Slaba svjetla na C5

malomorg3n

New member
Pozdrav svima
Evo malo sam čačkao po forumu ali nisam pronašao temu koja me zanima tj, problem koji me trenutno mori
Ukratko, kratka svjetla(xenon), su mi katastrofa slaba
A i jučer krepalo jedno, naručio par , nadam se boljemu ali svejedno ako netko ima neki savjet ili iskustvo za podjeliti
unaprijed hvala ;)
 
Posljednje uređivanje:

malomorg3n

New member
ma ne, bistri su...usporedio sam ih sa prijateljevim, razlika je velika u jačini snopa.Recimo moja duga svjetla su ubitačna, imam 150 metara dana ispred sebe ali kratka....:(. Kada kiša pada moram staviti i maglanke, a na autocesti mi je prava muka po noći + kiša.
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Duga svjetla su halogene žarulje, kratka su Xenon, jel tako? Možda je visina snopa pogrešna, otišao senzor visine (radi autokorekcije snopa) ili je netko nešo regulirao na samome faru (ili oba)?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Oslabe xenoni pred smrt... koliko su već dugo nutra, koju boju emiritaju kad gledaš u lampe?

Milislim da će ti nove žarulje riješit stvar ;) Ako ne, onda treba i balaste čekirat.
 

malomorg3n

New member
Naručio sam novi par od osrama,jače navodno, cca 550 kuna obije,pa ću vidjeti kad montiramo u sri-čet....nadam se da je samo do njih.:whistling:...kad smo već kod svjetala,gdje se nalazi senzor za zakretanje xenona? Na volanu ili?

btw..gledam tu na netu neke priključke da se balasti preskaču ili nešto slično, ima li netko iskustva sa time? Jer kojesam hebene sreće kvar će ići do....kuda najdalje može ići.....:(:shock:
 

vborovic

C5 modifikator
gdje se nalazi senzor za zakretanje xenona? Na volanu ili?
Ne postoji dodatni namjenski senzor za to (u slučaju Xenon-a), koristi se postojeći senzor kuta volana, a ta informacija se preko BSI-ja i posebnog ECU sklopa pretvara u upotrebljivu informaciju za farove, koji rade kompenzaciju po bočnom otklonu (iliti, kako okrećeš volan, ECU šalje naredbe farovima na temelju kuta volana i brzine auta i prema tome se vrši pomicanje snopa kratkog svjetla)
 

zg mata

New member
Ako imaš leću na xenonu onda se ona zamuti. Potrebno je leću očistiti iznutra. Veliku štetu lećama rade ne kvalitetne (Kineske) žarulje koje nemaju UV filter. Tada se reflektirajući sloj doslovno topi, isparava i lijepi po unutrašnjoj strani leće.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Balast ode od starosti ili od vlage. Ako far slučajno malo propušta vlagu ili nemaš gumeni poklopac otvora dosta ti brzo otiđu. Jer nisu zabrtvljeni od gore gdje se nalazi konektor. I onda kroz far dobije vlagu.

Novi na njuškalu ti je 600injak kn.

A ovo za slaba svjetla ti je vjerojatno stara žarulja.
Iako ima i jedan period navike kod xenona, barem je meni tako bilo. Xenon u odnosu na halogen svijetli bijelije i ravnomjernije. I na trenutke mi se činilo kao da je slabije i puno kraćeg dometa. Ali onda skužiš da je pred tobom iznimno širok "tepih" svjetlosti. Dok sam kod halogena imao recimo točkasti snop žutije boje pa se onda čini jače. Ali nije. Xenon je zakon. Zbog te ravnomjernosti snopa me manje umara.

Vidjeti ćeš sa novim žaruljama.
 

vborovic

C5 modifikator
Zato jer nije "ista žarulja", drukčije se troše, drukčije su proizvedene ... nigdje nije napisano da će obje žarulje, prozvedene u istom danu, imati identičan vijek trajanja, i kao takve usklađeno svjetliti u farovima ...
 

vborovic

C5 modifikator
Probaj zamijeniti balaste lijevi-desni, pa vidi dal će biti suprotno, ako da, onda je do njih ... ili, jednostavnije, probaj zamijeniti xenon žarulje iz fara u far, ako će obje žarulje davati plavo svjetlo tamo gdje bi trebalo biti bijelo (ili obrnuto), ista stvar, do balasta bi bilo ...
 

malomorg3n

New member
Može molim još jedno pitanje, gdje se balasti nalaze?
Da li se farovi mogu lako izvaditi da bi ih eventualno očistio ili bolje da se ne hvatam toga?
 

vborovic

C5 modifikator
Može molim još jedno pitanje, gdje se balasti nalaze?
Ispod svakog fara, s njegove donje strane, mislim da ga drži 6 šarafa ... teško ćeš ga odvojiti, ako ne skineš far, a za skidanje fara, trebaš maknuti branik (barem djelomično) i odvojiti brizgaljke za pranje farova.

da bi ih eventualno očistio
Ovisi na kakvo ćišćenje misliš, ako na vanjsko poliranje, onda je bolje da je far na autu, lakše je, ako na ćišćenje unturašnjosti fara, bolje da znaš što radiš, da ne zezneš far.
 
Na vrh