XM Reparacija hidraulične pumpe

ccccxm

New member
Pozdrav ekipi moji radovi trenutno sa restauracijom xm idu super.Ali muči me jedan "problem",moj xm je prve generacije i ima klasičnu pumpu hidraulike sa jednim izlazom.Što se tiče tlaka pumpa je odlična ali jedna druga stvar me muči.
kako je pumpa jedini dio koji nikada nisam radio,problem mi predstavlja to što je u nekoliko prilika kada je auto startan hladno ispuštala limeni zvuk ja sam to riješio nategnuvši remen ali jakoo i to me brinulo.Pa sad kad ga restauriram ponovno muči me to volio bih je rastaviti odnosno zanima me dali između komore u pumpi gdje se stlačuje lhm i vanjskog "suhog"dijela postoji ležaj klasična balinjera kojoj je možda mast graša sa godinama izgubila svojstva pa škripi??
Molim da mi netko tko je to već radio da savjet ako je moguće to srediti a da ne raskopam samo srce pumpe jer tlak stvara odlično i dali regulator tlaka može šljakati od bx na xm i ako ne koje bi bile posljedice.I skoro zaboravih došla je nared i reparatura ruka zadnjeg trapa ako je netko već radio dali zna gdje ima uzet i koja je cijena....:thinking::hm:
 

jurapz

New member
Pozdrav ekipi moji radovi trenutno sa restauracijom xm idu super.Ali muči me jedan "problem",moj xm je prve generacije i ima klasičnu pumpu hidraulike sa jednim izlazom.Što se tiče tlaka pumpa je odlična ali jedna druga stvar me muči.
kako je pumpa jedini dio koji nikada nisam radio,problem mi predstavlja to što je u nekoliko prilika kada je auto startan hladno ispuštala limeni zvuk ja sam to riješio nategnuvši remen ali jakoo i to me brinulo.Pa sad kad ga restauriram ponovno muči me to volio bih je rastaviti odnosno zanima me dali između komore u pumpi gdje se stlačuje lhm i vanjskog "suhog"dijela postoji ležaj klasična balinjera kojoj je možda mast graša sa godinama izgubila svojstva pa škripi??
Molim da mi netko tko je to već radio da savjet ako je moguće to srediti a da ne raskopam samo srce pumpe jer tlak stvara odlično i dali regulator tlaka može šljakati od bx na xm i ako ne koje bi bile posljedice.I skoro zaboravih došla je nared i reparatura ruka zadnjeg trapa ako je netko već radio dali zna gdje ima uzet i koja je cijena....:thinking::hm:
Što se tice pumpe imaš ležaj na njoj, mislim da ti fullcool ima taj ležaj dosta je skup, isplativija solucija je druga pumpa, imaš razlike između regulatora kod nekih bx-a, nekih xm-a najbolje je reparirati svoj ako je problem samo u curenju, i ako savljaš polovni svakako brtvice stavi nove nije neka velika cifra, a reparatura ruku samo original sve se da novo nabaviti:grin:
 

Lakii

Well-known member
Regulator sa BX-a bi ti trebao pasati na XM, ali ti treba motel sa 2 izlaza na luli, onaj za aute sa servom!

Sto se tice pumpe, pogledaj si u :
http://www.citroenforum.hr/citroen-hidraulika-208/dijelovi-hidraulike-360/
kako izgleda kada se rastavi, glavni ti je problem sto je poklopac spresan na kuciste!
Ako ne pusta i dobro pumpa, ne diraj!
I nije pametno pretezati remene, stradaju lezajevi! (a to sto ti je skripuckalo je mozda i lezaj zatezaca!)
 

ccccxm

New member
Regulator sa BX-a bi ti trebao pasati na XM, ali ti treba motel sa 2 izlaza na luli, onaj za aute sa servom!

Sto se tice pumpe, pogledaj si u :
http://www.citroenforum.hr/citroen-hidraulika-208/dijelovi-hidraulike-360/
kako izgleda kada se rastavi, glavni ti je problem sto je poklopac spresan na kuciste!
Ako ne pusta i dobro pumpa, ne diraj!
I nije pametno pretezati remene, stradaju lezajevi! (a to sto ti je skripuckalo je mozda i lezaj zatezaca!)
Uglavnom poslije tisućama kilometara nije zezala tako da mislim da je neću ni dirati jer doma imam tri rezervne za xm jednu dvije do tri za bx cx .Ima odličan tlak pa nek šljaka ako što ode lako se zamjeni.
 
Na vrh