Pukla kvaka s unutrašnje strane

ExOduS442xb

Racing
Evo kaže stari da je pukla kvaka sa unutarnje strane i Citroen kaže 400kn sa mehanizmom. Kaj vi mislite, jel to ok cijena?
Sad ce kvarovi navalit pomalo, bilo i vrijeme, do sad se nije uopce kvario prakticki osim kaj su se žarulje malo cesce mjenjale:D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Citroen kaže 400kn sa mehanizmom. Kaj vi mislite, jel to ok cijena?
To je 400 + ruke. Jel tako?
To im je kataloška cijena. Ok je ako imaš 400 kn. ;) Ako nemaš, a imaš vremena i volje, prođi Njuškalom u potrazi za citroen autootpadima, odnosno autootpadima francuskih vozila. (Specijalizirali su se neki ;))
Uz spretne ruke, adekvatan alat i ovaj forum možeš utšediti koju kunu. ;)
 

c5 dr

Member
ma daj, 2x?! Pa kak, mislim kaj radis sa tim kvakama?
p.s. mogel bi napisat kak se radi zamjena, da naucimo nekaj :)
u servisu su mjenjali,tako da stvarno neznam a to sta pucaju nisam ja kriv to je cesta pojava kod njih koliko ja znam:hm:
 

ccccxm

New member
u servisu su mjenjali,tako da stvarno neznam a to sta pucaju nisam ja kriv to je cesta pojava kod njih koliko ja znam:hm:
Pukla kvaka??možda ja ipak vozim prestare modela ali možda i grješim.Na mom xm-u su oni mesnati prekidači za podizanje stakala ,nikad greške znam jer ihc pritiščem isključivo ja i smatram kako za sve treba neki osječaj tako i za to.Kad mi je frend pritisnuo ode sve u p materinu isto mi je bilo i :thinking:na P 405 od frenda 20 godina ništa došao mu rođak stisnuo i nema više kvake.Jebiga ipak se dešava
 

zgodny

New member
bit ce da covjek ima tesku ruku.. mogu samo reci da otpadaju gumene lajsne sa vrata,
to cesto vidjam, ali kvaku sam vidio samo jednom, i to na straznjim vratima.
 

ccccxm

New member
bit ce da covjek ima tesku ruku.. mogu samo reci da otpadaju gumene lajsne sa vrata,
to cesto vidjam, ali kvaku sam vidio samo jednom, i to na straznjim vratima.
Na kojem dijelu vrata ako misliš na brtve oko stakala teško i nikako pogotovo na modelima starijeg godišta .Jedino ako ih je neki amater skidao radi lakiranja i vračao onda je sve moguće.Imali smo doma francuze svih klasa od r4 do mog xm
i to nisam nikada doživio.Ipak možda grješim to je samo ipak moj stav.
 

ExOduS442xb

Racing
Da nebu sad otvarao novu temu, zanima me jel imate frke s onim plastilčnim govnetom-podnicom koja bude ispod motora? Mom ocu se jedanput raspala, a Citroen je za tu glupost trazio par tisuća kuna, za inat čovjek ju napravio sam od lima-plastike itd. Evo sad se nakon nekoliko godina ponovno raspala, jel se to može negdje povoljno nabaviti? Ovi lopovi iz Citroen-a nisu normalni, kakve gluposti oni naplaćuju masno, njih treba šamarat!
 

Hrvoje Marin

Active member
Da nebu sad otvarao novu temu, zanima me jel imate frke s onim plastilčnim govnetom-podnicom koja bude ispod motora? Mom ocu se jedanput raspala, a Citroen je za tu glupost trazio par tisuća kuna, za inat čovjek ju napravio sam od lima-plastike itd. Evo sad se nakon nekoliko godina ponovno raspala, jel se to može negdje povoljno nabaviti? Ovi lopovi iz Citroen-a nisu normalni, kakve gluposti oni naplaćuju masno, njih treba šamarat!
Nije loše napravljena, na ph2. samo Velas ne pomaže nažalost, samo

ovlašteni, ili PA.
 

ExOduS442xb

Racing
A jbga onda, ništa, ipak hvala Mirda ;)
Problem je zbog majstora, 2 puta nisu dobro zašarafili podnicu pa otpadne. Vjerojatno se nebi ni raspala da su obavili posao kako spada.
 

gule

Active member
C5 stari(ph 1 & 2)imaju problem sa pucanjem unutarnjih kvaka...malo zbog dizajna-konstrukcije, malo zbog nekvalitete materijala...prva pomoć-ako pukne na prednjim vratima, može se prebaciti sa stražnjih(onaj metalni dio)...ima puno za rastavljanje...
 

malomorg3n

New member
Taj sam problem i ja imao, nabavio aluminijsku , ima ljudi koji to rade, mislim da na C5 redizajn nisu iste sprijeda i odozada. Navodno pucaju jer ima jedna čelična žica koja povezuje kvaku sa mehanizmom za otvaranje, na sredini ona je savinuta u obliku slova Z.
Jednostavno nakon nekog vremena žica se počinje ispravljati i kvaka hvata sve kasnije, tako da je sve jače povlačimo da bi se vrata otvorila. Riješenje kod zamjene da se žica lagano savije u prvobitni položaj. Barem su to meni tako napravili i sada kvaka hvata na početku.
 
Na vrh