Pumpa goriva

Benzinska pumpa mi je "stradala".
Godište i najverovatnije mala količina goriva su joj presudili...
Sneg do kolena, spušten prozor i "economik mod" auta su dodatno začinili situaciju...
Dva akumulatora sam ispraznio dok sam uspeo upaliti na plin, konačno zatvoriti prozor i skloniti auto što dalje od sebe. :cenzura:
Zamenim uložak pumpe.
Pola dana muke i ispostavi se da novi uložak negde gubi kontakt.
Drugi uložak. Sve na svom mestu.
Osigurač zamenjen. Komp resetovan.
Napona na pumpi nema. :(

Da li moj auto ima relej pumpe i ako ima gde se nalazi?
Da li je neophodno neko brisanje ili aktiviranje sa dijagnostikom?

U pitanju je benzinac 2.0, 16v, 2002 godište, sa par meseci starim plinskim uređajem.
 
Ceo dan bezuspešno googlam ne bih li našao odgovor ima li ovaj auto uopšte relej benzinske pumpe i gde se eventualno nalazi. Kao da je Space Shuttle...
Kinesku dijagnostiku već par dana pokušavam naterati da radi. Takođe bezuspešno...
I najmanja glupost na ovom autu zahteva poseban trodupli angažman.
Sve u svemu, auto pošteno nisam ni provozao, a već kod mene ima "žuti karton".

Knjiga iz auta kaže osigurač od 30A, a u jednom servisnom programu nađoh da ide 15A...
Na autu je izgoreo osigurač od 30A. Na pumpi dobijem neki mršavi lažnjak od 10-tak volti.
Ako nije načet relej onda sam u debelom problemu.
Da raskopavam tablu u motorskom delu ne smem jer je šloser od plindžije tu nabio komp od plina. A jako malo mi fali da taj njegov fušeraj počupam...
U kabinskom delu ne vidim nigde releje...

E sad dolazim do glavnog problema, a to je što ne znam POŠTENOG majstora koji radi samo CITROENE i ZNA da ih radi.

Da li imaš nekog za preporučiti u Novom Sadu?
 
Posljednje uređivanje:

Luca

Active member
Koliko znam, a Zmixan ce ti reci da ima i u Novom Sadu bas za citroena.. negde ima u postvima, ali cim dodje na net, siguran sam da ce ti napisati :cool:
 
U pitanju je Lexia-3 9780.Z5 sa Diagbox-om 7.40

Novi WinXP sp3.
Diagbox sa svim update-ima. Drajveri. Uredno vidi uredjaj u Device Manager-u
Bilo je muke sa instalacijom ali bi sada trebalo da je sve instalirano kako treba.

Uglavnom, auto ne vidi uopšte.
Kao da sam priključio golfa dizela... :)

Ili je na autu nešto prčkano pa konektor nije ispravan ili sama lexija nije ispravna.

Uređaj je nov i u garanciji pa ne mogu da otvaram konektore i sam uređaj. Ne bi me iznenadilo da je samo neki kontakt u pitanju.
 

Zmix

New member
Da nije Autopartner? :cool:
Jeste.
Autopartner se letos preselio i sada se nalazi u Veterniku u ulici Vojvode Putnika.
Dođeš do kružnog toka u Veterniku, skreneš desno prema stadionu, voziš pravo otprilike 150 metara i na prvoj raskrsnici skreneš levo (videćeš na ćošku pekaru i autoperionicu). Voziš samo pravo nepun kilometar i videćeš sa desne strane servis. Nećeš promašiti jer ispred servisa je parkirana gomila CX-ova, XM-ova, GS-ova... :)

Majstor se zove Marko Bajić, telefon je 021 545 116 i slobodno se pozovi na mene. :cool:
 
Oni su mi odavno bili na pameti za jedan kompletan servis ali nikako nisam nalazio "vremena". :grin:
Hvala puno na preporuci!
Sutra se javljam sa utiscima.

Moraš si ukucati kod sa naljepnice na štoku vozača (četiri broja),inače ga nebu prepoznal
Nije išlo ni sa ukucavanjem brojeva, ni sa automatskim prepoznavanjem. Sve sam probao.
Èovek koji mi je prodao tu dijagnostiku mi kaže da treba automatski da prepozna vozilo.
 
Kontakt sa ljubaznim majstorom iz autopartner servisa uspostavljen. :)
Obojica smo u gužvi tako da će to malo sačekati.

Relej pumpe su genijalni francuzi zalemili za plocu.
U servisnim šemama ide osigurac od 15A. Što je sasvim logično za "malecnu" pumpu.
Predimenzionisani osigurač od 30A je bio u autu i najverovatnije je povukao i relej sa sobom...
Genijalci su u korisnickom uputstvu napisali osigurač od 30A.
Šlamperaj za medalju...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Relej pumpe su genijalni francuzi zalemili za plocu.
U servisnim šemama ide osigurac od 15A. Što je sasvim logično za "malecnu" pumpu.
Predimenzionisani osigurač od 30A je bio u autu i najverovatnije je povukao i relej sa sobom...
Genijalci su u korisnickom uputstvu napisali osigurač od 30A.
Šlamperaj za medalju...
Je l to info od momaka iz Autoparnera?
 
Siti smo se ispričali ali je majstor preko telefona samo mogao da potvrdi da se relej nalazi na ploči. Sve ostalo su, naravno, predpostavke.
Ja se nadam da ćemo završiti posao kod releja i da nije nešto drugo problem. :hm:
 
Na kraju ispade da je problem bio samo u kontaktu u češljevima na ploči sa osiguračima.
Ništa nije nagorelo ili nešto slično. Samo isčupali i vratili i radi... :wtf:
Šta reći, a ne zaplakati... francuska posla :grin:
Drži Marko Citre u malom prstu tako da odo za koji dan do njega na jedan full sistematski pregled.
 
Na vrh