C5 II Curi ulje nakon zamjene guma

slavko

New member
pozdrav ekipo
molio bih za pomoć,mijenjao gume na c5 (2008 hydroactiv 3) i kada ga spustili sa dizalice vozilo se spustilo na najnižu točku i počelo je curiti ulje iz hidraulike ispod posude gdje se nadoljeva.
šta da radim ,kada ga upalim vozilo se diže normalmo.:(:(:(:(:(
 

gambler072

C5 enthusiast
Gdje curi na posudi, na cepu samo kada si spustio auto ili curi stalno sada? Nisi trebao tako dizati auto na dizalicu, hydractive ima servisnu visinu, najvisi polozaj auta, i kada ide na dizalicu obavezno auto u taj polozaj. Moguce da si imao visak ulja, pa kada je legao na zemlju poceo da izbija visak na odusku i cepu, a mozda je od pritiska stradala posuda.
 

slavko

New member
vozilo se nije dizalo na najviši položaj,momak koji je radio tamo to nije znao i sada pušta a di nemam pojma,prekosutra vozilo ide kod majstora na kontrolu.da li da ga vozim ili ne može nastati još veči problem ili ne.:(:(:(:(
 

gambler072

C5 enthusiast
Zavisi gdje pusta i koliko pusta, obrisi malo posudu, pogledaj gdje curi kada auto radi, ako ces ga voziti obavezno kontrolisi nivo LDS ulja, a jos obaveznije zapamti da auto ide u najvisi polozaj kada se dize na dizalicu iz bilo kog razloga. nisi prvi kojem se desava ovaj problem zbog neznanja i nestrucnosti ljudi koji rade na autima. Pokusaj traziti naknadu od servisa koji je radio zamjenu guma. Ja ga iskreno ne bih vozio takvog.
 

charllie

Active member
Kaj se sekeras,vozi tak ak moras do majstora,auto bu te upozoril ak je premalo ulja u sistemu.Nabavi litru LDS-a pa dolij ak moras.Ako pusta posuda ( najvjerojatnije)nabavi rabljenu ili nak nabavi majstor da odma zmontira kad dojdes.
 

Milosh

Test
Kao što je već napisano, postoje dvije mogućnosti. Ili je u posudi bilo previše ulja pa je višak izašao kroz čep (meni se jednom desila slična situacija) ili je pukla posuda ako je odušak na čepu zaštopan.

Nisi rekao je li čep posude bio mastan od ulja? Ako jeste, onda je vjerovatno ovo prvo. Ako nije, onda je vjerovatno pukla.

Kad dižeš auto na dizalicu tako da točkovi vise, obavezno ga prvo postavi u najviši položaj a zatim odvrni čep od posude za ulje, a zatim ga diži. Kad ga spuštaš, ideš obrnutim redoslijedom, spuštanje dizalice, zavrtanje čepa, spuštanje ovjesa.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
@milosh zasto odvrtati cep posude? Zbog slucaja da je odusak na cepu zacepljen? Ja nisam odvrtao dosad? Jel lakse tu itamo nekako pocistit/prekontrolirat cep posude nego ga odvrtat tokom podizanja, posto mehe i vulkici sto se vidi iz slucaja gore ne paze ni na servisni polozaj...
 

Milosh

Test
Zbog slucaja da je odusak na cepu zacepljen?
Nisam siguran (nigdje nisam našao tu informaciju), ali ja pretpostavljam da je zato. Možda takođe za svaki slučaj, ako iz nekog razloga pritisak bude veći nego što ga ispravan čep može podnijeti, pa da ne pukne.

Mislim da je sigurnije skidati čep, jer i sam Citroen navodi da se tako radi (u opisu svih zahvata u service-u koji uključuju podizanje, navedeno je da se tako radi).
 

era970

Member
Kako ocistiti odusak na cepu? Malo pre sam ga skinuo da proverim ima li ulja u posudi za LDS i pri skidanju cepa posuda je odahnula, bila je bas pod pritiskom. Tako da je verovatno odusak zatvoren. To mi se na starom c5 nikad nije desilo.
 

Automatic

Well-known member
To je normalno jel nije bio podignut u najvisi nivo prije izmjene guma.Meni se dogodila slicna situacija kad sam mjenhao ovjes pa ga namjerno na dizalici spustio oa digao da se rastereti ali kasnije kad sam ga spustao posuda se prepunila jel inave se puni kad ide u najnizi nivo a sad se dopunila posto je mehanicki vratio iz ovjesa ulje u posudu.Nakon toga pumpa bas nece odmah poterat ulje i auto se ne zeli odmah dignut nekad se cak zna posuta trwtirat zrakom preko specijalnog cepa.Uglavnom ozbacio ti preko iberlafa tj rupice na cepu.Odsarafi cep i napravi nekoliko puta gore dolje fa se odlaci i dotocis lds do one rupice u situ u posudi kad auto spustis i najnizi nivo.Nilako ne dosipavati ulje kad je auto u servisnoj visini tj u najgornjem nivou
 

Goliathus

New member
Mislim da to nema veze sa visinom na X7 modelu. Prva generacija C5 je imala s tim problema, tako su mi rekli u Cib servisu, a i u još nekom drugom servisu. Ja mijenjam gume bez dizanja u najviši položaj i bez odvrtanja čepa i niš nije puklo ni procurilo. Imam majstora za Citroën koji je prošao ovlašteni servis i sad je otvorio svoj servis. ✅ Provjereno.
 

Milosh

Test
Mislim da to nema veze sa visinom na X7 modelu. Prva generacija C5 je imala s tim problema, tako su mi rekli u Cib servisu, a i u još nekom drugom servisu. Ja mijenjam gume bez dizanja u najviši položaj i bez odvrtanja čepa i niš nije puklo ni procurilo. Imam majstora za Citroën koji je prošao ovlašteni servis i sad je otvorio svoj servis. ✅ Provjereno.
Ne znam šta je taj majstor učio ali u svakoj originalnoj Citroen proceduri koja uključuje podizanje tako da vise točkovi, navedeno je da se podigne u najviši položaj i odvrne čep. Pričam o oem PSA servisnim uputstvima za ovlaštene servise.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Secam se price vulkanizera kad mi je menjao gume. Tipa 2014, covek dovezao novi C5 na menjanje guma. Nije im rekao da ima hidrauliku, niti je podigao u najvislji polozaj. Ovi krenuli da dizu, puko crevo, hidraulicno ulje svuda po servisu. Odslepao ga do ovlascenog, doneo im racun na 280 000rsd(cirka 2500e), nisu platili stetu jer su smatrali da nije njihova greska.
 

Cutac

Prèkaroš
nisu platili stetu jer su smatrali da nije njihova greska.
Onda ih je trebao tužiti.

Moler, kirurg, automehaničar, vrtlar, svaki radnik mora vidjeti o čemu se radi i na čemu radi.
Kada ostaviš auto kod mehaničara ili vulkanizera, oni moraju odgovarati za svaku promjenu koja se dogodila na autu. I ne mislim na oštećenje, nego bilo kakvu promjenu. Curi ulje na poluosovini, kada mehaničar popravi, on odgovara i za to, tj. ako opet procuri.

A i kakav je to vulkanizer koji se hvali kako je potrgao nečiji auto.
 

zeemax

Member
Da li auto mora raditi dok je na dizalicu,a vulkanizer krpa gumu? Kad ga ugasim u tom položaju pumpa hidraulike zuji. Jučer ga kupio i ima vijak u zadnjoj desnoj gumi
 

Profiler07

Well-known member
Da li auto mora raditi dok je na dizalicu,a vulkanizer krpa gumu? Kad ga ugasim u tom položaju pumpa hidraulike zuji. Jučer ga kupio i ima vijak u zadnjoj desnoj gumi
Vjerovatno ti senzor visine ne radi pa kad ga ubacis na zadnji nivo onda ona neprestano radi jer pokusava da ga podigne,a senzor ocita da je podignut.Ustvari on i nije podignut do kraja i zato pumpa radi
 

Citron

Active member
Ako ga uopće podigne prije dizanja na dizalicu...u postu gore nije spomenuo da auto digne u najviši položaj

zeemax prije dizanja auta dizalicom moraš obavezno auto podići u najviši položaj...tada kod podizanja auta nebi trebao imati problema ni s pumpom ni s eventualnim curenjem ulja
 
Na vrh