2.0i AL4 - proklizava u drugoj brzini

Kolex

New member
Pozdrav,

Koristio sam liquimolly preparat za čišćenje motora i katalizatora, dakle nešto što se spraya direktno u motor nakon filtera zraka dokle se motor nalazi na stalnih 3000 okretaja. (Okretaje sam držao tako da sam stavio jedan težak predmet na gas)

I što se desilo? Motor se pregrijao, kazaljka je išla duboko u crveno i uključila se žarulja STOP, nešto što nisam primijetio dobrih pola minute jer sam bio kod motora.

S motorom nisam imao problema nakon toga, niti sam primijetio vodu u ulju niti išta slično, ali - dobio sam problem s mjenjačem.

Kad prebaci u drugu brzinu drži okretaje na 2-2500 duže vrijeme bez da ubrzava, kao da klizi, a iz 4-e u treću ne prebacuje na kickdownu kao prije nego moram ručno prebaciti, a kad ga onda vratim u D ne prebacuje mi iz treće u četvrtu! Odnosno ne barem do nekih 4-5 tisuća okretaja, čak i kad dajem malo gasa.

S obzirom da je radijator ulja mjenjača blizu motora sumnjam na to da se ulje pregrijalo, postalo crno i nema ista svojstva kao prije. Ili možda nešto još gore? :-/

Što bi moglo biti? Prije incidenta mjenjač je radio savršeno

Hvala
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Vjerovatno, najjeftinije što možeš dalje probati je zamjeniti ulje mjenjača. Pa ako pomogne pomogne.
Dalje može pomoći jedino specijalac za automatike
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Kod ti sprejeva moras polako raditi. Koristio sam slicno za turbo ciscenje. Mozda je lamela otisla, vozi kod majstora
 

Automatic

Well-known member
Kako znas da je ulje pocrnilo.Mjenjac klizi ako su lamelice sprzene ali morao bi osjetit ulje od mjenjaca da smrdi .Pokusaj zamjenit ulje ako ne pomogne eventualno ciscenje hidrobloka .To se hoce događat kod pregrijanosti mjenjaca kao i eventualni trzaji kod prebacivanja
 

Kolex

New member
Neznam, samo nagađam :-/

ali hvala

Jel ima netko ovdje takav auto? Posnimio bi problem pa da ga netko usporedi

Evo vam video problema, primjeti se izmedju 30 i 50 na sat, duže drži okretaje u tom rasponu, odnosno "nabire" ih dva puta prije nego prebaci u treću.

[ame]https://youtu.be/cMqCXp89QEo[/ame]

Od 0:00 nadalje je s hladnim motorom a od 1:32 nadalje je sa zagrijanim motorom
 

Cutac

Prèkaroš
Ja glasam za pretvarac momenta da je u pitanju. Ispusti ulje, naspi, napravi kilometar, dva, opet ispusti i jos jednom naspi.
 

Brruno

Well-known member
Ovo sam vidio na par novijih C5 ali samo ako se vozi lagano. Kad se stisne gas kako treba onda je bilo ok. Da li je to "feature" ili problem, može samo AT majstor znat.
 

Automatic

Well-known member
Po meni problem hidrobloka nekog solenoida koji kad se ulje zagrije ne radi kako treba.Takav problem sam imao na laguni kompletno rastavio mjjenjac i opet nista.Na kraju napravio alat za raspetlavanje solenoida ocistio ih i peoradila
 
Na vrh