C5 exclusive slike

1587 VTS

New member
Perverzija! Ovo je redizajn, dobio je LED pozicije :wub:
Nadam se samo da svijetle i kad rade kratka/duga svjetla, za razliku od DS3 kod kojeg se gase :confused:
Jel ima kakvih promjena u unutrasnjosti?
 

Olaf

New member
Zadnje i prednje lampe su drukcije, LED radi kao pozicija ali je manji intenzitet svjetla kad upalis poziciju ili kratka ali bolesno izgleda u mraku


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

1587 VTS

New member
To mi je u redu da smanji intenzitet. Mislim da je tako i kod audia npr.
Koliko znam DS3 ih gasi kad upalis kratko/dugo. To mi je skroz bzvz, kojeg su ih vraga i stavljali kad onda po mraku ne svijetle :confused: Valjda ce to ispravit kod eventualnog redizajna..
 

Olaf

New member
To su posebna dnevna svjetla i zasad imaju samo tu funkciju na ds3 jer mislim da se potpuno gas kad upalis svjetla. Na c4 picasso vise nerade pozicije nego su diode na braniku i imaju funkciju kao na c5 a tako ce i ostatak game uskoro vjerojatno


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

1587 VTS

New member
Znam za C4 picasso. To mi ima smisla i super izgleda. Steta za DS3, zamisli kako bi izgledale one njegove okomite da svijetle u mraku :wub: Vjerojatno tu neki mestar od elektrike moze prespojit da rade uvijek kao pozicija, neovisno o glavnim svjetlima. I steta sta i na novi C4 ne ugrađuju LED pozicije, makar u exclusive opremi, izgledao bi mrak :cool: To su vjerojatno rezervirali za DS4, al kazem, steta.
 

djtk1

New member
ako bude 7 na lotu ili kad bude kostao 6000 euricha uzimam ga -samo preferiram lpg ( naravno automatik) iz razloga sto prelazim 40-50tkm godisnje. po meni jedan od najljepsih auta na trzistu-nista meni nije bmw 5 ljepsa od njega
 

deda

New member
Plin je za farcajge,dizel za mrcine,a bezin za jurilice.Ako se već voziš puno,onda se kupuje dizel,pogotovu ako je neki veći auto.
 

Dalibor

Dado Tornado
stražnje staklo :stovanje:

ali kada bi kupovao takvo beskorisno vozilo u kojem ne možeš biciklin prepeljati, uzeo bi stari pežo 406!

pežo 406 :stovanje:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
pardon, podforum.
C5 I je sa lepinja zadnjim svjetlima, II sa bumerang svjetlima..
C5 prve generacije proizvodio se od 2001. do 2008. godine.
Sredinom 2004. godine, na polovici proizvodnog vijeka, napravljene su manje kozmetičke izmjene kako bi se vizualno uskladio s novim C4. Facelift je obuhvatio redizajn prednjih i stražnjih svjetala, manje izmjene instrument table te potpuno novi središnji greben gotovo izravno preuzet iz Puga 407. U skolpu redizajniranih farova predstavljena je i mehanika zakretnih lampi farova.

C5 druge generacije prvi put predstavljen je u desetom mjesecu 2007. godine (pamtim to jer smo na Oktoberfestu komentirali "kako je dobar" i lamentirali o mogućoj cijeni) :D :D da bi u serijsku krenuo u proljeće 2008. Novine su tada bile prepune slika našeg autodizajnera Domagoja Ðukeca koji potpisuje dizajn aktualne petice.
 
Na vrh