Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Citroën Forum Hrvatske > Citroën općenito
Zaboravili ste podatke?


Citroën općenito Općenito o mehanici, elektronici, inovacijama, ispitivanjima, proizvodnji.
Za sva pitanja i rasprave o specifičnom modelu, molimo koristite zasebni podforum svojeg Citroën modela.

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 5.6.2019. , 12:10   #1
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:12
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.642
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno ABS i (dulji?) zaustavni put

Cilj je izbjeci paljenje ABS-a jer on produljuje kocioni put.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 5.6.2019. , 14:54   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 13:52
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.879
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Da, ali šta nije to bolje riješiti jačim gumama nego slabijim kočnicama. I velim, ima situacija gdje se ABS neće niti blizu upaliti, a jače/bolje kočnice će napraviti razliku.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.6.2019. , 18:31   #3
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:12
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.642
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Da da, zelim reci da u naglom kocenju treba paziti da se ABS ne upali jer on samo odmaze.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.6.2019. , 21:33   #4
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 13:52
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.879
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Mislim da sam preumoran danas za ovu temu
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.6.2019. , 07:22   #5
Novi član
 
Scorpyo's Avatar
 
Član od: 11.07.2014.
Zadnja aktivnost: Danas 08:05
Lokacija: Zagreb
Postovi: 148
Zahvala: 2
Zahvaljeno 6 puta u 6 postova
Originalno

Citat:
Cutac: Pregled postova
Cilj je izbjeci paljenje ABS-a jer on produljuje kocioni put.
Nije li glavna prednost ABS sustava upravo u kraćem zaustavnom putu?
Scorpyo je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.6.2019. , 08:39   #6
Novi član
 
dekiiii's Avatar
 
Član od: 17.03.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:25
Lokacija: Čakovec
Postovi: 161
Zahvala: 2
Zahvaljeno 16 puta u 14 postova
Garaža
Originalno

NE! Glavna prednost ABS-a je upravljivost, odn. mogućnost izbjegavanja nesreće. Kao što Cutac reče u mnogim slučajevima produžava put kočenja a u nekima i drastično (pijesak, polu utabani snijeg, sve situacije gdje si kotač zbog okretanja ne može napraviti klin (masu sipkog materijala)ispred sebe koji će te zaustaviti)
dekiiii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.6.2019. , 09:50   #7
Stariji član
 
Član od: 27.07.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:54
Lokacija: Vukovar
Postovi: 917
Zahvala: 14
Zahvaljeno 72 puta u 62 postova
Originalno

Kao sto si napisao na snijegu i na povtsinama kao sto je pijesak produzi put kocenja uz upravljivost vozila ali na svim drugim podlogama skracuje put kocenja.
http://www.petabrzina.com/abs-sustav...kiranja-kotaca
Damaj je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.6.2019. , 12:10   #8
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:12
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.642
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Prvo i osnovno, ABS otpušta kočnicu na mahove, a to nikako ne može pridonijeti skraćenju zaustavnog puta.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.6.2019. , 12:34   #9
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 13:52
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.879
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Ja još uvijek ne kužim jel se vi sprdate ili ne
Doduše slabo sam spavao, pa ajde...
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.6.2019. , 13:36   #10
Stariji član
 
mengela's Avatar
 
Član od: 06.06.2017.
Zadnja aktivnost: Danas 12:19
Lokacija: Neum
Postovi: 1.484
Zahvala: 13
Zahvaljeno 40 puta u 37 postova
Originalno

Ima logike, a nema logike
mengela je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.6.2019. , 08:06   #11
Novi član
 
dekiiii's Avatar
 
Član od: 17.03.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:25
Lokacija: Čakovec
Postovi: 161
Zahvala: 2
Zahvaljeno 16 puta u 14 postova
Garaža
Originalno

Samo treba pročitati tekst do kraja i shvatiti pročitano. Bitan je zadnji pasus! U tom grmu leži zec. Za 99.99% vozača će ABS SKRATIT put kočenja jer nisu PILOTI FORMULE 1. U stvarnosti on produžava put kočenja, ali u praksi zbog ne uvježbanosti vozača da plešu na rubu blokiranja kotača i iskorištavanja maksimalnog trenja između gume i asfalta ipak skračuje put kočenja. Tako da su svi u pravu i nitko nije u pravu - zavisno od mnogo uvjeta
dekiiii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.6.2019. , 11:11   #12
Lampičar
 
Član od: 28.04.2019.
Zadnja aktivnost: 27.7.2019. 18:50
Lokacija: Beograd
Postovi: 3
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

Osnovna uloga ABS je UPRAVLJIVOST.
Kad su prednji točkovi blokirani, i tako blokirani "šlajfuju", upravljanje ne postoji.
kad se prednji točkovi okreću, upravljanje je omogućeno, a samim tim i izbegavanje prepreka na putu, u momentu naglog kočenja.

Zaustavni put? Mnogo studija, varijanta i podvarijanta: na suvom, na mokrom, na ledu. Uglavnom je zaustavni put nešto malo duži, ili jednak.
Mihailović je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.6.2019. , 11:46   #13
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 13:52
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.879
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Citat:
Mihailović: Pregled postova
Uglavnom je zaustavni put nešto malo duži, ili jednak.
Što naspram čega?

Da mi je vidjeti jednu studiju u kojoj su ABS i blokirani kotači imali jednake zaustavne puteve. Ili još bolje, da je u u normalnim uvijetima blokiranje bolje od ABSa.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.6.2019. , 17:40   #14
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:12
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.642
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Ja ne pricam o blokiranju nego o paljenju ABS-a. Vi ne osjetite na papucici kocnice tocku izmedju blokiranja/ABS-a i kocenja?
Ja na c4 kada naglo kocim(on voli upaliti ABS) lako mogu "ugasiti" ABS, a da ne koci slabije.
Isto i na autima bez ABS-a sam kod naglog kocenja "glumio" ABS tako sto sam kocio do skripe guma, a zatim otpustio pedalu da prestanu skripati.

Ne znam kako je vama "normalno" da kocite pod ABS-om. Plus sto blokirani kotac do odredjene granice koci bolje nego odblokirani, dok se guma ne pregrije.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.6.2019. , 19:35   #15
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 13:52
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.879
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Mensčini da tebi taj abs malo previše radi. Meni se možda dva puta ove godine upalio, na nizbrdici ispod kuće po kiši.. samo c3. A nije da se ne koči.

Tako da mi nije “normalno” da kočim pod abs-om. Doslovno se javlja samo u tim rijetkim ekstremnim situacijama.

A abs u nozi nemam, no čestitke ako si savladao tu vještinu
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.6.2019. , 20:36   #16
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:12
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.642
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Morao sam jer Escort i Palio nista nisu prastali

Na c4 se lako pali, potpuna suprotnost VTS-u koji ga ne pali ni kada zabijes papucicu do kraja. Ili Panda, ali ona nema snage za blokirati kotace
A c4, vec sam pisao, jako rado upali ABS, ima cudne kocnice od prvog dana. Dovoljno je pol centimetra da ugrizes volan, a cim malo brze stisnes, pali ga i osjetno slabije usporava nego kada ga drzis na onom nekom maksimumu. A pak kada gradualno stisces papucicu za jako kocenje, ne pali odmah. Mislim da je to do softvera, ne znam što fali "angaziranom" kocenju
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.6.2019. , 21:26   #17
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 11:25
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.722
Zahvala: 145
Zahvaljeno 164 puta u 151 postova
Originalno

Meni se isto tako često aktivirao na bivšem ženinom C4 I, i ni na jednom drugom autu.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.10.2019. , 08:34   #18
Lampičar
 
Član od: 26.10.2019.
Zadnja aktivnost: 11.11.2019. 21:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 7
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Citat:
Cutac: Pregled postova
Cilj je izbjeci paljenje ABS-a jer on produljuje kocioni put.
Ma meni nije jasno od kuda vam ove informacije?
Odnosno dezinformacije koje ovako sigurni u svoje (ne)znanje širite dalje.

Nevjerojatno mi je da postoje ljudi koji vjeruju da se u sve moderne automobile ugrađuje sustav koji produljuje put kočenja!!
Bratko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.10.2019. , 12:15   #19
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:12
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.642
Zahvala: 488
Zahvaljeno 302 puta u 268 postova
Garaža
Originalno

Ugradjuje se sustav koji sluzi da kog skretanja zadrzis upravljivost.
Ajmo testove i brojke zanemariti, kako sustav koji funkcionira tako da PUSTA KOCNICU moze PRIDONIJETI skracivanju puta kocenja?
Daj mi to objasni isusati.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.10.2019. , 12:23   #20
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 13:52
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.879
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Ol nije ova rasprava bila prije koji mjesec?
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
abs, dulji, put, zaustavni

Uređivanje



Sada je 14:29. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger