Novi C4 Picasso 2013

Dalibor

Dado Tornado
picasso modeli su im je jedini spomena vredni auti zadnjih 40 godina...

vezano za kutije na kotačima, protutip prvog monovolumena espace bio je ponuđen 80tih citroenu, ali ovaj je rekao kako nitko nije lud to kupiti uz karavane...
onda (neki francuz hieluz ili kako se zove) je proizvođač otišao renaultu, i zatim je espace ušao u legenda.
 

Vedran

New member
picasso modeli su im je jedini spomena vredni auti zadnjih 40 godina...

vezano za kutije na kotačima, protutip prvog monovolumena espace bio je ponuđen 80tih citroenu, ali ovaj je rekao kako nitko nije lud to kupiti uz karavane...
onda (neki francuz hieluz ili kako se zove) je proizvođač otišao renaultu, i zatim je espace ušao u legenda.
Jel nije to Matra napravila? Tak mi se nekaj po glavi vrti....
 

Marko

Well-known member
Tekst s wikipedie:

The Espace's design was originally conceived in the 1970s by the British designer, Fergus Pollock, (at around the same time as Giorgetto Giugiaro's 1978 Lancia Megagamma concept MPV), who was working for Chrysler UK (formerly the Rootes Group), at their design centre at Whitley, (now the Jaguar design centre) in Coventry.[2] Later Matra, who were affiliated with Simca, the then French subsidiary of Chrysler, were involved in partnership in the design, spearheaded by Greek designer Antonis Volanis.

The Espace was originally intended to be sold as a Talbot, and to be a replacement for the Matra Rancho leisure activity vehicle. Early prototypes used Simca parts, and hence featured a grille reminiscent of the Simca 1307 (Chrysler Alpine).

In 1978, six years before the Espace went into production, Chrysler UK and Simca were sold to the French company PSA Peugeot Citroën (PSA), and the Espace design was given to Matra.

PSA decided the Espace was too expensive and too risky a design to put into production, and Matra took their idea to Renault (PSA finally ventured into the minivan sector eleven years later with the Citroën Evasion/Peugeot 806).
 

Hrvoje Marin

Active member
Sa popustom i nije toliko loša cijena:
Kod:
http://www.pavic.ba/index.php?option=com_k2&view=item&layout=item&id=8&Itemid=11
Meni je taj segment samo kompakt karavan sa podignutim krovom, ali cjenovno je uvijek par kuna dalje od C5 break tourer ili kako već sa 2.0 HDI i sličnom opremom što meni nema smisla. :rolleyes:

k tome još, u našoj klimi od sjevera do juga sunca ima dosta i veliki prozori su zadnja stvar koja mi treba na automobilu. A tek 80cm metlice brisača od 100€ par ;).

Bio je neko vrijeme opravdani slučaj, a to je prije par godina bio X Picasso 1.6i za malo više od 110.000kn, to je ok.
 

Marko

Well-known member
Meni je taj segment samo kompakt karavan sa podignutim krovom, ali cjenovno je uvijek par kuna dalje od C5 break tourer ili kako već sa 2.0 HDI i sličnom opremom što meni nema smisla.
Kaj da čovjek veli na ove kros-overe, pa SUV-ove...

Picasso je veliki (ili zgleda veliko) ali dok si unutra opet je nekak naknap i još ak vas 4/5 ide nekamo s prtljagom. Vozil sam mk1, mk2 sam samo gledal...
Grand Picaso je več u redu ali ne znam koliko cijena ide gore?
 
Kakvih ima još nedostatka/loših strana kod C4 Picassa?

Kojeg bi onda po vama citraća bilo bolje uzeti kao obiteljski auto?
ja sam uzeo c4 picassa jer mi izgleda kompaktnije i jer mi je grand prevelik, odnosno zadnji red sjedala mi ne treba... rega nije neš puno veća, mislim oko 200-injak kuna na dodatni red sjedala... gepek ak ti nije velik onda uzmi kombi :)
i da, sve zavisi di se i koliko voziš... ak ideš jednom godišnje na put onda ti je dosta i c4:cool:
 

Hrvoje Marin

Active member
Kojeg bi onda po vama citraća bilo bolje uzeti kao obiteljski auto?
Ovisno kolika je... Manje bebaće je lakse van-unutra na povišena sjedala kao u Picasso.

Put od 400km u Picassu ili C5 break nije ista kategorija, nikako. (Tourer ne baš, nema toliko prostora).

Glede novaca u kompaktima se dobije najviše, karavan, ili kutija na krov i to je to. Treba imati najmanji potreban automobil, tako nekako. Lakše je po gradu i slično.
 

brezC4

New member
Kakvih ima još nedostatka/loših strana kod C4 Picassa?

Kojeg bi onda po vama citraća bilo bolje uzeti kao obiteljski auto?
Berlingo? Super stvar ona klizna vrats za djecu, komotan, prostran... uparen sa 2.0HDi motorom sasvim prikladan za takve svrhe.
 

alands

New member
Mama i tata svih monovolumena nije ni Matra, ni Chrysler ni Reno, to je opet Citroen, koncept koji je bio spreman za proizvodnju 1938. Austrijski kaplar je poremetio planove. Između ostalog bila je predviđena i V8 verzija.
Napravljeno je i nekoliko prototipova.

 

ZoxPa

Member
ja sam uzeo c4 picassa jer mi izgleda kompaktnije i jer mi je grand prevelik, odnosno zadnji red sjedala mi ne treba... rega nije neš puno veća, mislim oko 200-injak kuna na dodatni red sjedala... gepek ak ti nije velik onda uzmi kombi :)
i da, sve zavisi di se i koliko voziš... ak ideš jednom godišnje na put onda ti je dosta i c4:cool:
15-20tkm godišnje,1-2 puta godišnje na more, tjedno na put od 200 km, ostalo lokalno tipa pali-gasi relacije od 1-2 km. gledao sam c4, dobar je novi sa hdi 92ks, ali je problem zadnja klupa ,ako stavim dvije autosjedalice ne može više nitko sjesti pozadi. kod nas je 92 ks i 110 ks ista klasa za registraciju jedino se bojim puno većih izdataka održavanja picasa. koliko je tvoj prešao i kako se pokazao sa stanovišta kvarova?
 
Na vrh