Diesel Additive Minimum Level

zagor23

New member
Poštovanje,

Vlasnik sam C8, 2,2 HDi 2005. godina. Kupio sam ga od prvog vlasnika iz Zagreba koji je bio uredno servisiran.

Jučer, nakon nadolijevanja goriva, na displeju mi se pojavila poruka "Diesel Additive Minimum Level".

S obzirom da sam preko interneta vidio da se tu radi o nekom aditivu kojeg treba nadoliti, zanima me gdje ga mogu nabaviti i da li ga mogu sam nadoliti ili moram ići kod ovlaštenog servisera.

Hvala na odgovoru. :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
S obzirom da sam preko interneta vidio da se tu radi o nekom aditivu
Taj aditiv zapravo mijenja strukturu molekule diesel goriva i omogućava da čestice čađe bolje sagorijevaju pri nižim temperaturama.

zanima me gdje ga mogu nabaviti
Možeš na (britanskom) eBayu. Tamo je najveća ponuda. Upiši "eolys fluid" ili klikni ovdje. ;) Mislim da ga u C8 ide tri litre.

da li ga mogu sam nadoliti ili moram ići kod ovlaštenog servisera
Nije baš preporučljivo. Možda će trebati FAP skidati, a i netko će ti trebati resetirati grešku nakon što se dolije aditiv.

Nazovi servis, pa vidi što će ti reći, tj. koliko će te sve skupa koštati.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Nagađam da je nedavno prevalio 60.000 :) Obično je to kilometraža kada aditivi iscuri dokraja. :)
 

zagor23

New member
auto je prešao 147000 km. kako sam ja drugi vlasnik ne znam da li je prijašnji mijenjao navedeno ili nije.
našao sam jednog poznanika na Hvaru koji ima veze sa Citroenovim servisom u B i H. Rekao mi je da kada se pojavi navedeno upozorenje da sigurno unutra ima više od 1 litre te tekućine, te da će mi on samo nadoliti ostatak. Cijena je mislim ista kao i u HRVATSKOJ, negdje oko 120 Maraka, no usputno će izvaditi i očistiti FAP i sve za oko 1500 - 2000 Kuna. Kod nas nu servisu u Zagrebu, ne zna koji sam zvao tražili su sa radom negdje oko 3.500, a u Splitu u Ivančića oko 4.500- 5.000 Kuna za sve.
Najvjerojatnije ću uzeti opciju u B i H.
 

doktor

doktor za bosch pumpe
Hm, savjet oko aditiva, izbjegavajte bilo kakve aditive, nagrizu kučište injectora i razj...uložak..dakle dodati problemi.. u zadnje vrijeme često dolaze pumpe i injectori puni aditiva..
 

bezert

New member
Poštovanje,

Vlasnik sam C8, 2,2 HDi 2005. godina. Kupio sam ga od prvog vlasnika iz Zagreba koji je bio uredno servisiran.

Jučer, nakon nadolijevanja goriva, na displeju mi se pojavila poruka "Diesel Additive Minimum Level".

S obzirom da sam preko interneta vidio da se tu radi o nekom aditivu kojeg treba nadoliti, zanima me gdje ga mogu nabaviti i da li ga mogu sam nadoliti ili moram ići kod ovlaštenog servisera.

Hvala na odgovoru. :)
Ja sam svoj C8 dovezao iz Belgije i imao isti problem sa aditivom i dečki su mi to riješili izbacivanjem FAP-filtra.tako da više nemam taj problemni troškove.Koliko znam taj aditiv je prilično skup a i u servisima ga nevoljko dolijevaju jer je jako otrovan.
 

zan

New member
Pozdrav! 2 dana sam vlasnik c5 2.2hdi ,98 kw, 2002.god. i to je prvi put da imam c5. pojavio mi se natpis na displeju minimum level diesel aditive - unblock diesel filter? sto treba napraviti da se to otkloni? da li se moze skinuti fap filter a da auto pravilno funkcionira? da li moze na tehnicki pregled bez fap filtera ? molim da mi odgovore oni koji tocno znaju o cemu se radi.unapred zahvaljujem.
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

Konrad

New member
pozdrav i tebi...

vezano uz aditive prvo si procitaj ovu temu jer tamo imas objasnjene neke stvari

FAP filter sluzi za skupljanje cestica cade koje kasnije spaljuje, na eko testu se mjeri zacrnjenje ispusnih plinova, ovisi koliko ce ti auto dimiti nakon skidanja FAP filtera, kolika je granica zacrnjenja za taj motor koji imas u autu...

ako fizicki uklonis FAP moras ga i softverski maknuti

prvo bi trebalo provjeriti osnove; kolicina aditiva u sprmeinuku, ispravnost plovka koji mjeri razinu aditiva, ispravnost FAP sustava, zacepljenost FAP filtera...

ali javit ce se drugi koji vise znaju :cool:
 

Mrèela

New member
Pozdrav! 2 dana sam vlasnik c5 2.2hdi ,98 kw, 2002.god. i to je prvi put da imam c5. pojavio mi se natpis na displeju minimum level diesel aditive - unblock diesel filter? sto treba napraviti da se to otkloni? da li se moze skinuti fap filter a da auto pravilno funkcionira? da li moze na tehnicki pregled bez fap filtera ? molim da mi odgovore oni koji tocno znaju o cemu se radi.unapred zahvaljujem.
Pozdrav!
Isti takav auto imam i ja.
Ja sam imao manjih problema što sam isključivo vozio u gradu,i dugo sam se dvoumio šta da radim.Da ga skinem ili da teram dok ne potrošim aditiv.Mnogo sam pročitao o FAP~u,moje je savjet da ga ne skidate ,nego da se iz motornog računara obriše,a potom da skinete filter izbijete saće i sve vratite nazad.Zašto nazad,zato što ako budete išli van zemlje čuo sam da gledaju ispod auta,i eto problema.Što se tiče samog auta nema nikakvih problema ,radi k'o sat.Ako se odlučite na ovaj korak,obavezno dobar elektroničar koji zna šta radi i kako to treba uraditi.Moj auto je 2004 g. i ja sam tako uradio.:whistling:Ja sam platio 150e sve.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
kod mene je c 5 2.0 hdi 2009 godina i izbacio mi gresku da fali aditiva! i ovaj moj ima regeneraciju fapa svakih neznam ni ja koliko kilometara,zna li neko pouzdano sta taj aditiv uopste radi,sta je to ustvari???
vozio sam peugeot 607 pet godina koji je imao isto fap filter ali nije imao tu regeneraciju i umjesto tog aditiva sam sipao obicnu naftu i tako presao sa njim 400000 km bez ikakvih problema. dali je isti sistem i dali isti aditiv ide u pezo i u citroen,zna li neko vise detalja o tomee??? hvala punoooo unaprijed.
 
Na vrh