O.T. Jedna od rijetkih stvari koju osobno cijenim kad je u pitanju njemacka autoindustrija: ford - kad su u pitanju vozne sposobnosti :stovanje: Spomenuti novijeg godista se voze ko po tracnicama i ne znam tko im moze parirati po tom pitanju. Probao, uvjerio se, odusevljen. Sve ostalo im je za mene :disgusted:ford focus (ispričavam se svima što spominjem njemački kokošinjac)
True. Focus Mk2, mora se priznati, ima najbolji ovjes u klasi. Savršena tvornička pogođenost ovjesa jest pravi fenomen.Spomenuti novijeg godista se voze ko po tracnicama i ne znam tko im moze parirati po tom pitanju. Probao, uvjerio se, odusevljen.
Fiesta - ista stvar, ovjes i mjenjac su jako dobri.O.T. Jedna od rijetkih stvari koju osobno cijenim kad je u pitanju njemacka autoindustrija: ford - kad su u pitanju vozne sposobnosti :stovanje: Spomenuti novijeg godista se voze ko po tracnicama i ne znam tko im moze parirati po tom pitanju. Probao, uvjerio se, odusevljen. Sve ostalo im je za mene :disgusted:
Da, mjenjac je isto za pohvalu. A sta se tice ovjesa, fordu, za razliku od ostalih, jednostavno ne trebaju niskoprofilne gume i neko doplaceno sportsko podvozje da bi se vozio dobro. Tvornicki je postignut dobar kompromis između udobnosti za svaki dan i lezanja na cesti s jako puno gripa. A dobri su i za one koji nemaju posebnog iskustva u egzibicijama za volanom, jer se u kriticnim situacijama ponasaju predvidljivo i sigurno. Doktorirao sam na fiesti mk6 koju imamo kuci, bazni model na balonkama 14" i cisto dovoljnih 75 ks jer brzina tog auta nije u motoru nego u ovjesu kojeg rijetki mogu pratiti. Naravno, fali snage za izvlacenje iz skakljivih situacija, al za osnovni model, to je najbolji fun to drive u klasi, kao i focus u svojoj. To je pogled s mog stajalista koji volim takvu voznju. Tko zeli opustenost, tisinu i udobnost, nema boljeg izbora od citroenaFiesta - ista stvar, ovjes i mjenjac su jako dobri.