"Oil pressure insufficient"

scarabeus

New member
Nikad kraja problemima sa mojom C5-icom. (2.2 HDi 2001. godiste)
Vec mi se par puta dogodilo da mi pri paljenju auto ispise gresku "oil pressure insufficient". Tad se motor upali ali u momentu paljenja ima cak do 3000 obrtaja i ventili samo sto se ne polome. U voznji cujem blago zujanje, koje ranije nisam primjecivao. Razina ulja je normalna.

Ima li ko rijesenje za ovaj problem?

Hvala va puno!!!
 

Zmix

New member
NI SLUÈAJNO VOZITI AUTO!!!
Pritisak ulja u motoru je nedovoljan.
U prevodu, crko davač, regulator, senzor pritiska ili je problem u BSM-u.
Natovari auto na šlep i teraj u servis.
 

scarabeus

New member
NI SLUÈAJNO VOZITI AUTO!!!
Pritisak ulja u motoru je nedovoljan.
U prevodu, crko davač, regulator, senzor pritiska ili je problem u BSM-u.
Natovari auto na šlep i teraj u servis.
Kasno. Bio sam na putu kad se to dogodilo i od prvog pojavčjivanja te greske sam presao oko 1000 km. Nista dodatno se nije dogodilo, sem sto vrlo brzo udje u antipolution.
 

Zmix

New member
Auto te upozorava na nedovoljan pritisak ulja u motoru.
Možeš na vlastiti rizik voziti, ali dokle?
Problem sa podmazivanjem motora nikako nije za igranje i zanemarivanje.
Uostalom, sam si utvrdio da ti motor nepravilno radi, proizvodi čudne zvukove i ventili lupaju.
Idi u servis i neka ti tamo između ostalog provere i regulator pritiska goriva.
 

scarabeus

New member
Auto te upozorava na nedovoljan pritisak ulja u motoru.
Možeš na vlastiti rizik voziti, ali dokle?
Problem sa podmazivanjem motora nikako nije za igranje i zanemarivanje.
Uostalom, sam si utvrdio da ti motor nepravilno radi, proizvodi čudne zvukove i ventili lupaju.
Idi u servis i neka ti tamo između ostalog provere i regulator pritiska goriva.
Pretpostavljam da je lapsus i da je u pitanju regulator pritiska ulja. Znas li gdje se on nalazi na ovom motoru?
 

Zmix

New member
Nije lapsus, proveri pritisak goriva jer on najčešće pali Antipollution lampicu i u nekoj je vezi i sa pritiskom ulja.
Ne znam gde se tačno nalazi, to zna majstor..
 

AX-ja

èudo jedno
ako ti javi tu grsku i cujes na uho da je motor promjenio zvuk,da "lupa",
nema tu nikakvog lapsusa.
onda je vec steta ucinjena,sad ces samo vidjet kolika
inace s takvim se stvarima nije za igrat,odmah si trebao to u servis.
 

scarabeus

New member
ako ti javi tu grsku i cujes na uho da je motor promjenio zvuk,da "lupa",
nema tu nikakvog lapsusa.
onda je vec steta ucinjena,sad ces samo vidjet kolika
inace s takvim se stvarima nije za igrat,odmah si trebao to u servis.
Nije u pitanju lupanje, nego zujanje. Kao kad ode neki lezaj, ili se cuje lanac.
Lupanje ventila sam cuo samo pri paljenju auta. Prvi put kad se to pojavilo, prije 4-5 dana i jutros. znaci, prilikom paljenja se obrtaji u momentu podignu na 3000 obrtaja i odmah sidju na normalu i bude sve ok.

Dakle: Lupanje ventila i "Oil pressure insufficient" mi se pojavilo samo 2 puta i to samo pri paljenju auta. Kasnije bude sve ok, sem tog zujanja, koje prije nisam cuo i ulazenja u Antipolution.

Prije toga mi je pukao zupcasti remen i mjenjane su obe bregaste, jer se pomjerio zupcanik na njima. Moze li to biti povezano?
 

AX-ja

èudo jedno
to kod paljenja moze bit da se cuje dok ne nabije dovoljan tlak ulja ali o tome je ovako suludo govorit auto treba pregledat. u to necu ulazit.

e sad tvoj auto ima 2 bregaste,one su pokretane s lancem,taj lanac ima hidr.spaner moze bit da taj zvuk dolazi od tamo?
dali se zvuk mijenja kad se auto zagrije i pri promjeni broja okretaja?
jel konstntan il se varira.
 

scarabeus

New member
to kod paljenja moze bit da se cuje dok ne nabije dovoljan tlak ulja ali o tome je ovako suludo govorit auto treba pregledat. u to necu ulazit.

e sad tvoj auto ima 2 bregaste,one su pokretane s lancem,taj lanac ima hidr.spaner moze bit da taj zvuk dolazi od tamo?
dali se zvuk mijenja kad se auto zagrije i pri promjeni broja okretaja?
jel konstntan il se varira.
Konstantan je i cuje se kad se zagrije. Sto su veci obrtaji zujanje je "sitnije" i obrnuto.
 

AX-ja

èudo jedno
ako mozes odvezi auto kod majstora koji je mjenjao sve to kad je puknuo zupcasti,nek pregledaju.
sve me to kako opisujes navodi na spaner lanca,imao sam s tim posla vec.
ali i taj tlak ulja obavezno pregledat,jer i on direktno utjece na ovo,ako me razumijes. jedno veze drugo.

i ne bih ti preporucio da se vozis,da ti se opet ne dogodi da s:cenzura::cenzura::cenzura:es ventile.
 

AX-ja

èudo jedno
bravo mrcela opet si moj picasso. :D
to je sklop pumpe ulja

jos ubaci bregaste s lancem i spanerom i imas komplet sliku o cemu pricam tu.


edit: nema sta mrcela car si
 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
Pozdrav!Antipolution nema direktne veze sa pritiskom ulja ,ali može biti da (pošto je hladnije),ako je ulje 10w40 ,da ne nabije odmah pritisak u hidro-podizaće i zato se ćuje lupanje u gornjem dijelu motora(to hoće kod 16 i 24 ventilska motora),koje se kasnije smiri kad ulje precirkulira.U međuvremenu je kompjuter zabilježio da nema pritiska i zato je napisao da nema pritiska ulja,a ako nema pritiska ulja i ventili se ne otvaraju kako bi trebalo te onda nastaje problem u samom ubrizgavanju i smjesi goriva te zbog toga bi mogao paliti antipolution(problem usisa -sagorijevanja pa do samog ispuha).Pitanje je zašto nema pritiska u hidro podizačima(problem uljnog filtera,uljne pumpe,loši ležajevi ili koji riknuo, regulator pritiska,ili ako ima hidraulični španer lanca pa da njemu gubi ali to je rijetko osim ako se može slomit ili toliko potrošit klizać lanca pa da se nešto dogodi.Po meni najprije promjeniti uljni filter jer znaju radit problem pritiska ulja a i najjeftiniji je.Provjeriti da nije došlo do nasjedanja kartera pa došao do sita uljne pumpe,da je ležaj na radilici ili klipnjaći čuo bi se sve jaće(pokušati iskljućiti tu stvar),staviti ulje 5w40 preko zime .Ako nije to riješilo problem onda posjetiti majstora da se vide lanci (to bi objašnjavalo ono zujanje).Inače meni svako jutro se čuju hidropodizaći ali ti je boljka 24 ventilcima ,za koju sekundu se smire pa se ne zamaram s time ali samo mi je jednom napisao oil pressure i stop (ugasio i ponovo upalio i sve ok).Moj je benzinac ali princip hidropodizača je isti.Mene samo muči ono zujanje koje se sve manje čuje kad motor jače radi a to hoće biti do nečeg povezano sa samim lancem (kad damo gas lanac se zategne pa se manje čuje).
 

Automatic

Well-known member
karter je aluminijski,nema kod njega krivljenja
Ne znam za diesela c5 .na benzincu je,znači i tu mogućnost može izbacit.ali nek si pogleda imao sam slučajeva gdje su ljudi nasjedali sa aluminijskim karterima a da nisu pustili ulje vanjski dio stijenke nije se odvojio već je izgledao utisnut ali je iznutra bio popucan,ovisi koliko je sito odaljeno od dna ,neki karteri imaju sito koje se drži za sam karter te mu i dio kartera služi za dovod ulja do pumpe a između je samo gumica na dih. kartera,takvi karteri imaju još jednu gumicu na ulazu cijevi od sita u kučište kartera a ta gumica zna otić pa tu hoće pumpa vuć zrak.Gore na slici je prikazana pumpa u komadu pa mislim da se ovdje ne radi o tome ,al ipak nek se sagne ako nema donji poklopac i pogleda bar to niš ne košta.Ak se ne kuži najbolje i najjeftinije da ode do mehaničara.Svako ko zna promjenit ulje ,koji dihtung ili ležaj nije automehaničar a znaš i sam ako to radiš da za jednu grešku može biti sto krivaca ali uvijek krećemo od najbezbolnije te da nas nekad iznenadi i najobičnija sitnica a radi problem ozbiljnog kvara.Moj savjet je da taj zvuk čuje čovjek koji radi mehaniku jer si mi možemo predoćit zujanje po svom ,a može bit remen ,španer ili koji drugi ležaj ,ovdje se očiglednio radi o hidropodizačima samo treba vidjet jeli to standardna boljka ili nešto drugo zbog ćega ne dobiju pritisak.
 

scarabeus

New member
Hvala svima!
Mrcela,... svaka cast.

Problem sa uljem je bio puno jednostavniji. Neposredno prije prvog izbacivanja greske vezane za ulje sam mijenjao ulje i uljni filter. Kako sam pitao svog majstora, k'o iz topa je odgovorio "los filter" i tacno. Filter u sebi ne zadrzava ulje i kod ponovnog paljenja automobila u momentu nema pritiska.

Znaci, problem je rijesen i bio je puno bezazleniji.

Jos mi ostaje sa zujanjem motora i ulaskom u Antipolution. To je, naj vjerovatnije, do lanca. Kad se i taj problem rijesi, javljam.
 
Na vrh