Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C5
Zaboravili ste podatke?


Citroën C5 (2001. - 2008.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 6.11.2018. , 11:02   #1
Lampičar
 
Član od: 06.11.2018.
Zadnja aktivnost: 8.11.2018. 23:10
Lokacija: Buje, Istra
Postovi: 2
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno 2.0i AL4 - proklizava u drugoj brzini

Pozdrav,

Koristio sam liquimolly preparat za čišćenje motora i katalizatora, dakle nešto što se spraya direktno u motor nakon filtera zraka dokle se motor nalazi na stalnih 3000 okretaja. (Okretaje sam držao tako da sam stavio jedan težak predmet na gas)

I što se desilo? Motor se pregrijao, kazaljka je išla duboko u crveno i uključila se žarulja STOP, nešto što nisam primijetio dobrih pola minute jer sam bio kod motora.

S motorom nisam imao problema nakon toga, niti sam primijetio vodu u ulju niti išta slično, ali - dobio sam problem s mjenjačem.

Kad prebaci u drugu brzinu drži okretaje na 2-2500 duže vrijeme bez da ubrzava, kao da klizi, a iz 4-e u treću ne prebacuje na kickdownu kao prije nego moram ručno prebaciti, a kad ga onda vratim u D ne prebacuje mi iz treće u četvrtu! Odnosno ne barem do nekih 4-5 tisuća okretaja, čak i kad dajem malo gasa.

S obzirom da je radijator ulja mjenjača blizu motora sumnjam na to da se ulje pregrijalo, postalo crno i nema ista svojstva kao prije. Ili možda nešto još gore? :-/

Što bi moglo biti? Prije incidenta mjenjač je radio savršeno

Hvala
Kolex je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 6.11.2018. , 11:40   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 03:00
Lokacija: Opatija
Postovi: 6.517
Zahvala: 92
Zahvaljeno 834 puta u 677 postova
Originalno

Vjerovatno, najjeftinije što možeš dalje probati je zamjeniti ulje mjenjača. Pa ako pomogne pomogne.
Dalje može pomoći jedino specijalac za automatike
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.11.2018. , 12:33   #3
Novi član
 
Ap0qalypto's Avatar
 
Član od: 06.09.2018.
Zadnja aktivnost: Danas 08:00
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 103
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

Kod ti sprejeva moras polako raditi. Koristio sam slicno za turbo ciscenje. Mozda je lamela otisla, vozi kod majstora
Ap0qalypto je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.11.2018. , 22:08   #4
Stariji član
 
Automatic's Avatar
 
Član od: 13.09.2013.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:03
Lokacija: Bedenica
Postovi: 1.436
Zahvala: 49
Zahvaljeno 190 puta u 145 postova
Originalno

Kako znas da je ulje pocrnilo.Mjenjac klizi ako su lamelice sprzene ali morao bi osjetit ulje od mjenjaca da smrdi .Pokusaj zamjenit ulje ako ne pomogne eventualno ciscenje hidrobloka .To se hoce događat kod pregrijanosti mjenjaca kao i eventualni trzaji kod prebacivanja
Automatic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.11.2018. , 20:30   #5
Lampičar
 
Član od: 06.11.2018.
Zadnja aktivnost: 8.11.2018. 23:10
Lokacija: Buje, Istra
Postovi: 2
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Neznam, samo nagađam :-/

ali hvala

Jel ima netko ovdje takav auto? Posnimio bi problem pa da ga netko usporedi

Evo vam video problema, primjeti se izmedju 30 i 50 na sat, duže drži okretaje u tom rasponu, odnosno "nabire" ih dva puta prije nego prebaci u treću.


Od 0:00 nadalje je s hladnim motorom a od 1:32 nadalje je sa zagrijanim motorom
Kolex je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.11.2018. , 12:47   #6
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 13:07
Lokacija: Sisak
Postovi: 6.430
Zahvala: 428
Zahvaljeno 227 puta u 198 postova
Garaža
Originalno

Ja glasam za pretvarac momenta da je u pitanju. Ispusti ulje, naspi, napravi kilometar, dva, opet ispusti i jos jednom naspi.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.11.2018. , 11:42   #7
Stariji član
 
Brruno's Avatar
 
Član od: 25.10.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:34
Lokacija: Rovinj
Postovi: 996
Zahvala: 91
Zahvaljeno 46 puta u 42 postova
Garaža
Originalno

Ovo sam vidio na par novijih C5 ali samo ako se vozi lagano. Kad se stisne gas kako treba onda je bilo ok. Da li je to "feature" ili problem, može samo AT majstor znat.
Brruno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.11.2018. , 18:57   #8
Stariji član
 
Automatic's Avatar
 
Član od: 13.09.2013.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:03
Lokacija: Bedenica
Postovi: 1.436
Zahvala: 49
Zahvaljeno 190 puta u 145 postova
Originalno

Po meni problem hidrobloka nekog solenoida koji kad se ulje zagrije ne radi kako treba.Takav problem sam imao na laguni kompletno rastavio mjjenjac i opet nista.Na kraju napravio alat za raspetlavanje solenoida ocistio ih i peoradila
Automatic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
20i, al4, brzini, drugoj, proklizava

Uređivanje



Sada je 13:15. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2018, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger