Xantia Hidraulika se blokirala te otkazale kočnice

Ivo

New member
Pozdrav forumašima , danas mi se u gradu palila lampica stop! ali bi se ugasila nakon dužeg vrijemena odem kod majstora da bi mi rekao da mi je proklizao vijak 12 za tlak , poslije tog auto je ostalo u srednjem položaju i svjetli stop !.Da bi skinuli regulator iz kojeg se više nije čulo klikanje i nije mogao ni na stolu odvidat vijak 12 , tad sam mur ekao da to vrati nazad. Poslije sklapanja auto mi nema kočnice a hidraulika ne reaguje, vozio sam s ručnom da bi stigao kući . neznam gdje da nađem regulator tlaka ,auto stoji na srednjoj visini i ne reaguje , kočnica nemam i lampica svjetli stop!
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne razumin se u tu hidrauliku, ali ti mogu dati savjet: il ajde u majstora šta je magistrira na hidrauličarima il kupi sve potrebne ključe i kacavide pa je rastakaj u djelove i prodaj. jer dok čitan ove tvoj postove bojin se da će ti Xsantija izvuć više novaca neg šta si da za nju i više neg šta stvarno vridi.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Ivo

Ivo

New member
Ne razumin se u tu hidrauliku, ali ti mogu dati savjet: il ajde u majstora šta je magistrira na hidrauličarima il kupi sve potrebne ključe i kacavide pa je rastakaj u djelove i prodaj. jer dok čitan ove tvoj postove bojin se da će ti Xsantija izvuć više novaca neg šta si da za nju i više neg šta stvarno vridi.
Je, ali to mi je jedino auto koje imam i i koje mi treba.
 

Ivo

New member
Bio bi i ti hrabar da nemaš izbora jedna plaća 7 članova obitelji i stambeni kredit u švicarcima .
 

Dujo

New member
Prika pogresno si razumio ali eto..Nije bila namjera "povrijedit" vec ukazat da stvarno treba hrabrosti za voziti auto bez kocnica..Usput neces pomoc ako jos i npravis stetu vozeci sa takvim autom ili ne dao Bog sto goreg..
 

Ivo

New member
Ma znam da nisi mislio ništa loše a vozio sam 15-tak km sa ručnom i polako.Zanima me od koi modela mi odgvara regulator i kakio do njeg doć.
 

fullcool

New member
Imam ja regulator tlaka za pumpu sa dva izlaza, mogu ti ga prodati za 200kn, ako ti šaljem poštom onda platiš još poštarinu.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Ivo

Lakii

Well-known member
Nekako si mislim da bis se prije trebao na pumpu koncentrirati.

Ako niste rastavljali regulator, nema sanse da postane odjednom neispravan. Dali ste mu skidali vijak za tlak?

upali auto i pogledaj u rezervar ulja. dali u njemu struji ulje i pjeni se??
 

Ivo

New member
Već sam gore naveo kako se desilo regulator ne klika vijak je vrtio u mjestu ni naprijed ni natrag ,regulator je skinut i vijak je prelomljen ali nije htio ni van ni unutra , regulator je vračen i autu sad ne rade kočnice ni hidraulika servo radi a ostao je u povišenom položaju nisam vidio da pjeni ulje.Ne mora bit to ali imm osječaj koda je kuglica zaglavila. Sd sam provjeravo ulje je mirno jedino kad prignječim gumenocrijevo povrat sa pumpe plovak maloporaste dok sa regulatora ne reaguje, neznam ima li to ikakve veze, i vijak na pumpi sa tanjim metalnim crijevom malo vlaži sad sam vidio ali pumpu nije niko dirao bio sam prisutan i regulator nije rastavljan.
 
Posljednje uređivanje:

Ivo

New member
Samo da dodam navoj na regulatoru tlaka od debelog metalnog crijeva nije istog koraka na xantiji 2.0 hdi i drugih modela . Samo da se zna.
 

Lakii

Well-known member
Samo da dodam navoj na regulatoru tlaka od debelog metalnog crijeva nije istog koraka na xantiji 2.0 hdi i drugih modela . Samo da se zna.
To nije bas tocno! Si siguran da je problem bas u koraku?

Sa kojeg modela si skinuo regulator?

Xantie II serije sve imaju isti regulator, osim 3.0V6!
Na I seriji Xantia je bilo 3-4 verzije ali velika vecina bi ti trebala biti dobra!
 

Ivo

New member
Ne znam točno ali ako sam dobro razumio 1.8 i iz 98 g.Jedva sam došo do njega a tokar mi je to odradio i evo drugi dan nema problema i jedno pitanje čujem da hidro pumpe za 2.0 hdi pašu samo sa njih ,i da ne mogu od drugih modela.
 

Ivo

New member
Ne znam takve sam informacije dobio,vjerojtno su nabijene a ne na vijak takoda se ne mogu mijenjati.
Koji su znakovi kad je prazna peta kugla, a koji kad je prazna šesta? Jasno mi je za ove na amortizerima.
 

jurapz

New member
Znak da ti je 5. Kugla otišla je onaj klik svake 2-3 sec ili nakon gašenje auta odvrnuti za pola kruga saraf sa ključem 12 i ako cujes da se ispusta tlak još nije pukla kugla, a za antisink kuglu je padanje auta po paljenju ili padanje zadnjeg kraja kod kocenja
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Ivo

Ivo

New member
Kod mene malo padne kod paljenja a ikad ga ugasim zna se malo spustit a zadnji kraj padne malo više ali ne skroz.S tim kod paljenja dok se nivelira zna se upalit lampica stop !
 
Na vrh