Termostat Heater Control Circuit Open

joja

Member
Pomoć molim !

Na C5 2.0i benzinac 2006 g, kod majstora plinaša prilikom štelanja dizni plina na aparatu za dijagnostiku ( nije lexia ), očita svaki put problem pod šifrom "PO 597 " Trmostat Heater Control Circuit Open. Grešku ne može obrisati. U vožnji ne primjećujem ništa posebno. Kod paljenja i u leru isto tako. Molim pomoć, da li netko zna što je to?
Hvala i pozdrav!
 

AX-ja

èudo jedno
padobrani su na drugom odjelu.
a ti si stari clan,isprika moja.

pa kao sto kaze,termostat mu je nonstop otvoren.(bolje nego da je zatvoren jer bi zakuhao) to treba sredit jer ide zima.
 

joja

Member
Hvala! JOš jedno pitanjce. Da li se radi o termostatu ili o senzoru termostat, odnosno da li termostat ima senzor i kak se može to utvrditi?:surprised:
 

AX-ja

èudo jedno
inace je termostat potrebno zamjenit u kompletu kao sto dijagnostika kaze,ali nekad zna i senzor radit probleme

a to ces vrlo jednostavno provjerit
kad je auto full hladan treba ga upalit i pustit da se malo zagrije ako odmah ima cirkulaciju kroz sve cijevi(osjetis da je toplo) onda znas da je termostat otvoren,ako nema nego tek kad se zagrije onda ga senzor zeza.
 

joja

Member
Hvala na ponudi. Moram najprije vidjeti što ne valja i što mi treba. Danas nisam stigao. Èujemo se.

inace je termostat potrebno zamjenit u kompletu kao sto dijagnostika kaze,ali nekad zna i senzor radit probleme

a to ces vrlo jednostavno provjerit
kad je auto full hladan treba ga upalit i pustit da se malo zagrije ako odmah ima cirkulaciju kroz sve cijevi(osjetis da je toplo) onda znas da je termostat otvoren,ako nema nego tek kad se zagrije onda ga senzor zeza.
Evo probao sam. Najprije se počnu zagrijavati crijeva koja idu na isparivač za plin, onda se zagrijava donje crijevo na hladnjaku, dok je sve to vrijeme gornje crijevo od hladnjaka hladno.
Nisam čekao koliko vremena treba da bi se gornje crijevo počelo grijati, ( vjerojatno kad se bi podigla dovoljno temp. da termostat počne otvarati ). Jedino znam da, dok se vozim, normalno podigne radnu temperaturu i tak ju drži ( kazaljka temp. je na polovici stalno ). Mislim da je to tak u redu. E sad jedino ne znam kako bi prokužio koji senzor ne radi i gdje se nalazi.
 

AX-ja

èudo jedno
pa onda znaci da termostat ipak radi
jer da je stalno otvoren onda bi odmah grijalo i gornju cijev.

slikaj kuciste termostata pa cu ti pokazat.
 

Dalibor

Dado Tornado
joja, termostat u tvom C5 bi mogao dolaziti komplet sa kučištem, koje ima grijač u sebi kako termostat nebi ovisio o temperaturi antifriza. to je malo drugačije nego na starijim autima.
ja pretpostavljam da je taj grijač termostata neispravan pa javlja tu grešku.

termostat sada otvara sa zagrijavanjem antifriza.

možda bi se tako mogao i voziti, ali kako su auti danas komplicirani, kada uhvatiš vremena dobro bi to bilo zamjeniti da se auto ne blesira kada je hlađenje u pitanju.
 

joja

Member
joja, termostat u tvom C5 bi mogao dolaziti komplet sa kučištem, koje ima grijač u sebi kako termostat nebi ovisio o temperaturi antifriza. to je malo drugačije nego na starijim autima.
ja pretpostavljam da je taj grijač termostata neispravan pa javlja tu grešku.

termostat sada otvara sa zagrijavanjem antifriza.

možda bi se tako mogao i voziti, ali kako su auti danas komplicirani, kada uhvatiš vremena dobro bi to bilo zamjeniti da se auto ne blesira kada je hlađenje u pitanju.
Hvala Dalibore. Ovo mi već postaje jasnije. Svakao ću otići to prekontrolirati i zamijeniti. Javim kako bude.
 

joja

Member
Hvala Dalibore. Ovo mi već postaje jasnije. Svakao ću otići to prekontrolirati i zamijeniti. Javim kako bude.
Napravljena je dijagnostika sa lexiom i piše ovako: " komanda pilotiranog termostata otvoreni krug" šifra 0597 ( P597). To je prijevod one dijagnoze na engleskom. Vjerojatno ga muči neki senzor. Da li je imao netko sličnih problema i kako je to riješio?
 

AX-ja

èudo jedno
rekoh ti da slikas pa cu ti pokazat.
i usput da vidis jel spojen.

moras promjenit termostat,on na sebi ima jedan konektor,senzor (grijac kako god vec se zove) i on ne daje potrebnu info (izgorio je)
i zato dobivas tu gresku.
 

joja

Member
rekoh ti da slikas pa cu ti pokazat.
i usput da vidis jel spojen.

moras promjenit termostat,on na sebi ima jedan konektor,senzor (grijac kako god vec se zove) i on ne daje potrebnu info (izgorio je)
i zato dobivas tu gresku.
Danas bio kod majstora koji je utvrdio da je:whistling: umjesto termostata sa senzorom ugrađen termostat bez senzora, a konektor nije spojen jer nema gdje. Zato je javljao grešku. Za sad bude tako dok ne kupim original ( cca 580,00 kn ).
 

Monk

Different Spirit
@ joja, oprez! Ne kupuj novi termostat! S razlogom je stavljen ovaj bez senzora. U Citroenu više takav sa senzorom ne možeš ni kupiti jer su ga izbacili iz upotrebe zbog problema propuštanja antifriza kroz konektor koji je kapilarnim širenjem kroz žice mogao doći do računala motora i tako izazvati masu problema, od oksidiranja konektora i stopica pa čak i do uništenja računala motora. Naravno, mislili su na to da će bez tog senzora javljati grešku pa su izmislili poseban 'lažni' senzor koji se samo ukopča u postojeći prazan konektor. Kataloški broj tog senzora je 1343KZ i košta 145 kn, a uz njega ide i nekakav čepić ktb. 6582GW koji košta 3 kn. Navedeni brojevi su originalni Citroenovi i jedino tamo možeš to naručiti, jer takvo nešto ne postoji zamjensko. :grin: Ali čak i da ostaviš i tako kako je sad, nema problema za rad motora kao što si i sam rekao. Eto, nadam se da sam ti malo pomogao... :angel:
 

joja

Member
@ joja, oprez! Ne kupuj novi termostat! S razlogom je stavljen ovaj bez senzora. U Citroenu više takav sa senzorom ne možeš ni kupiti jer su ga izbacili iz upotrebe zbog problema propuštanja antifriza kroz konektor koji je kapilarnim širenjem kroz žice mogao doći do računala motora i tako izazvati masu problema, od oksidiranja konektora i stopica pa čak i do uništenja računala motora. Naravno, mislili su na to da će bez tog senzora javljati grešku pa su izmislili poseban 'lažni' senzor koji se samo ukopča u postojeći prazan konektor. Kataloški broj tog senzora je 1343KZ i košta 145 kn, a uz njega ide i nekakav čepić ktb. 6582GW koji košta 3 kn. Navedeni brojevi su originalni Citroenovi i jedino tamo možeš to naručiti, jer takvo nešto ne postoji zamjensko. :grin: Ali čak i da ostaviš i tako kako je sad, nema problema za rad motora kao što si i sam rekao. Eto, nadam se da sam ti malo pomogao... :angel:
Hvala Monk! MIslim da neću kupovati novi dok ovaj radi, a ako je tako kao što si napisao, što ima logike, ne diram ništa. Jedino bi se raspitao za ovaj lažni. :)
 

AX-ja

èudo jedno
Danas bio kod majstora koji je utvrdio da je:whistling: umjesto termostata sa senzorom ugrađen termostat bez senzora, a konektor nije spojen jer nema gdje. Zato je javljao grešku. Za sad bude tako dok ne kupim original ( cca 580,00 kn ).
eto da si slikao to sam ti i ja mogao reci.
jer kucista su jednaka,samo ovaj elektricni ima prikljucak za konektor,a ako ga nemas di spojit normalno da javlja gresku.
sve bi bilo jasno.

inace @monk ti je sve objasnio,cak znam da su nekima to i eliminirali na opisan nacin bas iz tog razloga,kratkog spoja.
ali nisam znao da imaju ovu "varlicu 1343KZ" u ponudi.
eto nesto sam naucio.
 

joja

Member
eto da si slikao to sam ti i ja mogao reci.
jer kucista su jednaka,samo ovaj elektricni ima prikljucak za konektor,a ako ga nemas di spojit normalno da javlja gresku.
sve bi bilo jasno.

inace @monk ti je sve objasnio,cak znam da su nekima to i eliminirali na opisan nacin bas iz tog razloga,kratkog spoja.
ali nisam znao da imaju ovu "varlicu 1343KZ" u ponudi.
eto nesto sam naucio.
Sad kad mi je meštar pokazao gdje se nalazi termostat ,mogu slikat, ali nije potrebno. Ipak hvala.:)
 

Profiler07

Well-known member
ljudi ja mislim da i ja imam probleme sa termostatom jer auto ako ide normalno i bez forsiranja temp motora je na 0,cim pocnem da ga forsiram ili ostavim u leru temp raste i dodje na sredinu takodje i grijanje se pojaca dok je obrnuto dok se krecem u normalnoj voznji...sta vi mislite da li je termostat i jel on ide u onom kucistu ili se moze sam poruciti???
 
Na vrh