C5 Zadnji kraj sjedne

Automatic

Well-known member
Pozdrav .Već par puta mi se dogodilo da kad naglo krenem sjedne mi zadnji dio ,te onda čujem pumpu da zuji i ponovo ga diže u normalu.Radi se o c 5 karavanu .Koliko vidim moglo bi se radit o srednjoj kugli na zadnjem dijelu ,ne kužim se u hidauliku ,u posudi ima dovoljno ulja ldsa,.Znači ne propinje mi se prednji kraj ,več zadnji malo potone.Nakon što se iznivelira dalj sve ok.Ne radi mi to svaki put ali nekad hoće pogotovo ako oštrije krenem.
 

Automatic

Well-known member
samo logika.
to je normalno prednji kraj se propinje zadnji spusti
Nisi skužil napisal sam da mi se prednji kraj ne propinje ali mi zadnji potone i to mi se ne događa stalno ,uvijek je sve ok ali dogodilo mi se da zadnji kraj sjedne ko kad u vožnji potegneš ručnu (ako je na zadnjim kočnicama).
 

AX-ja

èudo jedno
pa i ja kazem kako to je,sila radi svoje.

nakon deset metara auto ce ti doc u livel i to je to. to je hidraulicar.
ne vidim tu neki problem. jedino mozes provjerit napunjenost kugli,da nije premekan.
kod bilo kojeg auta kad ostrije startas ce se to dogodit.
osim ako je spusten,al o tome ne govorimo ovdje.
 

fullcool

New member
Šestak ima H3+ što znači da može biti u mekanom ili u tvrdom modu ogibljenja, kod naglog startanja računalo u trenutku prebacuje u tvrdi mod upravo radi toga da ne dolazi do propadanja zadnjeg kraja. U praksi bi trebao više propadati kad se lagano starta nego oštro, jer kod laganog starta ostaje u mekanom modu.
 

Automatic

Well-known member
Upravo o tom govorim nekad krenem i auto ni da poklekne već se osjeti samo ubrzanje.A nekad umjesto da krene najprije on samo potone.Većina auta što sam imao bila je veće kubikaže i preki 300 ps ,tak da znam kad se auto propinje od sile iako nije hidrauličar.ali ako su su dobri amortizeri ,uporne štangice te tarzionka nema lufta ne propinju se previše bez obzira na silu.Stojadinka ili jugo su se kod kretanja ak nije bilo nešto u redu propinjali ko koze i još uvlačili kotače a nisu imali baš neku silu več je bio neispravan ovjes.Imao sam dosta auta sa zadnjim pogonom gdje je normalno da prilikom starta zadnji kraj malo stisne,mnogi su imalo oko 300 konja pa se to nije događalo.Mislim da negdje nešto ne funkcionira u datom momentu a pumpa kanije samo popravi stvar.:hm:
 

deda

New member
Pitaj Saleta,kolko god sam vozil C5 i C6 nikad ni jedan nije čućnul otraga kak god da sam klal auto,nekaj ne štima.
 

Automatic

Well-known member
Pitaj Saleta,kolko god sam vozil C5 i C6 nikad ni jedan nije čućnul otraga kak god da sam klal auto,nekaj ne štima.
Ooo de si deda.Èim smognem malo vremena idemo kod saleta da u kompletu pregleda hidrauliku i naravno na čevape.Možda me pere nostalgija šarafljenja po nečem.
 

Hrvoje Marin

Active member
Ne pomaže tu hidraulika, Break ima tvrđi zadnji kraj, H3 ili H3+, i ako se stisne gas čak i sa 2.0HDI diže se prednji kraj i malo potone zadnji, vidio danas serija 1 na semaforu iz profila i baš tako.
 

jurapz

New member
Šestak ima H3+ što znači da može biti u mekanom ili u tvrdom modu ogibljenja, kod naglog startanja računalo u trenutku prebacuje u tvrdi mod upravo radi toga da ne dolazi do propadanja zadnjeg kraja. U praksi bi trebao više propadati kad se lagano starta nego oštro, jer kod laganog starta ostaje u mekanom modu.
Ispravno je ovo sto fullcool kaže nema nikakvog padanja odozada ako je 3+ u pitanju, on ima senzor na pedali gasa i odmah zna kada treba prebaciti u tvrdi mod
 

Hrvoje Marin

Active member
Fizika je fizika, ako se diže prednji kraj, zadnji ide ipak dolje...long live McPherson. A usput rečeno prednji se diže ako i u 5. stisneš do kraja.
 

Automatic

Well-known member
Fizika je fizika, ako se diže prednji kraj, zadnji ide ipak dolje...long live McPherson. A usput rečeno prednji se diže ako i u 5. stisneš do kraja.
Kak komentirati fiziku ako kreneš 25 puta normalno, a 20 puta ne sjedne već samo 5 puta ,meni se čini da me svega par ljudi kuži o čemu pišem,Auto ima 3+aktiv,i automatic je i uvjeren sam da je ili neki regulator ,srednja kugla,ili neki elektronički sklop,nemam iskustva sa hidraulikom pa ne znam ali 20 godina radim mehaniku i znam da ako je auto ispravan ne propinje se baš samo tako,jer za propinjanje auta trebali bi prednji amortizeri loši,tarziona osovina imati lokera na gumicama i na upornim stabilizatorima,loši zadnji federi. To bi bio uvijet propinjanja.Svatko ko vozi auto zna da se auto malo nadigne kod kretanja s mjesta pogotovo oni koji imaju stražnji pogon.Ali ovaj ne sjedne malo ,sjedne do kraja jer čujem da pumpa hidraulike radi bar 10 sekundi dok ga vrati u normalu.
 

deda

New member
Naravno,hidraulika i obićan ili čvrst ovjes su dvije različite priče,nema tu poniranja,ni spuštanja ,ni propinjanja.Kakva god promjena na ogibljenu nastaje,uvjek se auto podiže i spušta ravno,ne smije biti zibanja.
 

Automatic

Well-known member
Ma sve bumo mi to sredili ,čim bu vremena dal bum celu hidrauliku pregledati.Auto sam povoljno kupil i stvarno sam se zagrijal za njega te mi nebu žal uložit ono što je potrebno da ga sredim.
 

Hrvoje Marin

Active member
Spuštanje ne radi ni kod običnog H3, recimo na kočenju stoji ravno, velim ja kao u brodu.

Isto tako sa smotanim volanom, u krivini. Pogodiš li rupu na kočenju ili u krivini, bum samo takvi, na ravnom ista rupa skoro ništa. Ako ti tone natrag do poda, nema kontrole nad regulatorom protoka.
 

Automatic

Well-known member
Spuštanje ne radi ni kod običnog H3, recimo na kočenju stoji ravno, velim ja kao u brodu.

Isto tako sa smotanim volanom, u krivini. Pogodiš li rupu na kočenju ili u krivini, bum samo takvi, na ravnom ista rupa skoro ništa. Ako ti tone natrag do poda, nema kontrole nad regulatorom protoka.
Ma da, to mi se zna desit samo ponekad i ja mislim da je neki ventil,regulator ili kugla ,ali dat ču to provjerit kod saleta (preporučio deda),a kontaktirao sam jura-pz isto ,pa ako bu trebalo kakve kugle ili dijelove oni su mi najbliži a vidim da jura radi sa xantijama a najvjerojatnije ću kupit jednu kao drugi auto i da naučim o hidraulici(još da mi naći automatika),nekaj bumo riješili nije takva hića ali svaki savjet dobro dođe.
 
Na vrh