Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Citroën Forum Hrvatske > Citroën općenito
Zaboravili ste podatke?


Citroën općenito Općenito o mehanici, elektronici, inovacijama, ispitivanjima, proizvodnji.
Za sva pitanja i rasprave o specifičnom modelu, molimo koristite zasebni podforum svojeg Citroën modela.

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 16.5.2015. , 19:33   #1
Mladi član
 
Član od: 15.10.2012.
Zadnja aktivnost: 7.11.2019. 21:56
Lokacija: Zagreb
Postovi: 394
Zahvala: 38
Zahvaljeno 18 puta u 12 postova
Originalno Trocilindrični motori - u čemu je štos i jesu li dobra investicija?

Zadnjih dana pomalo proučavam i uspoređujem testove i specifikacije različitih trocilindraša.
Sve ti neki teorijski benefiti trocilindraša, kao što su:

manje dimenzije,
manja težina,
manja frikcija (klip koji se trlja o cilindar) materijala zbog manje cilindara,
manja potrošnja goriva, jer ga se uzbrizgava u manje cilindara

u praksi, čini se, padaju u vodu kada ih se uspoređuje s četverocilindrašem iste kubikaže. Ispada da su uštede goriva minimalne za motore koji zbog izostnka klasične faze paljenja cilindara su bučniji, proizvode više vibracija, tehnički su složeniji i, navodno imaju kraći vijek trajanja. Što vi mislite?

P.S. Nemam praktičnog iskustva s trocilindrašem, osim pročitanog.
Franz je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 16.5.2015. , 19:46   #2
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:39
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.378
Zahvala: 897
Zahvaljeno 496 puta u 424 postova
Originalno Re: Trocilindrični motori - u čemu je štos i jesu li dobra investicija?

prirodno je da se benzinski i dizel motori sve više smanjuju do potpunog iščeznuća
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.5.2015. , 20:42   #3
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.889
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno Re: Trocilindrični motori - u čemu je štos i jesu li dobra investicija?

Jbga, pri konstrukciji su više posvećeni ispunjavanju propisa i testova nego realnih uvjeta korištenja.
Mada po mom iskustvu u normalnoj defanzivnoj vožnji stvarno ne troše puno..al daj mu više gasa i ajbok
Po vibraciji, buci i tehničkoj složenosti su na razini, ako ne i bolji od modernih dizela... mene je njih jednako ''strah''
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.5.2015. , 20:57   #4
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno

Bolje se vrte,svi koji su ih radili odustali su u budućnosti,a pokazali su se kao izdržljivi,a zakaj se ne delaju u više serija ne kužim.Alfa,Toyota,Citroen,Pug,Mercedes......
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.5.2015. , 21:02   #5
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 07:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Praktično iskustvo C3 trocilindraš, voziš ga, to je kao freza ... sorry, ali je ... mislim, naravno da mi ga je teško usporediti sa svojim, niti ne očekujem da bude približan, ali to tako radi dok mu daš gas kao da bude iskočio iz haube ... za gradsku nježnu vožnju, uz maksimalno 50-60 kmh su dobri po potrošnji, ali pa ne možeš se tako voziti po gradu, ljudi misle da ili nisi normalan ili imaš neispravan auto ...
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'vborovic' na postu:
Staro 16.5.2015. , 22:51   #6
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno

Neznam za C3,nisam ga vozil,ali C1 ide ko blesav i potrošnja ko farcajg.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 17.5.2015. , 11:43   #7
Novi član
 
Član od: 29.11.2014.
Zadnja aktivnost: 26.9.2015. 16:46
Lokacija: Zagreb
Postovi: 194
Zahvala: 0
Zahvaljeno 20 puta u 9 postova
Originalno

Isprobao sam C4 1.2 turbo tri cilindra sa 130 konja i 230 Nm okretnog i Megane 1.2 turbo s cilindra sa 130 konja i 205 Nm okretnog momenta...krajnja brzina na autoputu gotovo identična, nisam mogao baš razvlačit do ibera ali do 200 su vukli oba no Megane osjetno bolje...kako u startu tako i do samog kraja, C4 mi se mučio nakon početnog momenta...

Na papiru je Megane 1.2 sekunde brži do stotke od C4 ali meni se to činilo i više...

Za druge aute neću govoriti jer ih nisam posjedovao, ova dva sam vozio i to su moji dojmovi...Karlovac ulaz, Draganić izlaz s autoceste pa starom karlovačkom natrag pa tko voli nek izvoli... Megane može testirati kod Zaka u Renaultu a za C4 ne bi znao, od kolege je na firmu pa to i ne bi išlo baš nekom trećem u ruke

Potrošnje gledano nisam dobio onih 5 na papiru od C4, najniža 5.5 penzionerski...megane je držao 6 litara što je po papiru 3 deci više od deklariranog...

Znam da je to premala kilometraža za neko ozbiljnije zapažanje ali bolje je ikakvo nego lupanje u prazno
Echo49teen je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 17.5.2015. , 12:22   #8
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 07:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Dva zanimljiva članka na tu temu (USA tržište):

http://jalopnik.com/why-2014-will-be...p-b-1509972833

http://www.autonews.com/article/2014...py-reputation?
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.5.2015. , 20:48   #9
Novi član
 
topolino's Avatar
 
Član od: 05.05.2013.
Zadnja aktivnost: 23.10.2019. 19:29
Lokacija: Zagreb
Postovi: 80
Zahvala: 0
Zahvaljeno 14 puta u 13 postova
Originalno

sjednite četvorica unutra i odite na bistricu prek adamovca,sve češ skužit na prvom usponu.
topolino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.5.2015. , 22:46   #10
Novi član
 
Alan Ford's Avatar
 
Član od: 15.05.2014.
Zadnja aktivnost: 24.4.2016. 11:19
Lokacija: Daruvar
Postovi: 24
Zahvala: 6
Zahvaljeno 8 puta u 5 postova
Originalno

Tri cilindra da ali u paru sa još tri nasprot njih po mogućnosti vodoravno postavljeni oliti pod 180 stupnjeva. Ma može i 4, buba za piknik a subaru za tulum . Znam da idu na ekologiju, potrošnju goriva ... ali kako zvuči recimo smart, kada se voziš iza njega - ko nabrijana bertolinka (ako netko od mlađih ne zna stara samohodna kosilica).
Alan Ford je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.5.2015. , 23:20   #11
Novi član
 
Član od: 29.11.2014.
Zadnja aktivnost: 26.9.2015. 16:46
Lokacija: Zagreb
Postovi: 194
Zahvala: 0
Zahvaljeno 20 puta u 9 postova
Originalno

No replacement for displacement
Echo49teen je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.5.2015. , 23:22   #12
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.889
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Misliš - no replacement for cylinders
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 19.5.2015. , 21:43   #13
Mladi član
 
Član od: 15.10.2012.
Zadnja aktivnost: 7.11.2019. 21:56
Lokacija: Zagreb
Postovi: 394
Zahvala: 38
Zahvaljeno 18 puta u 12 postova
Originalno

Osim što zvuče čudno, izgleda da, prema testovima raznih časopisa, zapravo ne troše bitno manje od četverocilindričnih iste kubikaže.
Razmišljam tko bi si željeno i s kojim razlozima htio kupiti auto s takvim motorom.
Franz je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 19.5.2015. , 21:49   #14
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 8.10.2019. 20:43
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.466
Zahvala: 1.667
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

Tri cilindra u gradu i pretplatu na cisternu jedino u toj kombinaciji. To su vragovi od potrošača. oni troše jedino na otvorenoj i ravnoj cesti ono kako su i deklarirani a sve ostalo je priča za djecu.
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'ZlatkoC4' na postu:
Staro 19.5.2015. , 22:56   #15
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno

Ali zvuk je nednaiv.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.5.2015. , 11:08   #16
Drumski ratnik
 
kegel's Avatar
 
Član od: 01.05.2015.
Zadnja aktivnost: 11.3.2019. 20:15
Lokacija: Varaždinske Toplice
Postovi: 171
Zahvala: 14
Zahvaljeno 9 puta u 9 postova
Garaža
Originalno

To je polovica od V6 motora

Iz iskustva mogu reći da taj jedan cilindar puno znači. Tata je imao Chevy Spark 1.0 - 4 cilindra. Auto je trošio isto kao i ostali u klasi, oko 5-6 litri, ali zbog 4 cilindra je motor puno živahniji i fleksibilniji.
kegel je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.5.2015. , 12:46   #17
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno

Sve to nema veze kolko cilindara ima motor.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.5.2015. , 16:02   #18
Novi član
 
Član od: 29.11.2014.
Zadnja aktivnost: 26.9.2015. 16:46
Lokacija: Zagreb
Postovi: 194
Zahvala: 0
Zahvaljeno 20 puta u 9 postova
Originalno

Ne, samo ukazujem na to da auto iz iste klase s istom snagom brat bratu ima puno bolje ubrzanje od konkurenta marke koju mi forumaši vozimo. Ne mogu ulaziti duboko u tehnički dio rasprave jer nije moje područje. Ja i dalje zagovaram klasični V6 dizajn spominjani ili 4 cilindra + turbo. Provjereno i dokazano desetljećima.
Echo49teen je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.5.2015. , 08:50   #19
Stariji član
 
ante66's Avatar
 
Član od: 10.12.2012.
Zadnja aktivnost: 11.11.2019. 08:32
Lokacija: Zagreb
Postovi: 550
Zahvala: 460
Zahvaljeno 38 puta u 36 postova
Garaža
Originalno

Ne vjerujem bas trocilindrasima. Sve mi se to cini ljepo upakirana prica.S obzirom da prosjecna brzina po gradu meni bude 25 km/h , da ako se vozi po gradu ,1/3 vremena se stoji a ne giba .Naravno da je onda deklarirana potrosnja do 20% manja, jer ima 25 % cilindara koji rade na mjestu manje.Skoro maksimalna snaga se kod dizela dobiva vec na oko 2000 o/min ,zato kamioni, vucna vozila, tenkovi, lokomotive jesu dizeli a ne benzinci.Kod benzinaca sa brojem okretaja pada i nominalna snaga.Kad auto ima 130 ks , prica moze i proc ali cisto sumljam kod malih trocilindrasa od 68 ili 82 ks pogotovo sto su auti u koje ih ugradjuju teski preko 1000 kg.
ante66 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.5.2015. , 12:17   #20
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno

Sve to kaj si nabrojao nema veze koliko motor ima cilindara.Moment kod benzinca je itekako močan,i na malo okretaja,ali treba imati kubikažu.Mana im je velika potrošnja i tu je najbitnija razlika dizela i benzinaca.Jedina smjernica kod odabira je ona za kaj ti auto treba,jel za jurnjavu,ekonomićnu vožnju,grad,autoput,veličina auta itd.Kaj će ti auto od 150ks,ak se samo tandrćeš do dučana ili po gradu ili ako ti je bitna ekonomija vožnje.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
dobra, Čemu, investicija, jesu, motori, trocilindrični, štos

Uređivanje



Sada je 01:20. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger