Pozdrav!Antipolution nema direktne veze sa pritiskom ulja ,ali može biti da (pošto je hladnije),ako je ulje 10w40 ,da ne nabije odmah pritisak u hidro-podizaće i zato se ćuje lupanje u gornjem dijelu motora(to hoće kod 16 i 24 ventilska motora),koje se kasnije smiri kad ulje precirkulira.U međuvremenu je kompjuter zabilježio da nema pritiska i zato je napisao da nema pritiska ulja,a ako nema pritiska ulja i ventili se ne otvaraju kako bi trebalo te onda nastaje problem u samom ubrizgavanju i smjesi goriva te zbog toga bi mogao paliti antipolution(problem usisa -sagorijevanja pa do samog ispuha).Pitanje je zašto nema pritiska u hidro podizačima(problem uljnog filtera,uljne pumpe,loši ležajevi ili koji riknuo, regulator pritiska,ili ako ima hidraulični španer lanca pa da njemu gubi ali to je rijetko osim ako se može slomit ili toliko potrošit klizać lanca pa da se nešto dogodi.Po meni najprije promjeniti uljni filter jer znaju radit problem pritiska ulja a i najjeftiniji je.Provjeriti da nije došlo do nasjedanja kartera pa došao do sita uljne pumpe,da je ležaj na radilici ili klipnjaći čuo bi se sve jaće(pokušati iskljućiti tu stvar),staviti ulje 5w40 preko zime .Ako nije to riješilo problem onda posjetiti majstora da se vide lanci (to bi objašnjavalo ono zujanje).Inače meni svako jutro se čuju hidropodizaći ali ti je boljka 24 ventilcima ,za koju sekundu se smire pa se ne zamaram s time ali samo mi je jednom napisao oil pressure i stop (ugasio i ponovo upalio i sve ok).Moj je benzinac ali princip hidropodizača je isti.Mene samo muči ono zujanje koje se sve manje čuje kad motor jače radi a to hoće biti do nečeg povezano sa samim lancem (kad damo gas lanac se zategne pa se manje čuje).