Pokazivač ne pokazuje natočeno gorivo

dragan77

New member
danas sam sipao gorivo dok je auto radio i desilo se to da nije prepoznao koliko je sipano,mislio sam da ce posle nekoliko sati bez kontakta proraditi,medjutim ne pokazuje koliko se kilometara moze preci,a lampica rezerve stalno svetli,sta mi je ciniti,isao sam posle jos dosipavati goriva dok je ugasen,ali je ista situacija


Poruka Moderatora:
tema slične problematike za C4:

http://www.citroenforum.hr/citroen-c4-119/problemi-sa-pokazivacem-kolicine-goriva-954/
 

dragan77

New member
a sto glupo pitanje,neznam razlog tome,zato i pitanje,ima brava,ali kada je auto otkljucan,moze se otvoriti vratasca za sipanje,znaci auto je radio,otvorio sam vrata za sipanje goriva,natocio,i auto nije prepoznao koliko je sipano
 

vborovic

C5 modifikator
Probaj odspojiti konektor na davaču razine goriva, uključi auto, vidi što će pokazati ... isključi auti, spoji ga natrag, pa ponovno uključi auto i vidi dal ima razlike ... to se nalazi ispod stražnjeg desnog sjedala, ispod obloge, moraš okrenuti poklopac da ga dobiješ van, i ispod njega ti je rezervoar, odnosno plovak za razinu

ali kada je auto otkljucan,moze se otvoriti vratasca za sipanje
Vratašca možda, ali čep sigurno ne, jer ima svoju bravu, s razlogom na ključ od motora ... nebitno, uglavnom, to se ne radi, ni pod razno ...
 

dragan77

New member
odoh odmah da probam,pa javim

nece,kada otpojim konektor,nece ni upaliti,verovatno dobija struju za pumpu,preko tog konektora
 

vborovic

C5 modifikator
To je ok, ali dal ima kakve promjene dok vratiš konektor, u smislu da dobro pokazuje? Trebao bi pogledati po slikama, da nije možda da imaju dva konektora, jedan za pumpu, drugi za plovak, pa da si krivog otpojio ... :D
 

dragan77

New member
nema brate,ima samo jedan,njega kada otpojim nece da upali niposto,spojim nazad,upali,ali sve isto,nepokazuje nivo goriva,neznam koliki je posao otvoriti onu gornju flasnu pa da proverim plovak
 

tomica0308

Well-known member
ako ces otvarat, plovak-pumpu izvadi van i odmah zasrafi plascticni "obruc" koji drzi plovak-pumpu, jer voli izgubit oblik i tesko ga je zasrafit gore nakon par minuta.
 

vborovic

C5 modifikator
Moguće da je došlo do nekog podsisavanja ili što već pa blokiralo plovak pri takvom tankiranju, ako nije dijagnostika pri ruci da se vidi bez raskapanja eventualna greška (ako je uopće ima), onda jedino da oslobodiš plovak pa vidiš što mu je (možda ništa, ali možda dođe k sebi).
 

Dalibor

Dado Tornado
ja bi nastavio voziti, moze doci sebi nakon nekoliko voznji.
bio slucajeva na starijim citroenima. ne kada se tocilo s upaljenim autom, ali moglo bi se raditi o slicnim uzrocima.
samo imaj dovoljno goriva.
ako se ne ispravi nakon nekoliko dana pretpostavio bi da se preko Diagboxa treba nesto resetirati.
 

vborovic

C5 modifikator
Ne sjećam se da Diagbox ima nekakvu takvu funkciju ... plovak za razinu goriva je jedan od najglupljih elemenata za pokazivanje nečega u autu, u smislu kako je konstruiran, i nema tu neke posebne filozofije ... ako su žice dobre, a nema razloga da nisu, onda bi trebalo njega provjeriti, da nije možda nekako zaglavljen/blokira ... naravno, slažem se s Daliborom, probaj prvo napraviti par duljih vožnji, pa vidi dal će doći k sebi da ne raskapaš po autu bezveze
 

Dalibor

Dado Tornado
ako je to onaj sa 80kW i aditivom koje ide u gorivo, može biti da mu se zblesirao kontrolni modul koji bilježi i otvaranje čepa.
pa se zbunio radi otvaranja čepa sa upaljeni autom.
a ako je to onaj sa 66kW, onda je najizledije da ga je uhvatila boljka citroena iz '90. koji nisu bilježili pređenu kilometražu prema razini goriva u rez. nego prema proračunu računala.
pošto je auto radio i točilo se gorivo, računalu treba nekoliko vožnji da si izračuna koliko ima goriva.
ne znam što će biti kada si računalo umisli da nema više goriva kada će biti još goriva, ali mislim da nebi trebao ugasiti pumpu goriva.
varijantama sa 66kW iz '03. sve ide preko centralnog računala, nema dodatne module kao modeli sa aditivima.


nisam automehaničar, samo razmišljanje
 
Na vrh