Iskustva s limarima

ccccxm

New member
Pozdrav ekipi.

Evo več godinu dana razmišljam i planiram kako ču do temelja srediti mog xm.

Mislim doslovno sve skinuti sa njega i srediti.Što se tiče mehanike i hidraulike u biti svega onog što nema veze sa farbanjem,napraviti ču sam .Ali ovo farbanje me toliko ubija da sam mora potražiti vašu pomoć i čuti iskustva.Što se tiče xm-a on je potpuno zdrav samo je malo taknut zadnji livi blatobran ništa strašno.Ja imam doma radionu pravu i mogu to sam srediti što se tiče priprema,ali ta komora me muči a najviše me muči pronači čovika koji je jednom rječju profesionalac.Od same pomisli da bi moja lađa završila u rukama nekih amatera koji bi sve sa nje počupali i na kraju je užasno ofarbali me ubija.Još me više ubija što če morati biti kod njih,a ja tad neču znati što mu čine.Ja sam zamislija da to bude prekrasno ofarbano da nemožeš se nagledati od divote.Znan po iskustvima drugih da ih je malo možda par stručnjaka u zemlji.Toliko me to muči pitanje da pomišljam da sam to izvedem ali ipak je to posa koji ima svoje cake.Ipak moraš nači meštra ozbiljnu osobu,po mogučnosti da voli citre pa da mu se posveti ko da je njegov.A ne da moja citra tamo stoji zadnja u redu:shock::shock:Molim vas ako znate poštena odgovorna i profesionalna čovjeka koji zna svoj posao da mi ga predložite.Ali stvarno doktora za tu vrstu posla.
 

deda

New member
Najbitnije je kod toga,a to možeš sam i to najviše uzima vremena i meštrima se to neda i gube strpljenje upravo na rastavljanju i sastavljnju i čišćenju hrđe.Sve ostalo nije problem i svaki malo kavlitetniji meštar će napraviti kako treba jer mu neće inaće ispasti dobro,a onda mu ti naravno nećeš htjet platiti,pa si to neće dozvoliti.A sve to kako,ćime i kojim redom ipak treba znati i mati iskustva.Nadam se da sam ti ovime dao neke smjernice,kako to odradit da budeš zadovoljan ućinjenim.
 

ccccxm

New member
Najbitnije je kod toga,a to možeš sam i to najviše uzima vremena i meštrima se to neda i gube strpljenje upravo na rastavljanju i sastavljnju i čišćenju hrđe.Sve ostalo nije problem i svaki malo kavlitetniji meštar će napraviti kako treba jer mu neće inaće ispasti dobro,a onda mu ti naravno nećeš htjet platiti,pa si to neće dozvoliti.A sve to kako,ćime i kojim redom ipak treba znati i mati iskustva.Nadam se da sam ti ovime dao neke smjernice,kako to odradit da budeš zadovoljan ućinjenim.
Znam kompletno rastavljanje do golog lima ču i učiniti sam,zažtititi mu pod i dati špric kit .Ja radim što se tiče amaterske kla se to više nego dobro.Jer sam se bavio iz hobija .Ipak ono završno hoču da bude i lijepo ali i kvalitetno a ne da za godinu dana počne otpadati sa njega boja.Zato i tražim meštra pogotovo bih zamolio ekipu iz dalmacije ako znaju kojeg a da je poznat da mi jave.Ipak deda hvala na smjernicama.;)
 

Zmix

New member
Kontaktiraću mog drugara iz Šibenika, znam da ima odličnog limara.
Njemu je skoro farbao GS-a i mogu ti reći da ga je uradio bogovski.
Javiću čim pre budem mogao. :)

Nadam se da sam bio dovoljno brz. :cool:

Majstor se zove Mario Živković, Zaton kod Šibenika, 099 818 1648

Drugar kaže da je dobar majstor, pedantan, fer i korektan sa cenama i preporučuje ga.
 

zujo

New member
Mogu ti preporučit svog oca. On je davnih dana na fići uspio rekonstruirat cijeli prednji blatobran koji je bio strunuo pomoću novina, gipsa i kita. :D

Izgledalo je ok, samo se nisi smio previše naslanjat na auto da ne napraviš rupu. :grin:
 
Na vrh