Obrtaju motora variraju i pri kočenju padaju skoro na nulu

2.0 benc, otprilike 250k
Ugrađen nov plin.
Problem je u sledećem:
1. Obrtaji na leru ravnomerno variraju gore-dole od 800 do 900 obrtaja na benzinu i od 700-800 na plinu.
2. Obrtaji prilikom kočenja u gradskoj vožnji padaju skoro na nulu. Ponekad se i ugasi.
Ali samo prilikom kočenja kada se izbaci iz brzine. Kočenje verovatno dodatno optereti servo i motor, ukruti vešanje (hidro3+) i povuče malo struje za štop svetla.
Kada se turira u mestu, obrtaji nikada tako ne "propadaju".
3. U poslednje vreme počinje na leru da prekida po malo i da se guši na malim obrtajima.

Kada se potera u više obrtaje, radi normalno.
Mada osećam da to nije taj zategnuti benzinski rad koji bi morao sve da peva kad se stisne. Sve ga nešto štedim ko neku babu... :)

Da je u pitanju neka starija benzinjara, prvo bi kablove promenio. Razvodnik paljenja... svećice i platine. A ovde...

Veliki servis urađen. Svećice NGK po specifikaciji za njega.
Bile su neke bosnine koje su izgledale kao da su imale 100000km.

Pre par meseci na dijagnostici smo videli par nepovezanih grešaka na motoru. Sve smo to pobrisali jer je bilo i drugih sitnica...

Danas sam od kodova grešaka snimio sledeće greške:

Permanent fault, Vehicle speed sensor signal. CODE P0502
Engine speed 3132rpm, 90 stepeni coolanta, 0 kph, 930Mb Inlet manifold pressure, richness state - closed loop 1
Tu grešku ne vidi na BSI-u, već na Injection delu i na Instrument panelu kao prenetu grešku sa drugog modula. Na tabli sve radi savršeno. Imam samo service lampicu verovatno zbog problema sa airbagom iz druge teme. :)
Sve u svemu, čini mi se da ta greška nema veze sa radom motora.

Ima tu što-šta "nedotegnuto" na motoru. I potrošnja mu je povećana.

Kako da podrobnije ispitam motor? Senzori, vakuumi, bobina....:thinking:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ali samo prilikom kočenja kada se izbaci iz brzine.
Vidio sam mnoštvo problema gdje je problem bio sam ECU ili koji senzor brzine, a i sâm sam vozio jednog necitroena skoro 12 godina s tvorničkom greškom centrale koja se tako manifestirala.
Permanent fault, Vehicle speed sensor signal. CODE P0502
To je to, vjerojatno.

3. U poslednje vreme počinje na leru da prekida po malo i da se guši na malim obrtajima.
Može biti svašta, ali nema veze s prvo dvoje.
 

atomislav

New member
Kako ti puni alternator? Proveri i stanje lambda sondi, prva sonda bi morala da brzo menja napon od 0,3 do 0,8V kada je proveravas, da ima sinusoidu. Proveri i senzor brzine, ocisti konektore svih dzekova za pocetak.
 
Prvo se bacam se na senzor brzine. :p

Nisam primetio na instrument tabli da pravi problem. Verovatno samo kratko prekida.
Možda ne primetim jer se na raskrsnicama patim sa među gasom, a jedno oko držim na obrtomeru....
Kakav smor za mene koji sam 15 godina "gonjo" dizla koji čak ni na paljenju nije nikad izdao. :grin:
Svaki put pada na 400-500 obrtaja. Kao da kasni sa prelaskom u "ler mod" ili ga nešto guši, pa lermotor mora da dodaje više nego što treba da bi zadržao obrtaje.
Kleme dobre. Akumulator perfektan.
Alternator čeka pretres ali sigurno puni dobro jer sam zimu preživeo sa nekim levim akumulatorčićem.
 

Profiler07

Well-known member
i kod mene je isti problem bio kad vozim auto na plinu i u leru stisnem kocnicu i on se ugasi ali ja sam promjenio poslije toga injekotr na plinu i sve se vratilo u normalu...vise nemam nikakvih problema hvala Bogu
 
Nema senzor brzine. Informaciju o brzini dobija od ABS-a. ABS ne pokazuje nikakve greške. Verovatno su samo gremlini.
Nisam još stigao da pretresem kontakte oko motora i table sa osiguračima. Tu sam zimus već imao problema...
Plinski uređaj je nov, a problem se pokazuje u manjem obimu i na benzinu.
 
Na vrh