BX Ne reagira hidraulika

inoob007

New member
!!!HITNO!!!
ako možda znate kako riješiti sljedeci problem:
znaci upalim auto, ne cuje se rad pumpe (tak tak) da dize auto, auto se ne dize, kocnica ne radi, ulja (sad ima) prije nije bas bilo. Znaci moguce je da je povuklo zrak. pa postoji li nacin da se to rijesi ?
prije kad bi upalio auto bi se culo (TAK TAK TAK) i auto bi se podigao bez problema ali sad se ne cuje ni taj zvuk, niti se auto podize...probao sam u gabini preko rucice spustiti ga na minimum pa lagano dizat ali ne reagira...kocnica nema onaj osjet kao prije "nema ulja u njoj izgleda"
remen se vrti normalno "od pumpe"
 

inoob007

New member
hej, nisam nista pokusavao...samo sam vidio da ima dosta zraka u cijevi koja vodi iz rezervara za ulje u pumpu...pa neznam kako se rijesiti tog zraka...a siguran sam da je cijeli sistem pun zraka...pa neznam sta da radim...inace cisto informativno pocetnik sam u svemu i ovo mi je prvi auto tako da nemam bas lijepih iskustva sa hidr. ali svejedno :)
 

deda

New member
Ako imaš ulja u rezervaru onda ti je zaštopan filter,a zrak se ne može ispustit,sam se odzrači.Očito neznaš niš o tome,pa onda ljepo kod meštra.
 

fullcool

New member
Moraš nam napisati o kojem se autu radi, model godina, ima servo volan ili nema, itd.
Uglavnom, imaš na prednjoj strani mjenjača kuglu hidraulike zavrnutu na regulator tlaka i to sve je zavrnuto na mjenjač kod spoja motora i mjenjača. Sa prednje strane tog regulatora je vijak za ključ 12, otpustiš malo taj vijak, upališ auto i pustiš da radi 1-2 minute ili ako ti je prozirno usisa ulja gledaš kad če nestati zraka i tad zevrneš vijak dok motor radi, ne preteži vijak da ga ne oštetiš, to je u stvari ventil sa kuglicom unutra. Kad to napraviš auto bi se trebao dići i sve proraditi, dolij ulja po potrebi. Ako se digne možeš auto voziti ali bi trebao i kočnice poslije odzračiti iako će kočiti i ovako.
 

inoob007

New member
Evo riješen problem...na 5. kugli sam od vidao 13-icu i odmah se počeo dizat i nakon 5 minuta sam za vidao natrag (ne previše jako) i sad sve radi.
Inače sve informacije i mojoj "lađi" možete vidjeti na slici:



Eto malo da upoznate i moju lađu.
Inače da se izvinem što se nisam predstavio nego sam samo tako banuo na forum i ništa vam posebno rekao u vezi sebe i auta.
Uglavnom ovo mi je prvi auto, ne znam puno o hidrauliki tako da sam nov u tome. Tako da pokušavam da naučim neke osnove i eto.
Ako ima ikakvih pitanja slobodno pitajte.



Poruka Moderatora:

otvorena je posebna tema u BX garaži za predstavljanje auta

kliknuti na: http://www.citroenforum.hr/moj-bx-200/bx-1-8d-inoob007-5132/
 

ExOduS442xb

Racing
Hidraulika je dobra kad je održavaš, loše iskustvo je vjerojatno jer nije održavana kako spada pa su nastali problemi a ti si dobio auto sa neispravnom hidraulikom, napravi ovo što ti kolega fullcool kaže, postoji mogućnost da ti se papučica jako trese, ako je tako ima zraka u sustavu. Točno o kojem se autu radi? Kako ste vi zakljucili da je BX u pitanju?

Edit: Tek sam sad primjetio post u BX podkategoriji.
 
Posljednje uređivanje:

charllie

Active member
Kolega inoob007 dobro nam dosel,drago mi je da ima novih hrabrih vlasnika hidraulicara.Ne moras se bojat, ja takodjer pred 20g nisam mel pojma o hidraulici ali od onda nebrem bez njih,valjda ti to sve govori.Odrzavanje nije ni tesko ni skupo kak svabofili govore a moraju tak pricat jer se njihovi zracni ovjesi i sistemi stalno kvare i popravljaju.Inace na regulatoru tlaka ti je kljuc 12 a ne 13 to ti zna svako od nas ak pitas i u pol noci,nemoj vise s krivim kljucem to delat,greska u koracima to ti auto nebu oprostil kao i kljucevi za lajtunge su 8,9 i 11 i to oni s prorezom odnosno za tu namjenu,nemoj to delat s obicnim viljuskastim jer bu sranja i ne na silu.Ti si tu momentalno, da pitas i nej se ustrucavati,zato imamo ovaj forum.

Sretno u otkrivanju makine.:angel:
 
Na vrh