Podešavanje visine snopa farova

kerber

New member
Kao što vjerovatno znate :) radi se o C5 Break, 2006, i nikako da nađem gdje se podešava visina snopa, s obzirom da sada trenutno su toliko dignuti, da mogu pucati iz njih štrajfao bih vrhove portala semafora :)
A kad je magla kao da se kroz mljeko vozim :confused:
 

Dalibor

Dado Tornado
hidrauličari balansiraju visinu svojeg zadnjeg kraja, tako da se nikada ne voze sa guzom do poda :)

jedino ako nije hidrauličar, ako je na sajle, onda mu se valjda podešavaju kao na pežo 406 :)
 

Mrèela

New member
radi se o C5 Break, 2006, i nikako da nađem gdje se podešava visina snopa,
Kod mene su Xenoni i, ima automatsko podešavanje,a ima kod svakog fara bjeli točkić gde s može i ručno podešavati,možda ima i kod tebe ,obrati pažnju:D



Ima li taj točkić kod tebe na dnu fara levo br.70 tu negde?
 

kerber

New member
Evo rješeno ali ajmo redom.

Nemoa kotačića oko broja 70 na slici desno. MOguće podešavanje je sa šarafom 70, ali onim na slici desno gore i kako piše na faru 10% moguće spuštanje snopa. Međutim potpuno podešavanje visine snopa moguće izvršiti sa inbus šarafom negdje na cca sredini tj. oko slova A na slici. Postoji rupica na veznom limu i krz nju se vidi plastični bijeli inbus šaraf i to je rješilo problem podešavanja visin snopa.

BTW: za promjeniti desnu žarulju kratkog svjetla potrebno izvaditi akumulator ili sknuti far, a treća opcija je unajmiti gejšu sa jako sitnom rukicom koje će to izvući i uvući. :cool:
 

kerber

New member
Tko je vidio staviti unutar kabine :D

:) S obzirom da mi je ovo prvi Citroen, što možda nema niti veze, ali čudio sam se ko pura dreku i mahnito tražio nešto za podešavanje snopa po kabini, doduše i auti puno niže klase i stariji imaju taj kotačić u kabini, recimo prije ovog C5 imao sam Clio iz 2000.g. i podešavanje je bilo u kabini na "kotačić" :)
Pa reko onda mora i ovaj imati, em je mlađi em viša klasa, kad ono ništa :)
ali eto uspješno pronađeno pa sad svjetli tamo gdje treba :)
 

toma

Active member
To mi je kod njih bas zanimljivo, neovisno o klasi imaju unutar kabine ali ne i c5, oni odlučili da mi moramo po farovima sarafati :D
 

Konrad

New member
Evo rješeno ali ajmo redom.

Nemoa kotačića oko broja 70 na slici desno. MOguće podešavanje je sa šarafom 70, ali onim na slici desno gore i kako piše na faru 10% moguće spuštanje snopa. Međutim potpuno podešavanje visine snopa moguće izvršiti sa inbus šarafom negdje na cca sredini tj. oko slova A na slici. Postoji rupica na veznom limu i krz nju se vidi plastični bijeli inbus šaraf i to je rješilo problem podešavanja visin snopa.

BTW: za promjeniti desnu žarulju kratkog svjetla potrebno izvaditi akumulator ili sknuti far, a treća opcija je unajmiti gejšu sa jako sitnom rukicom koje će to izvući i uvući. :cool:
Fulao si. Nije 10% nego je 1.0% i to je postotak koji se uzima u obzir za podesavanje svjetala na regloskopu. Svaki far ima mogucnost rucnog podesavanja ali nemojte po zidu gledat kako farovi stoje nego se zaletite u servis ili na tehnicki pregled neka vam na regloskopu podese farove. Isto tako akumulator je iza lijevog a ne desnog fara. Kad se zarulje mijenjaju treba paziti kako ista mora biti postavljena jer mi je muka od indijanacs koji nabiju zarulju u far i to svijetli svugdje samo ne po cesti. To vidim em po cesti em na poslu svaki dan

podesavanje je preko plasticnog sarafa u sklopu fara. Ovi sa oznakom 70 su oznake za kataloski broj sarafa koji drzi far
 

Mrèela

New member
podesavanje je preko plasticnog sarafa u sklopu fara. Ovi sa oznakom 70 su oznake za kataloski broj sarafa koji drzi far
Ja sam to napisao da se lakše snađe,jer je šaraf na mom C5 bjeli i na dnu levo ispod oznake 70 .Uglavnom nije se teško snaći kada znaš da je tu negde,da ga ne traže u kabini.:D
 

kerber

New member
Može jedno pitanje:kako je uopće došlo do toga da farove treba podešavati?

pa eto tako je bilo kad sam kupio auto, i u ibit tek kad je bila magla sam uvidio da ta svjetla tuku nebu pod oblake.

a s obzirom da je prednji desni far bio razbijen onda je vjerovatno u tim nekakvim shemama doslo do toga da je potrebno farove podesavati.

Fulao si. Nije 10% nego je 1.0% i to je postotak koji se uzima u obzir za podesavanje svjetala na regloskopu. Svaki far ima mogucnost rucnog podesavanja ali nemojte po zidu gledat kako farovi stoje nego se zaletite u servis ili na tehnicki pregled neka vam na regloskopu podese farove. Isto tako akumulator je iza lijevog a ne desnog fara. Kad se zarulje mijenjaju treba paziti kako ista mora biti postavljena jer mi je muka od indijanacs koji nabiju zarulju u far i to svijetli svugdje samo ne po cesti. To vidim em po cesti em na poslu svaki dan

podesavanje je preko plasticnog sarafa u sklopu fara. Ovi sa oznakom 70 su oznake za kataloski broj sarafa koji drzi far

Imaš pravo, akumulator je na ljevoj strani :) nekako sam to gledao iz perspektive onoga koji stoji ispred auta :)
 
Na vrh