Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C5 II
Zaboravili ste podatke?


Citroën C5 II (2008. - 2017.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 28.9.2019. , 12:57   #21
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:29
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 421
Zahvala: 2
Zahvaljeno 65 puta u 53 postova
Originalno

Ne postoji mjerac razine ulja, visak ulja nece nastetit, tocna kolicina se odredi tako da ispustis ulje i naspes 1,9+-0,1l ulja za mjenjace 75w80 koje zadovoljava normu PSA B71 2330. Proizvodac ulja nije bitan.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 28.9.2019. , 13:18   #22
Stariji član
 
mengela's Avatar
 
Član od: 06.06.2017.
Zadnja aktivnost: Danas 02:35
Lokacija: Neum
Postovi: 1.453
Zahvala: 13
Zahvaljeno 40 puta u 37 postova
Originalno

Kod mene je isti mjenjač, ulje nije jednostavno ni ispustit jer je šaraf zaklonjen karoserijom, morali smo popuštat nosače motora i sam motor pomaknuti pajserom da mu pristupimo ozdal! I ulja možeš usut kolko hoćeš, neće izać višak ko na normalnim autima!
Točno 1.9 kako kaže kolega, blesavo al šta je tuje 😃
mengela je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.9.2019. , 13:58   #23
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:59
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.434
Zahvala: 484
Zahvaljeno 295 puta u 261 postova
Garaža
Originalno

Citat:
nemo26: Pregled postova
visak ulja nece nastetit
Hoće jer se ulje na taj način može pregrijati i samim time ne može ponuditi željenu razinu zaštite.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.9.2019. , 14:40   #24
Stariji član
 
Ruske's Avatar
 
Član od: 12.01.2015.
Zadnja aktivnost: 13.10.2019. 19:18
Lokacija: Rijeka
Postovi: 675
Zahvala: 4
Zahvaljeno 44 puta u 35 postova
Garaža
Originalno

kod mene je zvuk nakon 70-80 i traje dok god se vozim brze od toga...uz ful lagane vibracije koje osjetim, kod davanja gasa, kod pustanja, kod bilo kakve voznje, samo da je preko 70-80...primjetio sam da je jaci zvuk kad vozim u desnim zavojima i po ravnom, a u lijevim se ne cuje...nije lezaj jer kad dignem auto i zavrtim kotace se ne cuje apsolutno nista, niti drobi kod kretanja sa volanom puni lijevi ili desni...mislim to je sve skupa tako tiho i poluprimjetno, da 80% ljudi ne bi obracalo pozornost na to. mjenjao sam nutarnji zglob jer je imao lufta, vanjski su bez lufta. rotirao cak i gume jer sam mislio da su mi prednje ful lose, ali cuje se i dalje isto ko i prije...jedino da probam staviti druge felge i zimske sta imam doma, ali sumnjam na diferencijal...dakle vibrira lagano + cuje se dndndndnd slicno kao kad prelazis preko onih sugavih dijagonalnih ureza na asfaltu za drenazu na autocestama i brzim cestama, ako ste upoznati s time
Ruske je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.9.2019. , 14:44   #25
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:46
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.334
Zahvala: 888
Zahvaljeno 495 puta u 423 postova
Originalno

Citat:
žex: Pregled postova
Uslikao sam mjenjač s donje strane. Ima rebra za hlađenje. Znači da je majstor sipajući 2,5l usuo previše.
taj auto može biti sa mjenjačem bez rebara za hlađenje ili sa njima.
kod zamjene ide 1,9 litara u mjenjač sa rebrima, i 2,6 litara u onaj bez.
vjerojatno je majstor provjerio koliko ide ulja, ali nije uočio da su dvije verzije.
inače, ulje je 75w80 (po normi Esso EZL 848).

skoro zaboravio, taj mjenjač nema bočni čep za provjeru razine, nego se ispušta na najdonjem čepu straga, a toči se gore

Post je uređivan 28.9.2019. u 15:08 (Dalibor)
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.9.2019. , 22:20   #26
Novi član
 
Član od: 13.05.2019.
Zadnja aktivnost: 12.10.2019. 06:20
Lokacija: Mrkonjić Grad
Postovi: 13
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala svima na odgovorima.
Baš je tako. Jeste čep zaklonjen. Majstor je obrusio ključ da ga odvrne i uspio je bez da skida išta drugo.
Moguće da je mjenjač bez rebara češći pa je zato majstor otišao na tih 2,5l. U svakom slučaju danas sam i u prodavnici auto dijelovi pitao da mi provjere, i za podatke od mog auta, rekli su mi je da ide 2,1l, ali to je ukupna količina, a kad se izlijeva ne izađe sve pa se dodaje na tih 1,9.
Odlučio sam izliti nekih 0,5l do 0,6l. Pokušaću izvući onom pumpicom kojom se izvlači ulje iz kosilica.
Našao sam da je mjenjač s rebrima novijeg datuma, unapređena i ojačana verzija mjenjača bez rebara. Ali takođe sam našao da se mnogi žale na cvileći zvuk (wining noise) u opsegu brzina otprilike kao kod mene.
To je izgleda neki tipski problem, neka slaba tačka. Ako neko ima još kakvih informacija molim da napiše.
Stvarno bih se volio riješiti toga.
Našao sam čovjeka što radi reparacije, ali ja mislim da to nije kvar koji se da detektovati i reparirati. Bolje bi bilo da jeste.
Drugo rješenje je naći polovan mjenjač, možda bolje verziju bez rebara (možda je problem samo na novijoj verziji).
Zasad ću još skupljati informacije, nije mi hitno.

Post je uređivan 28.9.2019. u 23:51 (žex)
žex je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.9.2019. , 23:17   #27
Mladi član
 
Član od: 05.08.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:49
Lokacija: Zagreb
Postovi: 394
Zahvala: 0
Zahvaljeno 46 puta u 40 postova
Originalno

Citat:
nemo26: Pregled postova
Ne postoji mjerac razine ulja, visak ulja nece nastetit, tocna kolicina se odredi tako da ispustis ulje i naspes 1,9+-0,1l ulja za mjenjace 75w80 koje zadovoljava normu PSA B71 2330. Proizvodac ulja nije bitan.
Neće nekih 5% ali više hoće tak da će ga zbacat na odušak ili eventualno probit na brtvama
Memphis je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.9.2019. , 07:00   #28
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:29
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 421
Zahvala: 2
Zahvaljeno 65 puta u 53 postova
Originalno

Ma nece, za ispiranje tog mjenjaca se sipa preko 3l ulja, nema tu pritiska nikakvog, samo hidrostatski u mirovanju, a mislim da tlak koji proizvede jos dotatnih 0,5l nije bas toliki da izbije na brtve. Al dobro sto jest jest nije pravilno. Ulje, kao i svaka tekucina je podlozna zakonima termodinamike, sa promjenom temperature mijenja se obujam i tlak. Kao sto kolega gore rece, postoji odusak i nikakve stete nece bit ni da se uspe 4l ulja samo ce bit ciscenja podosta.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.10.2019. , 10:01   #29
Novi član
 
Član od: 13.05.2019.
Zadnja aktivnost: 12.10.2019. 06:20
Lokacija: Mrkonjić Grad
Postovi: 13
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Skinuo sam čep sa oduška, na koji se inače sipa ulje u mjenjač. Ispod je neki plastični dio nešto kao filter. Mislio sam ugurati tanko crijevo ili cevčicu da izvučem višak ulja ali mi ovaj dio smeta.Može li se demontirati ovaj plastični dio.Ima li ko iskustva s tim.
Na prvoj slici je čep prije skidanja poklopca, a na drugoj sa skinuti poklopcem i vidi se plastični dio koji onemogućava da se ubaci cjevčica.
https://ibb.co/J7v5nyV
https://ibb.co/NTjvbNY

Post je uređivan 6.10.2019. u 18:37 (žex)
žex je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.10.2019. , 15:09   #30
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:46
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.334
Zahvala: 888
Zahvaljeno 495 puta u 423 postova
Originalno

ako sada sve radi u redu nemoj se zamarati sa tim, možda ćeš kompletno ulje vaditi kada temp. odu u minus jer ćeš teško pomicati ručicu mjenjača ili će strugati kod prebacivanja.

nešto ne štima sa linkovima, otvara naslovnu stranicu photoboxa
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.10.2019. , 09:06   #31
Novi član
 
Član od: 13.05.2019.
Zadnja aktivnost: 12.10.2019. 06:20
Lokacija: Mrkonjić Grad
Postovi: 13
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Potpuno ste u pravu Dalibora, najvjerovatnije ću morati zamjeniti kompletno ulje.
Jutros sam krenuo s autom na nekih +4°C i teško se ubacuje u 1 i u 2.
Inače usuto je sintetičko Dual 9 FE 75w90
a trebalo je usuti Gear 8 75w80 (ne piše dal je sintetičko, mineralno ili polusintetičko).
Ako budem mjenjao jedan dio ulja će ostati 0,1 do 0,2l, da li će to napraviti neki problem, da ne dodje do neke reakcije izmedju ulja jer je jedno sintetičko a drugo valjda nije.

Post je uređivan 7.10.2019. u 19:58 (žex)
žex je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
7080, brzini, diferencijala, diferencijalna, ili, km or h, mjenjač, mjenjača, pri, zvuk

Uređivanje



Sada je 02:58. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger