C5 Zadnji kraj se ne spušta i tlači se posuda?!

mario35zg

Vozaè citroena c5
Danas u garaži, zamijenio sam motorno ulje i sve filtere...i još sam htio dopuniti LDS ulje u posudu za hidrauliku, jer sam primjetio prije 2-3 tjedna da mi je, kad se auto spusti u najniži položaj, nivo ulja ne doseže do one mrežice ispod čepa posude....Ali kad sam pokušao spustiti auto u najniži položaj, zadnji kraj je "odbijao" da se spusti....i tako više od minutu...dok se nije napokon spustio....Pokušao sam auto dignuti u najviši položaj da malo razradim sustav...ali opet se otežano dizao....Uglavnom, pojedinačno, kad se diže auto iz srednjeg položaja u viši..i iz višeg u najviši...to je u redu..ispravno...i kad spuštam pojedinačno iz najvišeg u viši..i iz višeg u srednji nivo, onda je sve u redu...ali kad spuštam is srednjeg položaja u najniži....zadnji kraj se "odbija" spustiti, čak više od minutu.....za to vrijeme pumpa stalno radi (čujem ju), ali oćito ne spušta zadnji kraj za par sekundi, kako bi i trebalo....
A najviše me zabrinjava kad sam prije provjere otvorio čep posude hidraulike i osjetio pritisak iz nje...kao da je tlak bio u njoj.....i kad se auto spušta u najniži položaj....zadnji kraj se spušta za otprilike minutu...pumpa cijelo to vrijeme radi...a posuta se ispunjava uljem hidraulike do vrha...čak i izlazi iz posude, prelijeva se.....A uopče nisam dodao LDS ulje u tu posudu?!
Jel netko zna gdje bi mogao biti problem? I zašto se stvara tlak u posudi za hidrauliku...i zašto se prelijeva ulje izvan posude kad se spusti u najniži položaj? Dali je možda pukla koja membrana u kugli (bombi)....
Molim konkretne odgovore, bez bezpotrebnog trolanja ove teme...Hvala
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Posuda treba biti pod pritiskom. Radi se 0.5 bara i to je normalno. Ako je pukla kugla, taj dušik mora negdje pobjeći i tako bi u teoriji trebao završiti u spremniku. Pa bi zbog toga tlak mogao biti viši nego uobičajeno. Ali svaki put kada se otvori u najnižem položaju, zašišti kod otvaranja.

Èep treba biti zatvoren kod spuštanja.

Pumpa ne smije raditi kod spuštanja.

Pucanje membrane u kugli je vrlo rijedak događaj, pogotovo na stražnjem kraju.

Kakva ti je tvrdoća stražnjeg kraja kada ga stisneš na mjestu? Probaj posebno lijevu i desnu stranu.
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Tvrdoca zadnjeg kraja....lijevo i desno....je normalna...kao i prije.....i provjerio sam rad regulatora visine.....kad ugasim auto......iza ga stisnem prema dolje....zadnji kraj....svojom tezinom...i nakon par sekundi ukljuci se pumpa.....odradi svoje....i podigne nivo zadnjeg kraja na nirmalnu visinu..... Kad ga pustim.....podigne se par centimetara....i nakon par sekundi opet spusti na normalni nivo..... Znači to sve normalno funkcionira.....
Ma brine me ono preljevanje ulja iz posude van, kada ga pokusavam spustiti u najniži polozaj..... Znači prvi kraj se normalno spusti u najniži položaj, a zadnji ne.....treba mu minuta da se spusti polako....i cijelo to vrijeme pumpa fila u sistem ulje ( iako nebi trebala kad se auto spušta, kao što si rekao) i to ulje puni posudu za ulje i prelijeva se van....izlazi ulje....

Evo opet ja da se javim....
Sad je sve u redu..... Trebao bas, kao što mi je kolega konaroast napisao, zavrnuti čep na posudu ulja hidraulike kad se auto spusta..... Danas sam pokusao tako i sve je u redu.....auto se spusta u najnizi polozaj bez problema....i opet diže..... Kad sam ga spustio u najniži položaj....otvorio sam čep posude....dolio oko 2-3 decilitra ulja LDS, opet zatvorio čep...probao hidrauliku gore dolje..... i sve super funkcionira....
A onaj mali tlak koji "puhne" kad se odvrne čep, to je vjerovatno tak normalno, kako i konaroast kaže, malo tlaka mora biti u sistemu.
Hvala na savjetima!
 
Na vrh