Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Citroën Forum Hrvatske > Citroën općenito
Zaboravili ste podatke?


Citroën općenito Općenito o mehanici, elektronici, inovacijama, ispitivanjima, proizvodnji.
Za sva pitanja i rasprave o specifičnom modelu, molimo koristite zasebni podforum svojeg Citroën modela.

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 3.2.2019. , 20:52   #1
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.633
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno Dešifriranje kataloških brojeva

Pozdrav!

Novi amortizeri za VTS-a.
Bilstein u trgovini kaže da je za kataloški broj 5202.CY, 5202.CZ, 5202.EA i 5202.EC.
service.citroen.com kaže da je kataloški broj amortizera za VTS 5202.XY.
Prva 4 broja su ista, koja je onda razlika između CY, CZ, EA, EC i XY(XZ za drugu stranu) brojeva?
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 4.2.2019. , 12:28   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:02
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.872
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

A tko to zna, revizije, kürci, palci...
U katalozima od proizvođača obično postoje sve mjere, pa se možeš tako uvijeriti dali paše.
Sam 5202xy je u ovlaštenom 770kn.

Bilstein B4 koji ga mijenja po kodu je model 22-113115. Kao direktne zamjene su mu navedeni ti 5202CY/CZ/EA/EC. Ja bih se držao toga
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.2.2019. , 12:56   #3
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.633
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Ne brinu me mjere koliko postavke recimo.
Tipa razlike u reboundu, progresivnosti, ne bih htio uciniti auto losijim ili "boljim", samo novijim.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.2.2019. , 13:07   #4
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:02
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.872
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

If in doubt, uzmi orginal u ovlaštenom
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.2.2019. , 13:57   #5
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.633
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
If in doubt, uzmi orginal u ovlaštenom
Moguća solucija, svakako.
Mislim da je razlika u cijeni oko 400 kuna.

Malo njuškanja me dovelo do toga da su navedeni kataloški brojevi odgovarajući za 307 Feline, koji je praktički isto što i VTS.
Budem još kontaktirao direktno Bilstein.

Nije da je ikoga briga za ovo, ali kada sam već otvorio temu...
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.2.2019. , 14:00   #6
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:02
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.872
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Neka, možda dobro dođe nekome jednog dana
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.2.2019. , 14:12   #7
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.633
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Budem još slao mail Bilsteinu da vidim što kažu.
Amortizeri koje ja gledam su B4 serija(OE zamjena, malo bolje od OE amortizera). Dodatno postoje B6 kao malo bolje i B8 kao sportske(za stazu praktički). Kod te B4 serije postoje obični i Sport, treba mi netko iz Bilsteina da potvrdi kompatibilnost sa VTS-om i jesu li pod tim njihovim brojem B4 ili B4S(pogodnije za Eibach Pro Kit).
Uglavnom, kompliciranja, ali budem to sve objavio ovdje kada saznam
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.2.2019. , 14:20   #8
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:02
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.872
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Nema potrebe za B6/8 ako se auto dnevno vozi po normalnim cestama. Grobnik i za neka vikend ganjanja ok...
Ja imam posloženo B4 (obični) i kraće Vogtland opruge. Da bi riječ reko...
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.2.2019. , 14:22   #9
Mladi član
 
Član od: 05.08.2016.
Zadnja aktivnost: 1.11.2019. 13:25
Lokacija: Zagreb
Postovi: 398
Zahvala: 0
Zahvaljeno 46 puta u 40 postova
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
A tko to zna, revizije, kürci, palci...
U katalozima od proizvođača obično postoje sve mjere, pa se možeš tako uvijeriti dali paše.
Istina ... ali recimo TRW pokriva sve ove brojeve
Citat:
Cutac: Pregled postova
kataloški broj 5202.CY, 5202.CZ, 5202.EA i 5202.EC.
jednim modelom amontizera dok orginalni VTS-ov
Citat:
TRW:
5202 SK, 5202 QJ, 5202 QK, 5202 SJ
drugim model. Dimenzije su iste identične jedina razlika može biti samo u tvrdoći ...

@Cutac ako ti je po njihovm katalogu tako onda nemaš bojazni jer oni tak rade amontizere po svojim mjerilima.

Isto tak ako misliš spuštat auto radi to sa kitovima koji imaju amontizere koji prate opruge jer stavljanjem opruga na orginalne amontizere možeš dobit samo kontra efekt.
Memphis je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.2.2019. , 14:26   #10
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.633
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Citat:
Memphis: Pregled postova
Isto tak ako misliš spuštat auto radi to sa kitovima koji imaju amontizere koji prate opruge jer stavljanjem opruga na orginalne amontizere možeš dobit samo kontra efekt.
Drugi si koji mi je to rekao i iako razumijem razlog i tehničku stranu, pročitao sam hrpu iskustava ljudi koji su stavljali Eibach Pro Kit na tvorničke amortizere ili na B4(S) i nitko nema zamjerki, pače, kažu da je auto udobniji na rupama, a stabilniji/manje se naginje u ganjanju.
Većina je rekla da ima takav set godinama i da nema problem sa ničime.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
brojeva, dešifriranje, kataloških

Uređivanje



Sada je 01:41. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger