C5 II Spuštanje na najniži nivo u vožnji

viktor1

New member
Hidraulika me malo jos uvijek ne slusa... Recimo, ja bih ga na autocesti htio spustiti do kraja, al nema sanse... Kao da je hidraulika samo "za na mjestu"

Dakle ja bih htio, nebitno kada, nekako mi ima logike da nemoze u voznji, ali recimo kad ulazim na autocestu, i cekam da mi preradi ENC, da ga ja spustim i picim na najnizem nivou po autocesti... Ja kad stojim, on ga spusti ali cim krenem odmah mi napise da ga dize na normalnu visinu.
 

Ciki vts

New member
re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

Recimo, ja bi ga na autocesti htio spustiti do kraja, al nema sanse... Kao da je hidraulika samo "za na mjestu"
Moze se spustiti bez problema, ako ces biti zainteresiran, javi na PM.
 

Lakii

Well-known member
re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

Ne. Jednostavno ne.
Cemu? Zasto unistavati auto?
 

belmondo

Member
Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

zasto kada pokušam da dignem-spustim rucno, auto u mestu, rikne osigurac od 40A za hidrauliku(c5,hdi,2.0, 2001) desava se vec treci put ove godine?
sta to znači?
da je pumpa pod velikim opterecenjem?da treba ozraciti sistem?da stavim veci osigurac 50A
postavio sam wurth osigurač-pregoreo je, a sada je original?
 

viktor1

New member
Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

Ne. Jednostavno ne.
Cemu? Zasto unistavati auto?
Pa zar se spustanjem automobila nedobiva stabilnost u zavojima?

A i dobro, kakve su nase autoceste, mozda ga je boje ne spustat..
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

hidrauličar je najtvrđi kada je u najvišem položaju, a najmekši kada je u najnižem.
stabilnost se kod njega postiže na drugačije načine od razmaka od tla.
svrha njegovog spuštanja pri višim brzinama smanjenje je potrošnje.
 

Lakii

Well-known member
Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

Pa zar se spustanjem automobila nedobiva stabilnost u zavojima?

A i dobro, kakve su nase autoceste, mozda ga je boje ne spustat..
Ne, ne dobiva se stabilnost u zavojima. nije ovo VW, ovo je LIMUZINA, ne Golf kec!

Znaci, da utvrdimo gradivo, C5 je auto sa HIDRAULICKIM ovijesom.
Hidraulicki ovijes ne funkcionira na klasican nacin. Ako nesto zelis nauciti o tome, preporucam ti:
http://citroen.tramontana.co.hu/technical-guide

Ako ne, onda cu ti ukratko reci da ti na autu NEMAS amortizere i opruge, nego hidraulicke teleskope i kugle punjene dusikom. Totalno drukciji nacin funkcioniranja.
I spustanjem auta na najnizu visinu (servisna visina, jelte) bis u potpunosti ostao bez ovijesa. Znaci auto ti direktno lezi na sasiji, bez ikakvog ublazavanja udaraca sa ceste. Opteretio i na poslijetku unistio bis sve elemente ovijesa: spone, jabucice, silent blokove, ploce amortizera i same amortizere tj., teleskope, lezajeve zadnjih ruka! Da ne govorimo koje bis zadovoljstvo pruzio samoj sasiji.

Nije mi jasno zasto bis ga sam spustao kad ti se sam ionako automatski spusta na vecim brzinama. I to je sve sto je dopusteno. I nece ti dopustiti daljnje spustanje. Nije on pokvaren, samo nije ni blesav!
Jos ako imas Hydractive3+ imas i onog jednog dugmica pa mozes prebaciti u sport mod.

Samom kupnjom tog auta odlucio da se neces voziti u kasetama koje izbijaju bubrege nego u mekanoj limuzini (iako, i o tome se da raspravljati). I taj auto je cisti dokaz da nemoras imati izbijene bubrege da bis imao dobro drzanje na cesti!

hidrauličar je najtvrđi kada je u najvišem položaju, a najmekši kada je u najnižem.
stabilnost se kod njega postiže na drugačije načine od razmaka od tla.
svrha njegovog spuštanja pri višim brzinama smanjenje je potrošnje.
Tako je. To najvise sluzi za poboljsanje koeficjenta aerodinamicnosti a samim time i potrosnje!
 

Ciki vts

New member
Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

C5 se moze bez ikakvih problema voziti dok je poprilicno spusten. Traje ovjes nesto krace, ali to je zanemarivo.
 

Lakii

Well-known member
Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

C5 se moze bez ikakvih problema voziti dok je poprilicno spusten. Traje ovjes nesto krace, ali to je zanemarivo.
To si isprobao na svom C5 ili?

Naravno da je zanemarivo ako autu mislis izvaditi dusu i prodati ga dalje kad pocne raditi probleme. Samo, to bas nije najpristojnije...
 

Ciki vts

New member
Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

Ne, nisam isprobao na svom.

Dovoljno mi je jedno govno u kuci, sa dva bi bankrotirao odavno.
Iako o hidraulicarima znam jako malo, pouzdano znam da novi c5 mozes spustiti i voziti bez vecih problema tako.
 

Lakii

Well-known member
Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

Jel mi pricamo o istoj stvari?

Na C5 mozes spustati visinu, ali samo onoliko koliko ti Hydractive dopusti, tj. sam ce se spustiti ili dignuti ako ga na odredenim brzinama drzis previsoko ili prenisko (i naravno ovisno o jos par parametara).

Na najnizi nivo sam vec napisao zasto se nesmije stavljati. Ugl. ako i ikada uspije, nakon par odvozenih metara ce sam skuziti zasto to nije pametno (nadajmo se).

A ja se opet vracam na pitanje, zasto ga uopce spustati, sto se time dobije? Sto ce ti onda uopce C5?
 

Ciki vts

New member
Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji

Jel mi pricamo o istoj stvari?
Ako si me skuzio onda pricamo o istoj stvari, da.

ali samo onoliko koliko ti Hydractive dopusti
A tko je zelio spustiti vise nego sto auto dopusta? Covjek zeli imati spusten auto bez da se dize kad krene.

tj. sam ce se spustiti ili dignuti ako ga na odredenim brzinama drzis previsoko ili prenisko
Nece ako ga tako programiras.

Na najnizi nivo sam vec napisao zasto se nesmije stavljati.
U krivu si, da se ne smije ili sto vec, ne bi se mogao ni na prekidace spustiti, a to moze bez problema, i ako se ne varam na 30 ili 40kmh se auto podigne.


zasto ga uopce spustati, sto se time dobije?
Atraktivniji izgled.
 
Na vrh