Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Citroën Forum Hrvatske > Citroën općenito
Zaboravili ste podatke?


Citroën općenito Općenito o mehanici, elektronici, inovacijama, ispitivanjima, proizvodnji.
Za sva pitanja i rasprave o specifičnom modelu, molimo koristite zasebni podforum svojeg Citroën modela.

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 11.9.2018. , 22:43   #1
Stariji član
 
Mirage's Avatar
 
Član od: 12.08.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:58
Lokacija: Požega
Postovi: 489
Zahvala: 5
Zahvaljeno 7 puta u 7 postova
Garaža
Originalno Auti za EU i Balkan

Pitanje-razmišljanje kakva je situacija s Citroenom da li i oni rade lošije i u posebnim tvornicama aute za sebe a posebne za Balkan i istok. Znam primjer moje Astre koja je kupljena nova u Hr i one iz uvoza razlika nebo i zemlja.

Post je uređivan 12.9.2018. u 00:12 (ivan222)
Mirage je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 12.9.2018. , 00:11   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:02
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.872
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Imaju tvornicu u Vigu koja radi low-cost modele ili surađuju sa FCA i Turčinima koji tiskaju Nemo. No ti auti su isti za De ili naše tržište po kvaliteti, ako ti misliš.
Vjerujem da je isto i u ostalim tvornicama.

Tu razliku više rade uvoznici koji slažu pakete. Tvornica im ponudi više trimova, npr. moj C3 je medium high paket, a bio je najviša serijska oprema Exlusive. (bilo je viši, ali posebih tipa SoChic)
U Njemačkoj je uvoznik lako moguće za bazu Exlusive opreme uzeo viši trim, Francuzi si možda stave najviši...
Provjerio nisam, ali to je standardna praksa sa najpoznatijim primjerom naše Highline opreme kod Vagena koja je praktički gola naspram Njemačke verzije.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'ivan222' na postu:
Staro 12.9.2018. , 00:55   #3
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:33
Lokacija: Pula
Postovi: 3.351
Zahvala: 873
Zahvaljeno 283 puta u 249 postova
Originalno

Citat:
Mirage: Pregled postova
razmišljanje kakva je situacija s Citroenom da li i oni rade lošije i u posebnim tvornicama aute za sebe a posebne za Balkan i istok.
Ne. To bi tek, suprotno uvriježenim mišljenjima, poskupilo proizvodnju, pa čak i kada bi u istoj tvornici imali različite linije proizvodnje, opet bi bilo neisplativo. Teorija o različitoj kvaliteti u proizvodnji su dio folklora i balkanskih teorije zavjera. Npr. iz tovrnice u Mangualdeu stiže Berlingo. Modeli iz te tvornice stižu i u Berlin i u Pariz u i Zagreb. Razlike mogu biti u paketima opreme (različitia platežna moč tržišta) ili drastične razlike u cijeni doplate za neku opremu (mali broj primjeraka s nekom rijetkom opremom na tržištu i sl.)

S druge strane Berlingo se radi i u Turskoj. Ali njega nema na EU tržištu, pa o tome ne treba ni polemizirati, a možda bi se dalo naširoko.
bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.9.2018. , 01:09   #4
Novi član
 
bbozak's Avatar
 
Član od: 13.01.2018.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:54
Lokacija: Jastrebarsko
Postovi: 186
Zahvala: 8
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Di će gore od ovog?
bbozak je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.9.2018. , 07:29   #5
Stariji član
 
Mirage's Avatar
 
Član od: 12.08.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:58
Lokacija: Požega
Postovi: 489
Zahvala: 5
Zahvaljeno 7 puta u 7 postova
Garaža
Originalno

Ma razine opreme su nešto drugo može se i kod nas nabaviti napucan auto s opremom ali onda su cijene nešto drugo i postupak nabave je drugačiji. Kod nas se ugl prodaju nekakve flote vozila jer se tako postigne bolja cijena i auto je prije na raspolaganju.

Ja sam baš mislio kako određene tvornice rade za određena tržišta te prvenstveno na razliku u kvaliteti ugrađenih materijala. Baš sam nekidan isto sudjelovao u raspravi kako se i dalje proizvode auti za različita tržišta znam da je to prije kod Opela bio slučaj Astra iz mađarske i Astra iz njemačke su bile na izgled iste ali trajnost je bila nešto drugo.
Mirage je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.9.2018. , 09:18   #6
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:10
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.370
Zahvala: 896
Zahvaljeno 496 puta u 424 postova
Originalno

Citat:
Mirage: Pregled postova
Ja sam baš mislio kako određene tvornice rade za određena tržišta te prvenstveno na razliku u kvaliteti ugrađenih materijala.
ima i toga, npr. renault sa svojim tvornicama u turskoj, ali ono na što ciljaš "je li isti citroen za EU i balkan" ovisi skoro isključivo o opremi, koja od istog modela može stvoriti dva različita auta.
imaš recimo u srbiji model sada već starog c4, koji je opremom i cijenom pripremljen za njihovo tržište
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.9.2018. , 20:02   #7
U prolazu...
 
Doomsday's Avatar
 
Član od: 27.03.2016.
Zadnja aktivnost: 8.11.2019. 11:02
Lokacija: Kaštel Stari
Postovi: 1.290
Zahvala: 7
Zahvaljeno 169 puta u 145 postova
Originalno

A sad, čuo sam da se zna pazit gdje se šalju vozila proizvedena u ponedjeljak i u petak...

To se šalje na najlošija tržišta, jer valjda se nakon i prije vikenda malo slabije slažu kockice...

Valjda...

Doomsday je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.9.2018. , 20:35   #8
Stariji član
 
sir.Oliver's Avatar
 
Član od: 06.01.2018.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:37
Lokacija: Nitra
Postovi: 770
Zahvala: 12
Zahvaljeno 36 puta u 33 postova
Garaža
Originalno

razlika postoji .... a radi se o sledećem ... kada karoserija ide na antikorozivnu zaštitu ... prvih , recimo 1500 školjki , koje prodju kroz bazen sa kiselinom ( ili šta li se danas već koristi ) idu na EU tržišta a ostatak na istok ( u današnje vreme tu spada i balkan . na žalost , kupovna moć stanovništva ). znam to , jer sam išao lično u VIGO , bilo je pogrešaka u montaži moje Elysée ..... posrali su totalno stvar , pa sam išao lično ( zahtevao sam to od prodavca ) i nadgledao remont automobila . bio sam gost fabrike ceo jedan dan .... menjali su komplet instalaciju , radio , klimu .....
sir.Oliver je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.9.2018. , 22:59   #9
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:02
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.722
Zahvala: 145
Zahvaljeno 164 puta u 151 postova
Originalno

Citat:
sir.Oliver: Pregled postova
razlika postoji .... a radi se o sledećem ... kada karoserija ide na antikorozivnu zaštitu ... prvih , recimo 1500 školjki , koje prodju kroz bazen sa kiselinom ( ili šta li se danas već koristi ) idu na EU tržišta a ostatak na istok
To ima puno logike i zvuči potpuno vjerovatno.

Ja lično mislim da je ta priča o jednakosti modela za naše i EU tržište čista propaganda koju plasiraju i (logično) podržavaju prije svega prodavci ovlaštene mreže prodaje. Nemojte biti naivni, ko god radi u nekoj vrsti industrijske proizvodnje zna da se uštede prave na svim mogućim poljima. Dobro je poznato a odnedavno i dokazano da postoje znatne razlike u kvaliteti i ukusu najčešćih proizvoda za domaćinstvo u odnosu na tržišta na kojima se prodaju. Kad se prave uštede na proizvodima koji koštaju par eura, naivno je misliti da se ne prave slične uštede na vozilima koja koštaju desetine hiljada eura. To što se proizvodi za EU i balkan proizvode u istim fabrikama ne znači da su iste kvalitete. Ovaj primjer koji je Sir. Oliver naveo je odličan primjer kako se jednostavnim stvarima naprave uštede. Ne radi se tu nužno o različitoj kvaliteti dijelova, već uglavnom o jeftinijim i jednostavnijim procesima koji se koriste. Manje antikorozivne zaštite, manje damping materijala i zvučne izolacije, malo manje kvalitetna farba i lak, i takve stvari.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.9.2018. , 23:04   #10
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:33
Lokacija: Pula
Postovi: 3.351
Zahvala: 873
Zahvaljeno 283 puta u 249 postova
Originalno

Citat:
sir.Oliver: Pregled postova
prvih , recimo 1500 školjki , koje prodju kroz bazen sa kiselinom ( ili šta li se danas već koristi ) idu na EU tržišta a ostatak na istok ( u današnje vreme tu spada i balkan
Eto nas opet na početku.
Stupanj antikorozivne zaštite se radi u nekoliko stupnjeva. Koji stupanj zaštite će se primijeniti ovisi u potrebama tržišta na kojem će se auto koristiti. Najmanje su zaštićeni auti koji se proizvode za istok, ali Bliski istok, a ne Balkan. Tamo su ekstremno visoke temperature cijele godine i vrlo suh zrak. Korozija je rijetka pojava. Nepotrebno je raditi najveći stupanj zaštite, a i poskupljuje auto.

Slično je i s automobilima za japansko tržište. No, zbog drugačijeg razloga. Naime, u Japanu uopće ne koriste sol na cestama.

Dok recimo, auti za skandinavska tržišta (zbog vrlo vlažne i hladne klime s puno soli na cesti) imaju još jači stupanj antikorozivne zaštite od automobila za npr. nama "obožavano" njemačko tržište. Iste serije antikorozivne zaštite, ali i s jačim akumulatorima idu i na rusko tržište.
bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.9.2018. , 23:47   #11
Stariji član
 
Mirage's Avatar
 
Član od: 12.08.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:58
Lokacija: Požega
Postovi: 489
Zahvala: 5
Zahvaljeno 7 puta u 7 postova
Garaža
Originalno

Milosh baš o tome ja pričam. Apsolutno sve se pravi manje kvalitetno za nas nego za domaća tržišta od praška nutele pa tako i automobili.

bjelivuk upravo je to način na koji se danas štedi kod mene je ekipa za okladu razrezala gume iz njemačke i iz hrvatske isti model različiti broj plata. Sve se proizvodi različito jer eto mogu.
Mirage je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.9.2018. , 23:59   #12
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.633
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Za "slabija" tržišta je popularan moto "That'll do".
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.9.2018. , 01:54   #13
šofer
 
zdeslav1967's Avatar
 
Član od: 11.01.2011.
Zadnja aktivnost: 9.11.2019. 01:32
Lokacija: Varaždin
Postovi: 1.055
Zahvala: 76
Zahvaljeno 58 puta u 43 postova
Garaža
Originalno

Citat:
Mirage: Pregled postova
kod mene je ekipa za okladu razrezala gume iz njemačke i iz hrvatske isti model različiti broj plata.
Kaj su plate u gumi? Slojevi? I to se vidi tak golim okom? Ste slikali?
zdeslav1967 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.9.2018. , 07:05   #14
Iskreni optimist
 
Član od: 24.01.2012.
Zadnja aktivnost: 6.11.2019. 23:39
Lokacija: Zagreb
Postovi: 890
Zahvala: 114
Zahvaljeno 167 puta u 113 postova
Originalno

Citat:
sir.Oliver: Pregled postova
prvih , recimo 1500 školjki , koje prodju kroz bazen sa kiselinom ( ili šta li se danas već koristi ) idu na EU tržišta a ostatak na istok ( u današnje vreme tu spada i balkan . na žalost , kupovna moć stanovništva ). znam to , jer sam išao lično u VIGO
Dakle, ti si išao tamo da bi nadgledao kako popravljaju tvoj auto, a onako usput su ti ispričali i pokazali na koji način varaju jedan dio kupaca?

Citat:
Mirage: Pregled postova
bjelivuk upravo je to način na koji se danas štedi kod mene je ekipa za okladu razrezala gume iz njemačke i iz hrvatske isti model različiti broj plata. Sve se proizvodi različito jer eto mogu.
Najzanimljiviji dio nisi spomenuo.
Koje su to bile gume?
Je li bila oznaka gume identična i da li su gume bile proizvedene u istoj državi i u otprilike isto vrijeme?
La Marche je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.9.2018. , 08:15   #15
Stariji član
 
Mirage's Avatar
 
Član od: 12.08.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:58
Lokacija: Požega
Postovi: 489
Zahvala: 5
Zahvaljeno 7 puta u 7 postova
Garaža
Originalno

Koja je guma ne znam prošlo je to već par godina a to mi je kolega bio u ekipi koja je rezala gume.
Mirage je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.9.2018. , 08:48   #16
Stariji član
 
markan1000's Avatar
 
Član od: 21.01.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:24
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.291
Zahvala: 59
Zahvaljeno 82 puta u 71 postova
Garaža
Originalno

samo ću reći da nisam pobornik teorija zavjere ni priča od frenda koji ima frenda kojem je ujak pričao s mehaničarem iz Citroena 1977. godine, koji je tad bio u penziji, i kojem je netko rekao da se tako varaju kupci na Balkanu. Ali ne sjeća se više tko.
markan1000 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.9.2018. , 09:18   #17
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:02
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.722
Zahvala: 145
Zahvaljeno 164 puta u 151 postova
Originalno

Ovo što ja pišem nema veze sa Citroenom već je nažalost realnost svake industrije danas.

Upravo tako, that'l do!

Nema to veze sa kupovnom moći, već sa činjenicom da u slabije razvijenim zemljama može puno lakše proći nešto što je manje kvalitetno.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.9.2018. , 16:44   #18
Stariji član
 
sir.Oliver's Avatar
 
Član od: 06.01.2018.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:37
Lokacija: Nitra
Postovi: 770
Zahvala: 12
Zahvaljeno 36 puta u 33 postova
Garaža
Originalno

Bio sam tamo , i bio sam gost fabrike . jasno , hvalisanje mora postojati , pa me je jedan njihov gosn ing proveo kroz celi proizvodni sistem ... sve mi je pokazao .... ali mnogo podataka nije dao .... samo , imam i ja oči .... vidio sam karoserije , koje su prošle kroz kiselinu ranije i karoserije koje su upravo prolazile ..... razlika vidljiva golim okom
sir.Oliver je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.9.2018. , 21:32   #19
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:33
Lokacija: Pula
Postovi: 3.351
Zahvala: 873
Zahvaljeno 283 puta u 249 postova
Originalno

Citat:
Mirage: Pregled postova
Koja je guma ne znam prošlo je to već par godina a to mi je kolega bio u ekipi koja je rezala gume.
Bilo bi fora se organizirati na forumu, pa uzeti po jednu premium gumu iz DE i istu s istim DOT-om takvu u HR, pa pod pilu.
bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.9.2018. , 21:55   #20
Stariji član
 
Mirage's Avatar
 
Član od: 12.08.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:58
Lokacija: Požega
Postovi: 489
Zahvala: 5
Zahvaljeno 7 puta u 7 postova
Garaža
Originalno

Citat:
bjelivuk: Pregled postova
Bilo bi fora se organizirati na forumu, pa uzeti po jednu premium gumu iz DE i istu s istim DOT-om takvu u HR, pa pod pilu.
Da mislim da bi bilo fora.

Rezime priče ne želim ja širiti teorije zavjere samo sam htio usporediti neka prijašnja iskustava s današnjom situacijom posebice kod Citroena.
Mirage je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
auti, balkan

Uređivanje



Sada je 02:48. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger