Naknadna ugradnja šestostepenog menjača u C5

koledinns

New member
Kao što naslov kaže...
Skoro sam bio kod majstora koji mi je do skora održavao lagunu, sada citroena, i naletim tamo na poznanika koji je u megana novog ubacio samo menjač sa 6 brzina, i gle čuda, i meni tako nešto pade na pamet.
Da li je to iko radio ili čuo iskustva drugih...
Hvala unapred.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Moje misljenje je da bi ubrzo zazalili za tim mjenjacem,sest brzina je sarena laza.
Znaci samo su uglavili jos jedan zupcanik a nista se apsolutno nije dobilo,ni manja potrosnja ni bilo sta drugo. A ta sesta je samo napravila sranje da izvinete,znaci uzbrdo moram u prvu brzinu da vratim jer nemoze drugom,u gradu nemoze trecom da povuce,moras u drugu,dok u petobrzinca treca sa trideset kmh povuce pa moze za tren do 1oo a sa sest brzima samo zvrci,dzaba ti iz seste u cetvrtu da vratis nece povuci,dzaba ti i od ks.
Mislim da bi vam bilo blesavo ulaganje,nikakav rezultat nebi dobili.
 

Automatic

Well-known member
Ne bi se slagao sa micijom u pogledu brzina,jer što mjenjač ima više brzina to su brzine kraće osim šeste.Imam dva auta kod kuće sa 6 brzina i istina je da ne koristim 6 ispod120 km.,ona je više za druge pruge i autoput.Ali ostale brzine su nešto kraće i brijegu mi je druga puno jača nego kod 5 brzina.Što auto ima manje brzina to su brzine duže i elastičnije.Tako da sa 4 brzine možete u 3 i do 150 dok sa 5 brzina to možete tek u 4oj.Kod mjenjaća sa 6 brzina prva je dosta kratka ,druga ima velik raspon brzine ,dok je treća opet relativno krataka za raspon brzine.Od starog mercedes ime 6 brzina ali meni je spor u svakoj ko puž dok vectra ide puno bolje.Prije vectre imal buraz lagunu 1.9 i taj auto je savršeno obavljao posao u svakoj brzini,super razvagana getriba u odnosu na karoseriju.Vjerujem da bi mjenjać od lagune možda mogao pasati na kojeg citra ali mislim da je to nepotrebno jer vam se neće poklapati sat (brzinomjer),i još mnogo stvari ,tak da mislim da je to nepotreban trošak koji može stvarati umjeto gušta samo probleme
 

fullcool

New member
Peta brzina je dodatak na mjenjače od 4 brzine, za 6. brzinu nema više mjesta pa su mjenjači sa 6 brzina potpuno nove konstrukcije. Dali mjenjač fizički paše na motor ovisi o zvonu mjenjača i kvačilu, a dali prijenosni odnosi odgovaraju motoru ovisi od prijenosnih odnosa u mjenjaču, diferencijala i veličine guma. Brojači km i brzine su elektronski kod novih auta pa se uglavnom daju kodirati prema motoru i mjenjaču.
 
Na vrh