Zamjena akumulatora

Spallato

Active member
Ekipa, ponekad ne mogu upalit auto iz prve kad se ugasi na semaforu (zaboravim isključit eco mode) pa pretpostavljam da je do akumulatora (mislim da je još originalni u njemu a auto je 2011. god).

Koji akumulator bi preporučili za C4 Picasso 1.6 hdi i treba li posebno pripaziti na nešto tijekom izmjene?

EDIT:Zvao sam Citroen servis i objasnio tipu o čemu se radi. Kaže da misli da nije do akumulatora?!
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Slažem se. Obično je do toga :D

E sad, što se aku tiče. Tebi treba onda ovaj ''posebni'' za SS sistem? Ili ti ni ne treba to?
 

Spallato

Active member
Meni osobno ne treba jer ss i ne koristim.

Ne znam moram li (bez obzira šta ne koristim ss i šta ga uvijek gasim) uzeti taj posebni akumulator ili može i neki drugi?!

Meni je prvo palo na pamet da je do akumulatora, jer je slab, ali kaže serviser da misli da nije do njega jer onda ne bi ni gasio ss.
Stvarno o tome ne znam ništa pa mi svaki savjet i mišljenje dobro dođu.
 

Milosh

Test
Logično bi bilo da zbog lošeg akumulatora ne možeš upaliti auto nakon duže pauze, a ne neposredno nakon vožnje (na semaforu).

Ako imaš dan-dva fore (ili drugi zamjenski aku koji možeš ubaciti u auto), svaki servis akumulatora ti može ispitati akumulator pod opterećenjem i tako provjeriti njegovo "zdravlje".

Koliko sam shvatio generalno o SS sistemima, a pogotovo kad se uzme u obzir osjetljivost Citroena na nivo struje, SS sistemi su jedna od prvih stvari koje kompjuter ugasi/onemogući kad je slab aku. Tako da, možda da probaš voziti bez gašenje SS-a, da vidiš hoće li se auto gasiti ili će stalno raditi.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Logitech

Active member
Ako je los akumulator ss se nece aktivirati. Znam pouzdano. Eco lampica ce zasvjetliti ali nece se gasiti. Tako da prije zamjene akumulatora svakako posjeti servis. Kod ss sistema auto se pali preko alternatora. Mozda je tamo negdje problem. Kako je kad palis auto na kljuc. Pali svaki puta ili?
 

Logitech

Active member
Ajd pojasni molim te...
Koristi se tzv. "reverzibilni alternator"

Evo jednog isječka:


Ovo reverzibilan znači da može biti i generator električne energije i tada dopunjava akumulator, ali i elektromotor, kada će se pobrinuti za pokretanje motora kod kretanja na semaforu, a istovremeno dok je S&S motor isključen, održavati sve sisteme u pogonu, koji inače zahtijevaju električnu energiju. Već ste prepoznali i sami da moto ima u sebi inkorporiranu STOP & START tehnologiju koja radi sinhronizovano sa mikro-hibridnom tehnologijom, u stvari nedvojiv je od nje. Za vrijeme usporavanja vozila, pojačano je punjenje akumulatora, a za start motora potrebno je svega 400 milisekundi. Potrošnja goriva je smanjena za 15-ak posto. Bez jednog, gore spomenutog, "superkondenzatora" sistem ne bi bio to što jeste, i onako laički u njemu je tajna micro-hybridne tehnologije koju koriste Peugeot i Citroen.

Reverzibilni alternator je snage 2,2 kW i izdržat će preko 600.000 pokretanja. Vozač može isključiti STOP&START sistem, ali zašto ne uživati u vrhunskim tehnologijama ako smo već platili za njih
 

Milosh

Test
Hvala, nisam to znao, mislio sam da se za pokretanje motora uvijek koristi anlaser, kao i inače.


Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Spallato

Active member
Jučer mi je izbacilo poruku "engine fault" i upalilo se ono "service",(bilo je jako hladno) a također je blinkalo ono dugme u autu, za gašenje/paljenje stop/start.

Već neko vrijeme ss ne odrađuje svoje pa sam siguran da je to do akumulatora, da je pri kraju.

E sad, kupiti akumulator baš za ss ili obični? U jednom servisu mi je rečeno da su stavljali obične akumulatore umjesto one posebne za ss, i da se nitko nije žalio.

Svaki put čim sjednem u auto ugasim ss.

Kakva su vaša iskustva, šta preporučujete?
 

Doomsday

U prolazu...
Kao što si mogao i u ovoj temi pročitat, nemaju svi rješen S&S na isti način...

A osim S&S, ako je to povezano sa tim micro-hibridnim regeneracijskim punjenjem, ja se ne bi puno zezao, uzeo bi AGM akumulator, ili ako je bio prva ugradnja i može ići onda možda i starija generaciju EFB ako je povoljniji, iako je uvik bolje ić na AGM jer je novija tehnologija, od onoliko Ah koliko treba za tvoje auto...

E sad, ako tvoji meštri kažu da su BAŠ U TVOJ TIP AUTA stavljali baterije koje nisu za S&S i da neće bit nikakvih problema, te su voljni stat iza toga da riješe ako se problemi ipak pojave, onda možda, ali samo možda...

Ali, ja na tvom mistu...? Radije potraži kakve cijene možeš nać za AGM akumulator, proizvode ga razni, pa i CIAK proizvodi tu novu vrstu baterija, potraži akcije, popuste, nešto... Ipak je s razlogom ta baterija baš takva...

Možda ako auto je malo starije, kad su tek počeli, pa je manje integriran S&S sustav i nije toliko bitno, manje elektronike, manje potencijalnih problema... Problem je, nećeš znat dok ne probaš... A onda možda bude kasno... A možda i ne...

Valjda...

:D
 

Spallato

Active member
Nisu baš za Citroen ali kažu da su stavljali u Golf i da se nitko nije žalio.

Mehaničara znam, dobri smo pa ne vjerujem da bi me zeznuo, a u slučaju da bude nekih problema, vjerujem da me ne bi ostavio na cijedilu.

S obzirom na to da uvijek isključim ss meni odgovara jeftinija varijanta, ali ne ako bi obični akumulator napravio neku štetu.

Koje su dimenzije baterije za C4 Picasso, gdje to mogu vidjeti?
 

Doomsday

U prolazu...
https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/battery-finder?type=pc&year=2011&make=21&model=5601&engine=6442&etn=577+400+078|574+012+068|570+901+076|&rec_etn=574+012+068|570+901+076|&ss_etn=570+901+076|&literal_search={"type":"Passenger+Car","year":"2011","make":"CITROËN","model":"C4+Picasso+I+MPV+(UD_)","engine":"1.6+HDi+110+(82+kW+/+112+PS)"}

Širina: 175 mm
Duljina: 278 mm
Visina: 190 mm

Ako je sa S&S, onda ide AGM od 70Ah... Kako san ti i reka, proizvodi ih više firmi, Varta, Exide, Energizer itd., jedna od njih je i CIAK i to bi možda moglo bit najpovoljnije, pronjuškaj ima li di kakva akcija...

;)
 

Spallato

Active member
Zvao sam i Citroen servis i kaže tip da ne stavljam obični akumulator nego samo modele za ss, cijena oko 1700 kn.

Zvao sam i jedan dućan i kaže prodavač da je stavio u Peugeot obični akumulator, iako ima ss, i da već godinu dana nema nikakvih problema.

U drugom dućanu, Varta za moj model auta izbacuje 3 modela akumulatora, od 830 kn do 1300 kn (gotovinska cijena s popustom).

Luda kuća😃
 

Doomsday

U prolazu...
Ma ostavi se ****arija, uzmi AGM 70Ah, evo ovde imaš Ciakov za ispod 1000 kn...

http://delani.hr/shop-nautika/cijena/akumulator-ciak-starter-agm-70ah-start-stop

Nazovi ih u Splitu, vidi kakve cijene imaju, akcije itd...

Split, Put mostina 8, Tel: 021/ 681-910, [email protected]

Split - Podstrana, Poljička cesta 6, Tel: 021/ 333-601, [email protected]

Dila ih i AM Adria...

Kaštel Stari, Ivana Pavla II, Tel: 021/ 262-235, [email protected]

Trogir, Kneza Trpimira 217B, Tel: 021/ 882 -279, [email protected]

Kod njih je mislim i taj Varta AGM 70Ah oko 1300 kn... Zovi, pitaj...

I ostavi se ćorava posla, stavi kako triba, i peglaj...

:cool:
 
Na vrh