobri :whistling:


Ajde barem nekome :) Baš mi je drago... mjenjaj to odma rastereti CH :D ROFL
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

Mjenjao bi ja to odma :D,al sad dok oni naruče dio..pa dok ga dobiju..pa dok me pozovu..:whistling:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

Da se vratimo izvornim počecima teme

Meni je CH uvažila reklamaciju :euforija:..jest da su to napravili nakon mog prigovora na njihovu prvotnu odbijenicu,ali ipak jesu :aplauz:
 

Lakii

Well-known member
Re: Iskustva s reklamacijama

Cestitam Mirda!:aplauz:

Mislim, glupo je uopce sto se ovakve stvari moraju cestitati...

Ali, poruka za druge, upornost se isplati!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

Cestitam Mirda!:aplauz:

Mislim, glupo je uopce sto se ovakve stvari moraju cestitati...

Ali, poruka za druge, upornost se isplati!
Slažem se ;)

poruka svim vlasnicima novog C4 i ostalih modela : ne odustajte lako i na prvo odbijanje :cool:
Greške se događaju i događat će se..pogotovo na prvim serijama nekog modela..
 

Black

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Drago mi je što su ti uvažili raklamaciju.

Tko zna da taj dio košta 4000 kn kao volan od Blackkinga možda ti nebi tako lako uvažili reklamaciju.
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: Iskustva s reklamacijama

Meni je trebalo 3 mjeseca za 2500kn, kakvi ljudi rade u CH u reklamacijama to se mora probati, oni u saboru su ništa.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

I ja sam mišljenja da je dio skuplji,da bi prešel isto kak i Blackking :whistling:
Baš to sam i rekel onima u CH..da ih može bit sram da zahebavaju ljude zbog parsto kuna,i da na takvim sitnicama padaju i ruše ime i ugled tvrtke:hm:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Iskustva s reklamacijama (ljuštenje rukohvata)

Evo danas išao na zamjenu rukohvata i lajsne na gepeku :whistling:..uglavnom,vratio se neobavljena posla :hm:

I lajsna i rukohvat došli oštečeni..na lajsni su bila potrgana 2-3 plastična knjofa (kopče :D),a na rukohvatu na jednom mjestu već mjehurić il šprung-neznam kak bi to čovek nazval :whistling:

Sad opet slijedi čekanje da dojdu novi djelovi :(

ps. djelatnici u Automehanici-:stovanje::stovanje:..
 
Na vrh