Vjetar i prednja šajba

Spallato

Active member
Ekipa, treba mi pomoć nekog tko vozi Picassa.
Mijenjali su mi šajbu i sada kada vozim preko 80 km/h čujem vjetar, kao da negdje ulazi.

Također su mi zamijenili i vrata od vozača i nisu dobro legla, trebaju ih još podesit.
Vjerujem da se djelomično čuje radi vrata, a za šajbu nisam siguran.

S obzirom da auto nije bia kod mene 2 mjeseca zaboravia sam jel se to prije čulo (mislim da nije).

Šta vi kažete na to i kako provjeriti jel šajba dobro sjela?
 

vborovic

C5 modifikator
Odfurati auto nekom drugom auto staklo servisu, profesionalac bude u roku par sekundi po tragovima ljepila skužio dal je staklo dobro montirano ili nije
 

Doomsday

U prolazu...
Auto kuća Lovret na izlazu grada, nakon HEP-a a prije križanja kod Ivančića, na strani od mora, vlasnik se niz godina bavi baš auto-staklom... Možda otić tamo i pogledat... :thinking:
 

Spallato

Active member
Ima i neki servis Lucky, navodno je odličan. A nema druge nego otić i provjerit.

A vi ostali šta vozite Picassa, dal netko čuje/osjeti neko puhanje ili slično?
 

ZoxPa

Member
Naravno da se ne čuje.
3 puta su mi mijenjali vjetrobran na C3 u ovlaštenom servisu( kamenje), ostane 2 dana dok se ljepilo ne osuši, sve bude kako treba i ništa ne puše i ne zuji.
Kod tebe je vjerojatno bilo " sve gotovo za 3-4 sata", super su mi ti majstori, samo nek izađe ispod ruku.( to je moje osobno mišljenje, da ne bude zabune) :weeabooface:
 

Cox

New member
Ovisi o kojem se ljepilu radi...neka ljepila su suha za sat dva (skuplja), a nekima treba puno duže (jeftinija).
Tako da mislim da je tu više prisutan ljudski faktor odnosno aljkavost.;)
 

ZoxPa

Member
Naravno, nece u tvornici cekati dva dana da se osusi ljepilo. Navodim svoj primjer: ovlasteni servis duplo skuplji, ceka se dva dana da se osusi ljepilo, vjetrobran zategnut spanerima da se ne pomjera. Neovlasteni gotovo sve za 4 sata. Sigurno za duplo manje novca koriste skuplje ljepilo!. Inace kod ovlastenog samo ljepilo kosta 100 KM(50€). :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
bolje je za šajbu kad se zalijepi da auto nije u vožnji zbog sila zraka i vibracija zato je preporučljivo da što duže odstoji bez obzira na ljepilo. kod brzih ljepila je to najbolje da se ne vozi 24h a ostala i 48h a ovisno i o vremenu.
 

Spallato

Active member
Ma tko zna šta su te :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:e i neznalice napravili. Mislim da je lijepilo bijele boje (ima tragova po rubu šajbe) ako to nešto govori o vrsti ljepila.

Ako to ne srede mislim da ću podnit prijavu tržišnoj inspekciji pa neka vještak utvrdi jel sve ok jer nemam vrimena ni volje obilazit druge servise da mi netko kaže kako je posao napravljen.

Ipak su za sve šta su radili uzeli 30 000 kn.
 

ZoxPa

Member
U neformalnom razgovoru u ovlaštenom servisu su mi rekli da za Picasso originalni vjetrobran sa ugradnjom košta oko 1.000-1.500 KM (4.000-6.000 kn),a za C3 isto to oko 600 KM(2.400 kn)
 

Spallato

Active member
Samo vjetrobransko staklo je koštalo oko 6300 kn (bez ugradnje) a ukupni troškovi svih djelova + ruke iznose 30 000 kn.

Još uvijek ne mogu vjerovat da netko može biti tako traljav, a možda i ne stručan.
 

Cox

New member
ZoxPa, zašto identično staklo u ovlaštenom servisu košta 2700kn sa ugradnjom, a kod, po nekima "fuš" majstora, to isto staklo košta 800kn sa ugradnjom?
Da stvar bude apsurdnija, taj ovl. servis zove ovog "fuš" majstora da ugradi staklo koje on usput i donosi. Dakle IDENTIÈNO staklo dobiješ u obadvije varijante i isti majstor ti ga ugrađuje ali ti se osjećaš sigurnije jer su ti ga ugradili u ovlaštenom servisu i platio si ga ko sveto ulje.
U ovom slučaju riječ je o kamionu ali ista stvar se događa i sa autima.
 

vborovic

C5 modifikator
Nema šanse da identično staklo (kataloški broj artikla npr.) košta manje od 20-25% max. uz ne znam kakav popust, nedostatak marže ili što već kod neovlaštenog u odnosu na ovlašteni ... za svaki auto postoji barem 2-3 modela stakla koja su na izgled identična, ali nisu po svojim svojstvima (sami sastav, dal je zatamnjeno, atermičko, akustično, itd). Pored samih modela, postoji i po 2-3 proizvođača koji za određeni konkretan auto proizvode ta stakla (SGS, Pilkington, Mopar ...), te cijene ovise o samoj kvaliteti stakla ... a jeftinija stakla se skuže po slabijim svojstvima, distorziji slike prema van (pogotovo u rubovima prema okviru i sl.) ... tako da, svi koji žele na najvećoj i najbitnijoj staklenoj površini na autu (ne računajući panoramski krov tko ga ima) šparati, samo naprijed ... :whistling:
 

ZoxPa

Member
@ Cox
Ne mogu komentirati tvoj slučaj, ja sam govorio o svom slučaju, gdje mi je ovlašteni Citreon servis, po broju šasije auta naručio originalni vjetrobran koji sam čekao 15 dana i koji je ugrađen kod njih,nisu zvali druge da urade njihov posao, Znam ja da ima svakakvih i ovlaštenih servisa, ali ovi kod kojih ja radim su korektni i rade svoj posao kako treba.
Što kaže @vborovic ima stakala različitih vrsta i proizvođača za isti auto.
Naslušao sam se priča iz prve ruke o ugradnji "zamjenskih "stakala koja puknu nakon prve krivine ili nakon uključenja klime na hlađenje.
Zaista u tom poslu ima svega i svačega , i vrhunskih i najgorih servisa i majstora, ovisi kakve imaš sreće...
 

Cox

New member
Ok....sve to stoji...moj primjer je sa zamjenskim staklom.
Taj "moj" serviser mi je prijatelj, često sam kod njega, a i meni je mjenjao stakla.....
Kupcu se ponudi više varijanti stakla, od originala pa do Pilkingtona ili nekog jeftinijeg pa biraj kojeg hoćeš ili bolje reć možeš. Ali ljepilo da za jednu šajbu košta 50 eura...čista prevara
 

vborovic

C5 modifikator
Pa opet, nisi dokazao zašto navodna razlika, ako ti netko nije ponudio identično staklo a da je razlika u cijeni koju si naveo, onda bi moglo biti po tvojem ... tipa, odeš u ovlašteni i tražiš zamjensko stako ABC, tip3, i odeš kod nekog drugog servisa, i tražiš ponudu za isto staklo ABC, tip3 ... ako ti ovaj drugi servis ponudi staklo CDE, tip 3, više ne pričamo o istvoj stvari (samim time ni cijeni) i tu je priči kraj ...

Što se tiče cijene ljepila za staklo, opet, raspon od-do ... dosta ovisi koji tip ljepila je, dal treba primer ili je primerless (prva su bolja i skuplja) ... prosječna cijena ljepila dovoljnog za jedno vjetrobransko staklo je oko 15-25 € za jednu kartušu (cijene za primerless, ove koje imaju posebni primer su cca. duplo od toga), može biti i manje, ali može biti i više (brendovi tipa 3M, Sika, BetaSeal) ...
 

Gremlin

New member
Kod mene se također čuje šum vjetra i to negdje iz okvira vozačevih vrata,mislim da guma ne leži dobro.U početku me nerviralo :twisted: a sad više i ne obraćam pažnju :whistling:
 
Na vrh