Kupovina C4P/Spacetourer

igor1234

New member
pozdrav ekipa.

Razmisljam o kupovini c4 picasso,ili kako se sada zove spacetourer. Ovog kraceg modela. Izboru mi je pao na 1.2,130ks.
Da li se isplati kupovina benzinca ili ipak dizelas.
Zanima me potrosnja, upotrebljivost, pouzdanost, mane.
Uglavnom sve sto bi miu moglo potvrditi izbor ili ne.

Hvala
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi taj motor jedino ako se kupi nov i proda sa istekom garancije. Pogotovo u tolikoj karoseriji.
Potrošnja računaj od 8-10l ovisno koliko ga stišćeš.
Koliko god su dizeli preopterećeni ekologijom, ja bih opet na njih otišao uz ovakve benzince
 

pokra89

Well-known member
No ipak, sudeci po iskustvima, motor je super.
Benzinski turbo motor PureTech grupacije PSA je već četvrtu godinu zaredom dobio nagradu za međunarodni motor godine

Jučer je žiri na 20. izdanju takmičenja "International Engine of the Year Awards" u Stuttgartu već četvrtu godinu zaredom dodijelio trocilindričnom benzinskom turbo motoru Pure Tech 110 S&S i 130 S&S nagradu za najbolji motor godine u kategoriji motora sa zapreminom od 1 do 1,4 litara.

Grupacija PDS je dostavila 210 patenata za porodicu trocilindričnih benzinskih motora.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja gledam forume i long term testove i, koliko sam primjetio, nema neke ustaljene greške.
Ono, pojavi se neki problem, ali generalno nema mane, kao što recimo VTi pije ulje.
 

igor1234

New member
Imam sada scenica 1.5. Neznam koliko bi izdrzao kilometara takav mali optereceni motor. I ja mislim da nisu bazdareni za preko 150.000km. I ovo za potrosnju,navikao na ovog dizela. Nadao sam se oko 7-8litara potrosnji.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
No ipak, sudeci po iskustvima, motor je super.
Kakva iskustva, motor nije niti četri godine na tržištu... još nisu stigli niti iz garancije izaći.
Kada budu gurali +10g./+200tkm bez raspada turbine, dizni i bogzna čega modernog, onda možemo govoriti o nečemu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa koliko planiraš dugo imati taj auto?
Ako ćeš ga vozit u garanciji, pa ga vratiti i opet novo... da se razmišljati.

Jer niti hdi-i nije idealan za duge staze... oćeš Fap filter, dvomaseni, adblue... opet hrpa za:cenzura::cenzura::cenzura:ancije. A di su tek normalni djelovi koje djeli sa benzincem (turbo, injektori...).

Još ako imaš puno gradske vožnje...

Neznam, treba odabrati manje od dva zla. Benzinac će trošiti litru dvije više, ali bi možda mogao imati manje problema od dizela u gradskim uvjetima.
 

Cutac

Prèkaroš
oko 7-8litara potrosnji.
Spritmonitor 7.55.

Kakva iskustva, motor nije niti četri godine na tržištu...
Iskustva onih koji ga voze. Ne možeš gledati iskustva onih koji ga imaju 10 godina jer se tada neće prodavati, vjerojatno.
Kada budu gurali +10g./+200tkm bez raspada turbine, dizni i bogzna čega modernog, onda možemo govoriti o nečemu.
A kako onda znaš da ne valja ako nije dovoljno star za tvoje kriterije? :thinking::p
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nisam rekao da ne valja ;)
Ali nemožeš reć ni da valja jer se nije stigao dokazati. Većina tih motora vjerovatno još nije taklo 100tkm nit izašlo iz garancije. A to bi valjda svaki hebeni motor morao izdržati...

Zato govorim, ako kupuje nov auto koji će držati 3-4 godine i šalji dalje... zašto ne i taj benz. Bar te neće pitat regeneraciju dok ideš od vrtića prema Lidlu.
 

Cutac

Prèkaroš
Većina tih motora vjerovatno još nije taklo 100tkm nit izašlo iz garancije.
Ja sam našao par long term testova do 150-200 tisuća i nije bilo problema.
Na jednom su mjerili snagu na par kilometraža i nije bilo većih fluktacija.

Nisam rekao da ne valja
Ja bi taj motor jedino ako se kupi nov i proda sa istekom garancije.
Nisi ni daleko :D


Ja bih probao, mislim, inženjeri su ga složili da šljaka. Ja ne radim motore, ali znam koje faktore sigurnosti moramo poštivati, tako da sumnjam da su ti motori napeti do ibera, tj. da su 1.2 iz Fiata od 60 konja sa turbom nabijeni na 170 konja, pa da nisu predviđeni za takve napore.
Opterećenja jesu veća nego u duplo većem motoru sa više cilindara, a isto konja, ali opet, ta opterećenja su uzeta u obzir kod konstruiranja.
Ni PSA si ne može dopustiti smeće od motora, pogotovo kada svi bježe od dizela, njima je u interesu da naprave dobar motor, a to se svakako može, samo treba keša i dobrih inženjera.
 

Milosh

Test
Benzinski turbo motor PureTech grupacije PSA je već četvrtu godinu zaredom dobio nagradu za međunarodni motor godine

Jučer je žiri na 20. izdanju takmičenja "International Engine of the Year Awards" u Stuttgartu već četvrtu godinu zaredom dodijelio trocilindričnom benzinskom turbo motoru Pure Tech 110 S&S i 130 S&S nagradu za najbolji motor godine u kategoriji motora sa zapreminom od 1 do 1,4 litara.
To je mjerilo kvalitete jednako kao što je Evrovizija mjerilo dobre muzike..

Evo jedan citat sa: http://www.drivers-passion.com/peugeot-1-6-thp-engine-wins-engine-of-the-year-award/

July 1st, 2014
Category: News
Author: Dennis Prade
After we had just focused on Peugeot’s 208 GTi 30th anniversary and its 1.6 litre THP-engine, this exact same engine has now won the “Engine of the Year” award in the category 1.4 to 1.8 litres for the 8th time in a row. The first time Peugeot had won the award was way back in 2007.
Znači 1.6 THP je osam godina za redom osvajao tu laskavu titulu. :disgusted:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Znači 1.6 THP je osam godina za redom osvajao tu laskavu titulu.
I onaj TSi kojem pucaju klipovi ima koju nagradu :D

Nisi ni daleko
A tumači kako hoćeš :D
Nemam na temelju čega tvrditi dal valjda/nevalja generalno, ali mislim da je nedokazan i tvrditi da će redovno peglati recimo tih 10/200 je spekulacija.
Pa sad, tko kupuje auto na duge staze, mislim da ipak riskira... a tko ide do garancije, kbk, izdurat će.
 

bbozak

Active member
Početkom godine, kad sam kupovao vozilo, gledao sam C4 picasso.

100ks dizel 160 000kn
120ks dizel 172 000kn

Oboje neki "obični" modeli, dakle ništa ekran u boji, zavjese i ko zna što fancy...

To je dost para za francuska kola, a kako mi je trebalo nešto što drži troje djece, dakle sjedalice, busteri, jaja... Kupio sam XTR Berlinga za 134 000. 100ks dizel, start&stop, pomoć pri kretanju na uzbrdici, parkirni senzori, doduše ja skoro da i nemam gradske vožnje pa sam bježao od benzinca ko vrag od tamjana.

Da nemam troje djece, ne bi ni u ludilu gledo Citroena za tolku svotu novaca (160+ tisuća kuna), sva sreća da i žena ima razuma pa kad je vidla Berlinga rekla, "daj ovo odma, pa ima gepek od kubika!". Nije mala razlika u lovi, al nije da agitiram za kupnju drugog vozila, al opet, svako ima svoje razloge zašto kupuje nešto.
 

Cutac

Prèkaroš
Pa sad, tko kupuje auto na duge staze, mislim da ipak riskira... a tko ide do garancije, kbk, izdurat će.
Mislim, da se razumijemo, ja bih rađe nekog 2.5-3.0 litrenog šestaka od +-170 konja nego ovo, ali opet ne mislim da bi motor bio loš.
Opet, pričam napamet, ali budem ga probao pa ću više reći.
 

igor1234

New member
Zato i gledam benzinca da izbjegnem probleme dizela koje me cekaju zato sto kupujem auto na duge staze. Trebaju mi 3 sica,obiteljski auto.
Nista,dobro istrazivanje po bespucima interneta.
 

bbozak

Active member
Zato i gledam benzinca da izbjegnem probleme dizela koje me cekaju zato sto kupujem auto na duge staze. Trebaju mi 3 sica,obiteljski auto.
Nista,dobro istrazivanje po bespucima interneta.
Što se tiče tri sica (ili da stane troje ljudi komotno), na tržištu je ovo:

Ford S-Max
Ford Galaxy
Ford Tourneo Courier
Renault Scenic (grand)
Renault Espace
Renault Kangoo
VW Touran
VW Sharan (al tog ima na našem tržištu novo uopće?)
VW Caddy
Seat Alhambra
Peugeot 5008
Peugeot Partner
Toyota Verso
Citroen C4 spacetourer (grand)
Citroen Berlingo XTR
Opel Zafira Tourer
Hm, Fiat Doblo?

Možda ima neka Kia i sigurno sam zaboravio još koga..

Verso sam gledao, mislim da su isto koštali i benzinski i dizelski auto i bio je pun opreme, za 170tak hiljada, još ktome prestaju s proizvodnjom Versa, tako da će se možda to čistit za manje pare s lagera! Mislim da je benzinski bio neš tipa 1.5 s četiri cilindra, nije bio 1.2 s tri cilindra.
Berlingo i Partner također dolaze novi modeli za mjesec dva, pa su ovi "stari" na akciji.

Scenica sam isto gledao, fakat je šminka, pogotovo ako se ne ide na osnovni paket opreme, ali onda debelo cijena ide gore, doduše 20" kotači wtf?

Mislim da je S-Max 200 iljada kn, Alhambra preko 200, Zafira je manje od 200, VW nisam gledao.

Na kraju balade postoji još i...
DACIA :cool:

Ak se ne varam Lodgy ima 5 sjedala otraga, a postoji i Dokker kao sirotinjskija verzija Kangooa.

Ugodna potraga!
 

markan1000

Well-known member
Od Forda ima i C-Max, meni osobno favorit u toj klasi. Ove godine je bila fantastična ponuda na ZG Auto showu za lanjske modele (cca 130k ako se ne varam, s jako dobrom opremom). Možda bude i početkom sljedeće u Fordovim salonima
 
Na vrh