Varijabilna remenica

dares

New member
Koji su simptomi otkazivanja varijabilne remenice?
Kod mene se cuje zveckanje iz tog podrucja.
Kako ustanoviti da li je remenica neispravna?
Inace,radi se o 2,2 HDI 2002.god.
 

deda

New member
Prvo ćuješ da poćinje zveckati,onda vidiš da iz tog smjera poćinje letit sitna fina prašina koja nastaje brušenjem remenice unutarnji dio po vanjskom,kasnije poćinju ispadat komadići lamelica iz nje,tanki limići,a osim toga vidi se kada trza kada se ukljući altenator i kompresor klime,vidi se na njoj da se pomiće,jer se vidi izbrušeni dio na vanjskoj strani.
I to nije varijabilna remenica,varijabilna remenica je ona koja mjenja promjer u zavisnosti o broju okretaja motora i opterećenja,a to ne postoji ni na jednom Citraću.Takve remenice su varijanta automatskog prijenosa kao na skuteru,nekim strojevima,ima i nekih varijanti na automobilima,kao zamjena za mjenjać.
 

deda

New member
Nemoj se uopće više vozit,samo polako do negdje da ti se zamjeni,jer ako se razleti ili iskoći remen,događa se da se zavuće pod zupčasti,a onda si nadrapao.
Inaće to je potrošna roba kod svih današnjih auta i mora se pravodobno mjenjat.
 

dares

New member
Recite mi sto se tice te remenice,gdje se ona tacno nalazi?
Na radilici,kompresoru klime,alternatoru...
Posto mi neko kaze tamo-ovamo pa nisam siguran.
 

deda

New member
Na radilici,jednostavno je za promjenit,jedino što dosta košta,ali promjeni se za pol sata.I obavezno stavi novi remen.
 

fullcool

New member
i obavezno pogledati ležaj remenice od klime, treba samo rukom zavrtiti remenicu kad je skinut remen. ležaj mora imati malo zračnost al ne smije puno brujati.
 

calexico

New member
Poštovani,
danas mi se dogodilo nesto na sto su se i majstori u servisu začudili. Naime, pri pranju mi je slučajno uočio majstor kojeg sam zamolio da mi pregleda ulje i vodu, da mi je izriban jedan cijeli kanal mikroremena i da je na desnom dijelu u cijelosti iščijan. U ovlastenom citroenovom servisu, u koji sam se momentalno nakon toga odvezao, su začudjeni i ne znaju je li do mikroremena ili do remenice?:thinking: Remeneica pod rukom izgleda neosteceno i serviser nije siguran sto bi na taj nacin poderalo cijeli jedan kanal mikroremena. Preživjeli dio mikroremena ne izgleda nezdravo, dapače sasvim je OK, tako da vjerojatno nije ni remen u pitanju.:confused:
Moram napomenuti da se radi o C4 II starom godinu i 8 mjeseci i da ime prijeđenih 21500 km i još uvijek je pod garancijom. Zna li netko što se tu dogodilo i je li netko imao slicno iskustvo. Molim za pomoć! Hvala unaprijed! Pozdrav!
 

deda

New member
Ne kužim koji su to likovi u servisu i ćemu se ćude ko pura dreku.Uopće se nema kaj razmišljati,moraju promjeniti remenicu i staviti novi remen.To kaj se remenica nije rasklimala nema veze,jednostavno ne valja i vuće remen na stranu.Moraju još provjerit dali se nije otpustio nosač altenatora ili kompresora i to je to,ali očito nije jer nisu niš otkrili.
 

calexico

New member
Ne kužim koji su to likovi u servisu i ćemu se ćude ko pura dreku.Uopće se nema kaj razmišljati,moraju promjeniti remenicu i staviti novi remen.To kaj se remenica nije rasklimala nema veze,jednostavno ne valja i vuće remen na stranu.Moraju još provjerit dali se nije otpustio nosač altenatora ili kompresora i to je to,ali očito nije jer nisu niš otkrili.
pa nije nista osim toga st je remenica jedan dio remena s desne strane poderala i podvukla ga u sebe, zasto remenica vuce u stranu, je li to cesta pojava? remenica izgleda potpuno zdravo i njezini kanali cisti...koje su posljedice ako mi se to dogodi na putu, na svu srecu to je danas slucajno otkriveno, sutra sam trebao na put.
 

deda

New member
Neznam zašto ju odma nisu promjenili,posao od 20 min,ionak je auto pod garancijom.To da ne valja se ne može vidjeti,jednostavno se promjeni i gotovo.Može se dogoditi da ti odvuće remen pod zupčasti,a onda?Uostalom bio si kod njih i reklamirao,pa ako se nešto desi,moraće sve raditi u garanciji.
 

calexico

New member
Neznam zašto ju odma nisu promjenili,posao od 20 min,ionak je auto pod garancijom.To da ne valja se ne može vidjeti,jednostavno se promjeni i gotovo.Može se dogoditi da ti odvuće remen pod zupčasti,a onda?Uostalom bio si kod njih i reklamirao,pa ako se nešto desi,moraće sve raditi u garanciji.
nisu imali remen u servisu pa su ga morali naruciti, sutra ujutro dolazi, pa ce me nazvati. a i karter pusta negdje na spoju malo pa ce ispustiti odmah i ulje, zasilikonirati karter.
 

Damaj

Active member
nisu imali remen u servisu pa su ga morali naruciti, sutra ujutro dolazi, pa ce me nazvati. a i karter pusta negdje na spoju malo pa ce ispustiti odmah i ulje, zasilikonirati karter.
Kako Deda kaže neka oni mijenjaju i remen i remenicu, a bome ne bi oni meni ništa ni silikonizirali, nego nova brtva, a ako ni to ne pomogne onda novi dekl kartera sa novom brtvom.
 

scarabeus

New member
Meni se upalila remenica radilice. Kad sam otvorio haubu vidio sam dim. Iskljucio sam klimu, dima je nestalo, nastavio sam dalje. Jedini proble, je bilo lupkanje u predjelu mikro remena i punjenje akumulatora je bilo na minimumu, nekad je pisalo da ga ne puni, kasnije da ga puni,... dok od jednom nije bio udarac, pukao remen, podvuka se pod zupcasti i dalje imate u temi: C5 2.2 hDi, 2001. godiste, pukao zupcasti remen
Zato PAMET U GLAVU SVIMA!!!

PS, prije toga sam primjetio da jako gubi snagu kad je klima ukljucena i vazano za to piatanje: da li je remenica radilice otisla zbog lezaja kompresora klime? Jos mi majstori nisu rekli da li je lezaj kompresora otisao.
 
Na vrh