C5 2.2 HDI ne pali

Kikitdi

New member
Pozdrav ekipa...ukratko...slagali smo motor na mom C5 2.2 hdi 2004 god 98kw 4HX oznaka motora...razlog je bio hidro udar i popigane dvijen klipnjace...auto je i takav palio i radio ne najljepse ali je radio...kad smo sve sastavili vergla ko lud ali upalit nece....gorivo baci ali ne pod tlakom kao da rail ne radi i da su dizne zatvorene...probao sam ventil visokotlacni novi stavit isto nema pomaka...baca gresku komunikacije senzora bregaste i senzora radilice...probao jedan po jedan novi ista stvar...probao mjerit otpor na njima, senzor radilice mi baci veliki otpor i kada prodem necime ispred njega on se mijenja dok nije spojen a od bregaste nista, nabavio dva original polovna ista stvar nema nikakvog otpora na njima,neznam mozda se ne ispituje tako ali sam probao😁, zanimljivo mi je to sto kada otpojim senzor bregaste i zaverglam ne izbaci mi nikakvu gresku a cim je spojen ponovo istu..osiguraci pregledani faza pregledana tri puta jednostavno mi nije jasno sta je moglo otic a auto je normalno palio...i kod kljuca smo probali i iskodirali ga ponovo i nista...i od kad smo sve spojili unutra mi baca economy mode mada je akomulator pun...svaka pomoc dobrodosla jer neznam vise di da krenem i di da nastavim...
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Nece rail "radit" sve dok postoji greska sinkroniacije. Jeste li imali alat za stavit motor u fazu ili su bile oznake crtane? Tek kad se motor postavi u fazu racunalo ce dat signal injektorima da pocnu ubrizavat gorivo.
Evo ti upute:
https://mega.nz/#!0lAVxC4A!yQ_ypw8SMhCThXKHGRenLfQDOT1CwjuXJmRFyB9XvUo
Potrazi stranicu sa dw12 motorom. Bez alata zaboravi.
 

gambler072

C5 enthusiast
Jel dobro postavljen zupcasti, da nije smaknut za zub? Gledao sam kad se ista ta greska pojavljuje jer zupcasti nije bio dobro postavljen
 

Kikitdi

New member
Zasto alat....ima kajla dole na zamajcu i gore na remenici bregaste... na bregastima unutra oznake i na lancu iznutra oznake i nije prvi sastavljen motor bio je van auta komplet i 3 puta provjeravali i sada naknadno provjeravali fazu i 100 posto je u fazi...

I auto na start upali ali to sam probao jednom samo jer vise nisam znao sta bi...
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
A ne znam... Koju ti tocno gresku daje? Jedno glupo pitanje, ima li taj motor iza remenice radilice magnetnu metu za senzor radilice, da je niste zaboravili vratit? Svjetli li check engine lampa kad das konakt? Imas li 5V referntni napon na senzorima? Ako imas ispitaj masu jos. Jesi li mjerio kompresiju? Nesto mora falit. Stavi vin i opr broj da vidim u shemama struju od ubrizgavanja.
 

Kikitdi

New member
Simhronizaciju bregaste osovine i radilice..ali kad iskopcam senzor bregaste i maknem ga onda mi ne javlja nikakvu gresku...magnetni su oba senzora..iskreno neznam na remenici dali ima jedino da nije ispao negjde ali sve sto je skinuto bilo je vraceno...napon mi baca 4,98 V na senzoru...

Gdje mu je Vin broj...mogu ga sutra pogledati oosto mi je auto u garazi...
 

Kikitdi

New member
Na dekovima od senzora je ok kolko sam ispito multimetrom...osiguraci ok svi...i na start je upalio bez problema...

Jel ti znaci kaj broj šasije....
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Imas 3 opcije:
1 neispravna faza-motor ne pali
2 ispravna faza a signal ne dolazi do racunala
3 senzor(i) neispravni.
Za to pravilno dijagnostcirat trebas osciloskop sa dva kanala. Pokupis signal sa senzora na zici kod racunala i vidjet ces sta racunalo vidi. Trebat ces i oscilogram idtog tog ispravnog motora da uporedis. To mozes nac na internetu svugdje.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Mozes multimetrom pratit ima li promjene napona na zici od signala. Ali bez osciloskopa ne mozes vidit kako se odnosi signal senzora radilice prema signalu senzora bregaste, tj ne mozes vidit fazu motora kako je vidi ecu. Sa multimetrom mozes samo potvrdit rade li senzori. Da si blizu vrlo rado bi ti iscitao sve signale.
 

Kikitdi

New member
Kako da mjerim dok je senzor spojen i verglam ili? Jbg u Dugom Selu sam...tri zi e su na senzoru bregaste pretpostavljam da je ona u sredini signal
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Jedna je 5v referentni napon, druga je masa a treca je signal. Ubodi sa zada kroz steker izmedu gumice i zice iglu od multimetra, drugu spoji na masu od baterije i verglaj. Treba se mjenjat napon na zici od signala. Pazi da ne ostetis gumicu na stekeru. Senzor mora bit spojen.
 

Damaj

Active member
Po mom iskustvu faza je u pitanju, bez alata nema zanata, možeš obilježavati koliko hoćeš, ali znaj da set alata za fazu košta oko 2000 kn, a kad vidiš taj alat pomisli da ne vrijedi ni 100 kn. Do sada nisam čuo da je netko uspio zriktati bez toga alata fazu, dapače mnogi majstori koji su došli do toga alata nisu znali što bi s njim.
 

Kikitdi

New member
Nema se kaj obiljezavati kada i bregaste i lanac imaju oznake na sebi i ima klin na zamajcu i klin na remenici bregaste i nezbam kaj tu ima ne bit u fazi covjek koji ga je ufazivao i radio zajedno samnom nije prvi puta radio motor dapace napravio ih je jako puno i 4 puta smo provjeravali fazu i stvarno neznam sta moze bit pomaknuto da nijr u fazi sve je na svojemu mjestu
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
I ja mislim da je faza, imam alat za stavljanje motora u fazu nije citroenov, proizvodi ga firma asta i platio sam ga 70-ak eura.
 

Kikitdi

New member
Jer kada iskopcam senzor bregaste i verglam bez njega ne javlja mi nikakvu gresku cak ni da nema senzora tako da mislim da je do njega problem
 
Na vrh