Tehnički pregled

marek45

New member
Danas bio na tehničkom pregledu.
Majko mila šta sve nije gledo. Al nije mi jasno zašto onda nije gledao i gume ako je tolko detaljan?
Mjerio svjetla kolko su visoka (prošle godine ne), al o gumama ništa.

No ono što me zanima jest slijedeće.
Dakle na zadnjem dijelu pregleda mjerio je ispušne plinove (eko test), temperaturu kočione tekućine i temperaturu ulja i još nešto stavio na akumulator.
I sve on to fino zašarafio na mjesto i rekao neka odem parkirat, pa opet unutra.
Motor je bio na radnoj temperaturi (temp ulja 93 u trenutku mjerenja).

I sad nakon što sam sve platio odem u auto i okrenem ključ. Èujem kako se pomaknuo cilindar (il više njih) i onda zastao. (već sam mislio da mi je otišao akumulator jer mi se činilo da alternator nema snage da zavrti) i onda je nekim čudom nakon tog kratkog zastoja upalio.
I sad mi nije jasno zašto je auto zakašljao kod paljenja nakon tehničkog pregleda? Nakon toga svratio u dućan i više nije kašljao kod paljenja.
Dal bi to imalo veze s akumulatorom (6 godina star, čak i 7). Al eto ni ovu zimu nije kašljao.

Ne znam dal je standardno da sva ta testiranja obavljaju dok na autu upale sva moguća svjetla (dakle pozicija, kratka, duga, i sva 4 žmigavca, a možda i za maglu). Ne znam dal je upalio i radio i ventilator jer nisam baš bio jako blizu, (recimo prošle godine na tehničkom je upalio samo poziciju i kratka svjetla).
Što mislite?
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: tehnički pregled

normalno je da auto povremeno zacukava, zadimi, prdne, zacvili, zaškripi...

eko mjerenja se i inače mjere sa upaljenim svjetlima, sad ak je tebi sve živo radilo, vjerojatno se moglo bez nečeg od toga :D
 

zoran37

New member
Re: tehnički pregled

Danas bio na tehničkom pregledu.
Majko mila šta sve nije gledo. Al nije mi jasno zašto onda nije gledao i gume ako je tolko detaljan?
Mjerio svjetla kolko su visoka (prošle godine ne), al o gumama ništa.

No ono što me zanima jest slijedeće.
Dakle na zadnjem dijelu pregleda mjerio je ispušne plinove (eko test), temperaturu kočione tekućine i temperaturu ulja i još nešto stavio na akumulator.
I sve on to fino zašarafio na mjesto i rekao neka odem parkirat, pa opet unutra.
Motor je bio na radnoj temperaturi (temp ulja 93 u trenutku mjerenja).

I sad nakon što sam sve platio odem u auto i okrenem ključ. Èujem kako se pomaknuo cilindar (il više njih) i onda zastao. (već sam mislio da mi je otišao akumulator jer mi se činilo da alternator nema snage da zavrti) i onda je nekim čudom nakon tog kratkog zastoja upalio.
I sad mi nije jasno zašto je auto zakašljao kod paljenja nakon tehničkog pregleda? Nakon toga svratio u dućan i više nije kašljao kod paljenja.
Dal bi to imalo veze s akumulatorom (6 godina star, čak i 7). Al eto ni ovu zimu nije kašljao.

Ne znam dal je standardno da sva ta testiranja obavljaju dok na autu upale sva moguća svjetla (dakle pozicija, kratka, duga, i sva 4 žmigavca, a možda i za maglu). Ne znam dal je upalio i radio i ventilator jer nisam baš bio jako blizu, (recimo prošle godine na tehničkom je upalio samo poziciju i kratka svjetla).
Što mislite?
Kao prvo ALTERNATOR ne pali auto, alternator fila struju, ANLASER vrti kad pališ auto. Akumulator ti je vjerovatno loš jer je prilično star pa je teže upalio jer ti je on popalio i šta treba i šta ne treba na autu a alternator nije toliko struje vjerovatno mogao napraviti mada bi morao ako je auto radio (oni valjda znaju šta rade).
 

Olaf

New member
Re: tehnički pregled

covjek ti je bio detaljan, sta da ti kazem :D:D:D:D

ako ti je toliko star akumulator cudo da nisi vec stao negdje, odi na testiranje akumulatora
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: tehnički pregled

ma ništa mu nije ni autu ni akumulatoru, čovjeka ćete navuć na kupovinu novog akumulatora LOL
 

sparc0

New member
Re: tehnički pregled

znam da je OFF, al da se samo nadovezem u vezi akumulatora. Meni je izdržao 3.5 godine!!! Kad sam ga mjenjao, šaraf nije bio zategnut kako treba, mogao se rukom odvrnut, što upućuje samo na jedno: u ovlaštenom servisu su mi skinili orginalni aku i ubacili neku kramu pitajboga kolko staru. Zanima me za vas koji ste mjenjali aku na c4 1.4 od kolko je bio ampera? Taj sta je meni krepo je imao 75...vjerojatno su mi ubacili neki polovni, kad sam u garanciji išao mjenjat hladnjak klime, naravno ostavio auto ujutro i pokupio ga poslje posla, a nemoram napominjat da mi je sutradan izbacio grešku "polution faulity". Sutra ja opet u ovlasteni, reko tek kupio auto a vec tolki problemi, sta ce bit poslje... kažu crkla lambda... Sumnjam da su mi skinili orginal lambdu i puknili ko zna čiju, naravno neispravnu... i da taj aku šta mi je krepo u roku 3.5godine je bio fizičkim izgledom kao da ima 10. ...i još jedna od nepravilnosti koju sam doživio u "ovlaštenom servisu"... nakon izmjene lambda sonde, sjeo ja u auto i odjednom onaj mjerač za vremenski interval redovnog servisa pokazuje još 1000km... mislili su me i tu zajebat, ja natrag u servis i reko šta je ovo... bilo je oko 12000, malo izmotavanja servisera, pa ovo,ono... i naravno vratili su na stari broj. ...idemo dalje, crko mi termostat, po zimi digne samo do 1 crtice, doso u ovlasteni servis (kod istih)... kaze treba spojit na komp da vidi... khm? aj dobro reko spoji, kaze on sve u redu, dize normalno...ja mu kao lajik tvrdim da mi se u voznji ponasa totalno drugacije nego prije, tj nedize, treba 15km da digne temperaturu, kaze on komp pokazuje da dize, noramlno da dize kad ga nevozis (nema sta da hladi motor) a kreten koji radi u servisu (ima bar 40god) turira auto u leru da vidi oce se zagrijat.,.. kaze on sve u redu,300kn stavio u dep samo sta ga je spojio na komp. I da skratim, naravno termostat je krepo, kupio kod tokica za 300kn i komsija fušer zamjenio. STRAVA :D ...jos da napomenem, za sve sumnjivce koji će reći da sam sam uništio 3.5god star aku, auto palim 2x na dan, redovno gasim svjetla, pojačalo nemam... nemoguće da je krepo u tako kratkom periodu...
 

Olaf

New member
Re: tehnički pregled

* otkud ti da su ti maznuli sondu i uvalili neku drugu a da nije tvoja krepala sto se desava jer ziher imas 1.4 16v
* akumulatori znaju krepat nakon godinu dana tako da nisi bas pehista
* servisni interval treba podesit pravilno jer divlja i oni ga nemogu skinut da ti bude jos samo 1000 km
 

sparc0

New member
Re: tehnički pregled

sutradan nakon izmjene hladnjaka odma mi je krepala lambda, nekazem da nemoze, al brate mala je vjerojatnost... jel znas od kolko je ampera orginalni aku sta dolazi s 1.4 motorom ? ...da nemam nista protiv ovlastenih servisa, generalno rade skolovani ljudi, al ovdje khm!!
 

Olaf

New member
60ah fulmen su bili jedno vrijeme
Gle nazalost danas se svasta radi u servisima, ali da su ti zamijenili sondu odmah bi ti upalio lampicu. U kojem servisu se to dogadalo?
 

sparc0

New member
Re: tehnički pregled

...ma necu imenovat, nije u Zagrebu...nemogu ih optuzit, jer postoji jos jedna varijanta: Auto sam kupio 9mjeseci star u Peugeot salonu u Osijeku, znaci polovan, moguce je da su tamo kemijali s akumulatorom... jer kazem bio je od 75ampera, nezategnut i naljepnica napola potrgana. Na kraju krajeva ko hebe akumulator, crko, stavio drugi i vozi dalje, nego sta se radi po pojedinim servisima to je strava. Nedo Bog zenu poslat u servis :D
 

marek45

New member
Re: tehnički pregled

Možda bi žena bolje prošla od tebe ?? :p:D:D
ovisi kolko je snalažljiva.

primjer: prošle zime odoh kupit u ovlašteni one zakovice da mi amortizeri ne lupkaju i da ne spada plastika zaštitna.
i vidim imaju na akciji zastavice prednje na pola cijene.
i velim: to su zadnje na lageru, kaže "da".

nakon par dana premišljanja pošaljem ja suprugu. ona veli trebam zastavice i ovi njoj spakuju zadnje, kad su došli van vele da ona treba prednje i da baš slučajno imaju jedne na akciji.
i pita ih dal bi oni mogli to njoj odmah montirat jer ona to ne zna.
kaže može, al to se plaća. i sad su se oni dogovarali a ovaj prodavač nije znao da treba cijelu pripremu limar (bušit rupe na plastici i mjerit di paše).
i prodavač njoj naplatio nekih 10 il 15 kn više, a ispalo je dosta posla (čini mi se oko pola sata ak ne i duže).
i na kraju su joj rekli kak je JAKO dobro prošla. :)
 

Konrad

New member
Re: tehnički pregled

e da malo dignemo ovo...

koliko vas redovno obavlja registraciju?
koliko vas nije produzilo registraciju svojeg vozila?
gdje idete na tehnicki pregled?
kakva su vam iskustva s tehnickim pregledom? :p
 

deda

New member
Re: tehnički pregled

Æudna su ti pitanja,a kak sam zadovoljan sa teh. pregledom,ja nikad nemam problema jer nikad nisam došao ni sa jednim neispravnim autom,a kaj i kak gledaju,nije me uopće briga,njihov posao i njihov problem koji naplate,ja platim i svi zadovoljni.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Re: tehnički pregled

koliko vas nije produzilo registraciju svojeg vozila?
čul sam navodno da MUPovci eksperimentalno u nekim vozilima imaju uređaj koji nadaljinu pročita, dok se peljaju iza nekog auta, brojeve tablica i odmah provjerava status: registriran/neregistriran/maznut/tjeralica/ovo-ono...
To sam čul od pajdaša kojemu je pričal jedan drugi pajdaš... znači da je priča skroz nepotvrđena, pa ak ko zna nekaj više, nek veli.
 

deda

New member
Re: tehnički pregled

Nije to novost,odavno su povezani,skenira tablicu,ne mora ni tipkat,zakaj misliš da imaju kamere,i sve mu se odma pokaže na monitoru,isto tak i na granici,ćim dođeš u domet,odma znaju kaj je i kakav je status auta.Prošla su vremena da te mora zaustavit i pregledavat dokumente.
 

fullcool

New member
Re: tehnički pregled

Na granici imaju kamere koje prepoznaju tablice i automatski vidi sve podatke o vozilu, tako da tehnologija postoji i funkcionira, međutim opet se "ručno" kontroliraju brojevi šasije, gorivo itd.
Inače poznajem ljude na tehničkom i svi su susretljivi, ne prema meni što me poznaju nego prema svima, samo što su i oni u strahu od kontrola pa gledaju sve živo a inače bi progledali puno toga kroz prste.
 
Na vrh