XM Odzračivanje hidraulike

Sale123

New member
Re: Hidraulika XM

Na petom cilindru (napred kod centralne kugle) imaš maticu mislim da je br. 12 koju otpustiš i ostaviš ga da radi jedno vrijeme i mislim da mora biti u najnižem položaju.

Zašto pitaš, imaš kakvih problema?
 

citroen xm break

New member
Re: Hidraulika XM

Ma dugo se diže... karavanu treba jako dugo da se digne,ali i pušta ulje na letvi! a ovaj obični ujutro 2-5min!

Ima li još koja kvaka u tom podizanju?!
 

Sale123

New member
Re: Hidraulika XM

može biti svašta, ja sam imao problem sa Xantiom II, dugo je trebalo zadnjem kraju da se digne, tu je bio u pitanju kočioni cilindar (to se skuži isto ako ti jako baca LHM iz posude).

ako se cijeli auto dugo diže to bi mogla biti i izlizana hidraulična pumpa, premda je u tvom slučaju vjerovatno letva volana kriva, jer tu gubi tlak. To im je boljka, to sam reparirao na XM-u i na Xantiji I.
 

citroen xm break

New member
Re: Hidraulika XM

Da! To sam i ja mislio napraviti.. ali imam jednu letvu na ovom trećem sa kojeg polako skidam djelove.. njegova je ispravna(ne curi),ali neznam ako paše.. to je xm 2.2D,a ovi koje vozim su 2.1TD! pretpostavljam da je letva ista.. ili?
 

jurapz

New member
Re: Hidraulika XM

Trebala bi biti ista letva, jer samo su v6 imali drugaciju onu diravi, ona se vraca u sredinu, ovi ostali su imali iste
 

fullcool

New member
Re: Hidraulika XM

A kakav je ovjes na mojoj xantiji, po čemu se razlikuju obični i hydractiv ovjes?
tvoj je obični, hydractiv ima prekidač kod ručice za visinu, sa tim prekidačem prebacuješ ovjes u sportski mod, bude tvrđi,bolje leži u krivinama, manje se giba kod kočenja itd, a kad je isključen onda je maksimalno udoban ali opet kompjuter po potrebi "otvrdne" ovjes u djeliću sekunde kako ne bi bilo previše naginjanja i gibanja karoserije.
da bi sve to radilo imaš još dve dodatne kugle, senzore na volanu mjenjaču,pedali gasa,mjenjaču, ovjesu,kočnicama i kompjuter koji svim tim upravlja, drukčije su cijevi i kugle,itd. a activa ima još dve kugle protiv naginjanja još senzora itd.

najmanji broj kugli na hidrauličaru 5 :D:D:D:D:D
xantie i xm sa hydractiv ovjesom 8 :D:D:D:D:D:D:D:D
activa deset zelenih kuglica,bombica,sferica, :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

zoran37

New member
Re: Hidraulika XM

tvoj je obični, hydractiv ima prekidač kod ručice za visinu, sa tim prekidačem prebacuješ ovjes u sportski mod, bude tvrđi,bolje leži u krivinama, manje se giba kod kočenja itd, a kad je isključen onda je maksimalno udoban ali opet kompjuter po potrebi "otvrdne" ovjes u djeliću sekunde kako ne bi bilo previše naginjanja i gibanja karoserije.
da bi sve to radilo imaš još dve dodatne kugle, senzore na volanu mjenjaču,pedali gasa,mjenjaču, ovjesu,kočnicama i kompjuter koji svim tim upravlja, drukčije su cijevi i kugle,itd. a activa ima još dve kugle protiv naginjanja još senzora itd.

najmanji broj kugli na hidrauličaru 5 :D:D:D:D:D
xantie i xm sa hydractiv ovjesom 8 :D:D:D:D:D:D:D:D
activa deset zelenih kuglica,bombica,sferica, :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Eto sad znam ali znam i da mi se auto ne naginje u zavojima :confused:
 

fullcool

New member
Re: Hidraulika XM

Eto sad znam ali znam i da mi se auto ne naginje u zavojima :confused:
hehe svaki auto se naginje;)

ovo ovakvom nenaginjanju je riječ:whistling:
http://www.youtube.com/watch?v=2v1CF_fY4nE">http://www.youtube.com/watch?v=2v1CF_fY4nE" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="350">
 

zoran37

New member
Re: Hidraulika XM

hehe svaki auto se naginje;)

ovo ovakvom nenaginjanju je riječ:whistling:
http://www.youtube.com/watch?v=2v1CF_fY4nE">http://www.youtube.com/watch?v=2v1CF_fY4nE" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="350">
Pa dobro možda malo ali skoro neprimjetno i ne vozim se baš kroz zavoje da cvile gume. Naspram dosadašnjih auta je neprimjetno naginjanje.
 

fullcool

New member
Re: Hidraulika XM

Pa dobro možda malo ali skoro neprimjetno i ne vozim se baš kroz zavoje da cvile gume. Naspram dosadašnjih auta je neprimjetno naginjanje.
svaki hidrauličar ima ovjes usklađen sa snagom i tipom motora,
tvoja xantia bi trebala biti tvrda za pojam hidrauličara, zato što je sportska verzija, a opet je mekša od auta bez hidraulike, a i balans štange su deblje na sportskim modelima, pa sve skupa dobiješ udobnost i dobro držanje ceste.

ovako ti idu neka pravila:

od starijih prema novijim modelima ovjes je postajao tvrđi

od slabijih prema jačim motorima ovjes je opet prelazio u tvrđi

fora je što ti svoju možeš napravit da bude još mekša i udobnija samo sa stavljanjem drugačijih kugli, al onda bi se malo više ljuljala, a kod hydractiva imaš sve i udobnost i sportsko držanje po izboru
 

fullcool

New member
Re: Hidraulika XM

e sad imaš hydractiv I i hydractiv II, štos je u tome da su ranije serije xm-ova i xantia imali pumpu sa jednim izlazom pa se ulje preko regulatora protoka dijelilo na volan i na sistem. kod kasnijih je pumpa sa dva izlaza, jedan za sistem jedan za volan. u prvom slučaju može štekat regulator protoka, u drugom volan nema nikakve veze sa ostatkom sistema osim što koristi isto ulje.

e sad, trbaš gledat trenutak kad se počne dizat, ako se od tog trenutka diže normalnom brzinom onda nije kriva pumpa.
ako je hidractiv onda ne bi trebao ni pasti dole preko noći, ako ti brzo pada onda se preko noći svo ulje iz kugli vrati u spremnik, pa pumpa kad počne radit treba veliku količinu napumpat prije nego se uopće počne dizati.

pogledaj kakvu pumpu imaš, i ovo što sam gore rekao, i zaviri ispod zadnjeg kraja da vidiš jel ima antisink kuglu, ona bi bila četvrta na zadnjem kraju, dve na kotačima, treća od hydractiva i ako ima još jedna onda je antisink
 

jurapz

New member
Re: Hidraulika XM

e sad imaš hydractiv I i hydractiv II, štos je u tome da su ranije serije xm-ova i xantia imali pumpu sa jednim izlazom pa se ulje preko regulatora protoka dijelilo na volan i na sistem. kod kasnijih je pumpa sa dva izlaza, jedan za sistem jedan za volan. u prvom slučaju može štekat regulator protoka, u drugom volan nema nikakve veze sa ostatkom sistema osim što koristi isto ulje.
Njegov je sigurno hydractiv I i ima pumpu sa jednim izlazom, normalno je za njega da padne skroz preko noci, moj padne za oko 3 sata, neka on sam popravi letvu, jer se tam sigurno gubi pritisak i treba se napuniti 5 kugla i to bi trebalo biti to, normalno je za njega da po hladnijem vremenu treba duze da se digne
 

citroen xm break

New member
Re: Hidraulika XM

Da,slažem se.. karavan je u defektu zbog letve i praznih kugli! To sigurno! svi su hydractiv 1! Ovaj moj pada nakon 5min.. a ulje mu ne curi nigde! možda ima da negde malo da slini,ali pošto ga još nisam imal prilike proučavati od ispod.. neznam!! znam da treba mjenjat desni amortizer jer je celi masni,pa ako ko ima nekih iskustva neka pomogne.. :eek:
 

fullcool

New member
Re: Hidraulika XM

Njegov je sigurno hydractiv I i ima pumpu sa jednim izlazom, normalno je za njega da padne skroz preko noci, moj padne za oko 3 sata, neka on sam popravi letvu, jer se tam sigurno gubi pritisak i treba se napuniti 5 kugla i to bi trebalo biti to, normalno je za njega da po hladnijem vremenu treba duze da se digne
ne može gubit pritisak na letvi, na letvi ni nema pritiska dok ne vrtiš volan,
al treba to svakako popravit, možda se ne mora čak ni skidat cijela letva, možda ide samo onaj dio gdje su cijevi, zaboravio sam kak se to zove.

ako je jedan izlaz onda ima regulator protoka, to je ono sranje što ide 5 cjevčica u njega, to zna zezat. to je mene na bx-u zezalo, al nije pado preko noći, samo zadnji kraj, i dizo se odmah čim ga upalim, jedino kad me taj ventil zezo onda nije odma.

evo jedan zanimljiv link:

http://forum.krstarica.com/showthread.php/129354-Citroen-drumska-krstarica/page7


ROFL ROFL ROFL
 

Matija

New member
Re: Hidraulika XM

Jel imaš Diravi ili "obični" servo? Vidim da te fullcool to već pitao, no nisam vidio odgovor. Možda mi promaklo. :D
 
Na vrh