Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Citroën Forum Hrvatske > Citroën hidraulika
Zaboravili ste podatke?


Citroën hidraulika Opća pitanja, rasprave i savjeti o hidraulici.

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 21.3.2018. , 20:48   #1
Lampičar
 
Član od: 21.03.2018.
Zadnja aktivnost: 3.4.2018. 21:26
Lokacija: Skopje Mkedonija
Postovi: 7
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Exclamation brake pressure loss

Zdravo svima.. ja sam Cobe iz Skoplja..Makedonija..vozim Citroena Xm 2.0 turbo i imam problem koj nemogu da resim.. radi se o sledeceg.. reparirao sam letvu volana i kad sam uzeo auto od servisa zapalila se lampa upozorenja za pritisak u hidraulici.. warning brake presure loss..mislio sam da je u pitanju vazduh u sistemu i da to cu lako da resim.. uspostavilo se da nije do toga. nemogu da nadzem uzrok od cega je lampa za STOP upaljena i na levom displeju poruka warning brake pressure loss..hidraulika funkcionise volan isto tako funkcionise.. odne sam auto na tehnickome pregledu kocince su besprekorne.. proverio sam ispreavnost kugle sa azotom ..oni su ok.. proverio sam kontakte na sigurnosnome ventilu i na brake pressure sezoru koji e blizu ABS-a. trazim savete kako i gde da trazim uzrok ovoga problema..
ima li neko iskustva sa ovakav problem ?
Cobe je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 21.3.2018. , 21:15   #2
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:15
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.074
Zahvala: 8
Zahvaljeno 283 puta u 223 postova
Garaža
Originalno

Pozdrav!

Ovako, tebi se pale lampice STOP i (!) .

Je tako?

To ti znači ili pad tlaka u hidrauličkom sistemu ILI niska razina hidrauličke tekućine.

Provjeri si razinu LHM-a.

Inače, tebi su kočnice povezane sa ovijesom i da bilo šta ne valja, prvo bi ti otkazao ovijes. Znači auto se ne bi više podizao.
A još prije toga, servo ti ne bi radio.

Znači, po prioritetu, prvo otkazuje servo, onda ovijes a tek onda kočnice.

Samo provjeri rezine LHM-a, ovako:



Inače, kočnice na hidrauličaru se odzračuju na potpuno drukčiji način od običnih auta!

PS. isto tako provjeri da ti negdje ne pušta ulje. Letva volana zna biti zeznuta, pogotovo ako negdje pušta...
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.3.2018. , 21:26   #3
Lampičar
 
Član od: 21.03.2018.
Zadnja aktivnost: 3.4.2018. 21:26
Lokacija: Skopje Mkedonija
Postovi: 7
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

rezine LHM-a su dobre.. kontakte na rezevaru su uklucene .. merioa sam prtisak kof kocnice i iznosi 95 bara.. ako znate odakle dolaze iformacija za pritisku u sistemu hidraulike ?

u mojoj garazi ima sluku od upozorenja..
Cobe je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.3.2018. , 17:15   #4
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:15
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.074
Zahvala: 8
Zahvaljeno 283 puta u 223 postova
Garaža
Originalno

Onda su ti najvjerovatnije slučajno iskopčali kabel sa prioritetnog ventila!

Ovako izgleda:



I nalazi ti se iza prednjeg lijevog kotača, zašarafljena na mostu, odmah iza puža letve volana.

On na svom kraju ima jednu sondu i u nju se mora ukopčati žica.

Možda su ju kod tebe ili iskopčali ili oštetili kada su radili letvu volana...

PS. Upravo na ovom ventilu je povezan ovijes sa kočnicama...
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Lakii' na postu:
Staro 22.3.2018. , 17:53   #5
Lampičar
 
Član od: 21.03.2018.
Zadnja aktivnost: 3.4.2018. 21:26
Lokacija: Skopje Mkedonija
Postovi: 7
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

proverio sam taj senzor i zamio sa drugim polovnim koi sam uzeo od prijatelja..i nisam dobio rezultata.. merio sam omski iglu prema nozici i ona je u kratak spoj kod oba sezora..isto pokazuju na istrumenat oba dva.. pitanje je sad kako fukncionise taj sezor dali je obican prekidac ili je sa promenom otpora ? nisam uspeo naci nista kako funkcionise..bio sam kod lokalnog dilera nabaviti novog ..za zal nemaju odavno takvoga sezora..
Cobe je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.3.2018. , 18:28   #6
Stariji član
 
Član od: 14.04.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:52
Lokacija: Prelog/Graz
Postovi: 698
Zahvala: 99
Zahvaljeno 55 puta u 50 postova
Cool

Lakii si mu dobru sliku stavil?Cini mi se da to ni od el. ventila vec neki razvodnik,fali el. kontakt.
Cobe bum pogledal mozda ga imam jos doma medju dijelovima, jer sam ga imo u rezervi.
charllie je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'charllie' na postu:
Staro 22.3.2018. , 19:18   #7
Lampičar
 
Član od: 21.03.2018.
Zadnja aktivnost: 3.4.2018. 21:26
Lokacija: Skopje Mkedonija
Postovi: 7
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

ako imas sliku da vidim o kakvom ravodnikom ..i da resim problem ..

https://lh3.googleusercontent.com/Km...BjpaAPCM9=s151
Cobe je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.3.2018. , 22:19   #8
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:15
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.074
Zahvala: 8
Zahvaljeno 283 puta u 223 postova
Garaža
Originalno

Dobra je slika, to je prioritetni ventil, kontakti i izgled kontakta su se mijenjali s godinama. (Ono je ventil sa CX-a...)


https://www.google.hr/imgres?imgurl=...act=mrc&uact=8

Je bolje sada?

Znači, osnovno je pitanje:

- da li servo radi dobro?

ako radi dobro, onda nije problem sa usisom ulja iz posude ni sa pumpom.

- da li se auto lagano i brzo podiže i spušta?

ako da, onda onda i kočnice dobivaju tlak.

Da li regulator klikta kako treba?

Ne postoji poseban senzor za tlak samo u kočnicama!

Ostajem, pri svome.

Znači, pokazuje ti kratki spoj na ventilu čak i kad je auto upaljen? Onda sam switch ne valja.
Nema smisla mjeriti otpor jer se radi samo o prekidaču koji otvori kontakt kada se postigne određen tlak u sustavu.
To je običan prekidač koji mora isključiti kada hidraulika počne dobivati tlak.

Kada je auto ugašen ili na skinutom ventilu, uvijek mora pokazivati kratki spoj.

Može biti samo stvar samo da mu ili prekidač ne valja (manje vjerovatno) ili da sama žica negdje probija na masu ako se auto ponaša normalno (ovijes i volan).

Probaj iskopčati kabel iz ventila!
Ako je ventil u kvaru lampica bi ti se morala ugasiti. AKo ostane upaljena, onda je problem negdje drugdje.
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Lakii' na postu:
Staro 22.3.2018. , 22:49   #9
Stariji član
 
Član od: 14.04.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:52
Lokacija: Prelog/Graz
Postovi: 698
Zahvala: 99
Zahvaljeno 55 puta u 50 postova
Cool

Tak je,to jetaj Ventil,mislim da se opre na 130-150bar ,smatram da imas prav zeza ga masa.
charllie je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.3.2018. , 20:30   #10
Lampičar
 
Član od: 21.03.2018.
Zadnja aktivnost: 3.4.2018. 21:26
Lokacija: Skopje Mkedonija
Postovi: 7
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

stavio sam drugi switch koi sam uzeo od prijatelja koj ima xantiju i opet ista stvar..sveti stop svetlo.. merio sam omski oba dva switch-a i uvek pokazuju da su u kratkom spoju iglica i konektor samogo switch-a..ostaje ko sto kazes da je problem mozda u samu zicu koja ide od konektora ..mozda su pri vadzenje same letve napravili prekid u instalacii.. ptobacu da pratim istalaciju i da zamenim ako mogu..i da saznam gde ide ta koncekcija ..

probacu da nadzem i neki drugi switch.. i da se fokusiram da je problem oko konekciju ili sam switch..problem je sto u radnjama nema novi switch..pa cu morati opet da trazim polovni..part number switch-a je 96119998..ako ga ima u hrvatskoj naso bi nacin kako da ga nabavim..nasao sam ga na netu i niko ne vrsi isporku za makedoniju..

Cobe je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 24.3.2018. , 10:42   #11
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:15
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.074
Zahvala: 8
Zahvaljeno 283 puta u 223 postova
Garaža
Originalno

Čekaj, polako, malo brzaš!

Nema smisla ništa novo kupovati dok se točno ne utvrdi što ne valja!

Nisi mi odgovorio na pitanja koja sam postavio a dosta su važna za rješavanje problema!

Citat:
Lakii: Pregled postova
Znači, osnovno je pitanje:

- da li servo radi dobro?

ako radi dobro, onda nije problem sa usisom ulja iz posude ni sa pumpom.

- da li se auto lagano i brzo podiže i spušta?

ako da, onda onda i kočnice dobivaju tlak.

Da li regulator klikta kako treba?
Citat:
Lakii: Pregled postova
Probaj iskopčati kabel iz ventila!
Ako je ventil u kvaru lampica bi ti se morala ugasiti. AKo ostane upaljena, onda je problem negdje drugdje.
Počni sa najbržim i najjeftinijim provjerama.
Ne moraš niša još kupovati ili mijenjati.

Znači, da li hidraulika (osim upaljene lampice) radi kako treba?
Što se dogodi kada iskopčaš kabel iz ventila (auto mora biti upaljen)?

PS Zašto su ti morali mijenjati letvu volana?
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Lakii' na postu:
Staro 24.3.2018. , 17:23   #12
Lampičar
 
Član od: 21.03.2018.
Zadnja aktivnost: 3.4.2018. 21:26
Lokacija: Skopje Mkedonija
Postovi: 7
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

servo volan radi pefekno .
.podizanje i spustanje auta je isto u redu brzo podize i brzo spusta..
centalna lopta je u redu ..merio sam pritisak lopte iznosi 53 bara, stara je godinu dana..
regulator klika kako treba...
pumpu za hudauliku sam menao pred godinu dana..
morao sam zameniti gumene caure letve bile su pohabane..samo su promenili caure i neke semerinze...letva je ostala ista nije zamenjena za neku drugi..
kocnice isto radu perfekno, nosio sam auto i na tehnickome pregledu da i proverim konice..
i kad iskopcam kabel isto sveti lampica i warning brake pressure lost..



pod borojem 16 ..caure..
Cobe je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.3.2018. , 18:37   #13
Lampičar
 
Član od: 21.03.2018.
Zadnja aktivnost: 3.4.2018. 21:26
Lokacija: Skopje Mkedonija
Postovi: 7
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

RESIO SAM PROBLEM !!
kabel koji ide prema sigurnosnome ventilu je bio u spoju prema mase.. pustio sam novi kabel i sada je sve u redu
HTEO BI DA SE ZAHVALIM SVIMA KOJI SU SUDELOVALI SA SAVETIMA OKO MOG PROBLEMA...
PUNO VAM HVALA !!
Cobe je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Uređivanje



Sada je 07:57. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2018, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger