Vibracije volana

Gremlin

New member
Ima li netko ideju za problem vibracija na volanu pri 140 km/h ? :confused: Isti problem i sa zimskim (čelične fel.) i ljetnim gumama (alu fel.), više puta balansirane i provjeravane. Do sada je zamjenjen krajnik spone, napravljena optika ali i dalje isto, spone stabilizatora zamjenjene prije otprilike 1 god. Otprilike do 130km/h je savršeno miran a onda lagano počinju vibracije, nije baš da razbija ali se dosta osjeti pod rukom naročito pri 140 km/h. :hm:
Inače radi se o C4 Picassu iz 2011g. 1,6 hdi, 120 000 km na satu.:gaah:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ležaj? Poluosovina? Može i od nosača motora. Onog što prenosi okretni moment. Taj često prvi ode na dieselima.
 

Gremlin

New member
Ležaj? Poluosovina? Može i od nosača motora. Onog što prenosi okretni moment. Taj često prvi ode na dieselima.
Kako da od svega navedenog utvrdim šta je ? :thinking: jbg. što se tiče majstora oni bi mijenjali sve redom ali ne plaćaju oni nego ja :hm:
 

2mario2

Well-known member
I ja sam za opciju guma. To se meni dešavalo između 120-140. Prije 120 ništa, pa poslije 140 ništa. Promijenio gume i napravio optiku i sad je odlično. Pustim bez brige volan i na 190 i nema vibracija, ne vuče nikud. Kod tebe nemora biti, al ak si već sve promijenio onda po meni ostaju jedino gume

Ako ti majstor nemože utvrditi gdje je problem onda ti je moj savjet da istog promijeniš jer nije to onda nikakav majstor

Probaj ako imaš koga stavit njegove gume i felge i probaj, al da su gume nove il novije barem. Ako problem ostaje onda neka majstor utvrdi do ćega je. Ako je i malo dobar naći će uzrok
 

Gremlin

New member
Isto se ponasa i sa ljetnim i zimskim gumama, zimske su na čeličnim a ljetne na alu. felgama. Ljetne su Nokian sa cca 20 000 km
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Kako da od svega navedenog utvrdim šta je ? jbg. što se tiče majstora oni bi mijenjali sve redom ali ne plaćaju oni nego ja
Neće ti nitko naplatiti za taj pregled. Ne govorim o ovlaštenom.

Poluosovina - primi je rukom i jako je povlači u svim smjerovima. Ne smije imati lufta.
Ležaj kotača - on se lijepo čuje stetoskopom. Istim onim s kojim možeš, usput, poslušati i injektore. ;)
Nosači - vizualni pregled, zatim nategni ručnu dok netko pokušava lagano krenuti. Motor ne smije imati veliki hod, u leru mora biti miran.

Jedna ekstremna opcija koju sam vidio u serivisu da je loš amortizer oštetio gumu nakon X tisuća km. Oštećenje koje ne vidiš okom, ali je dovoljno da pri velikm brzinama guma trese. Ne kažem da je to i kod tebe.

Imaš dva seta felgi ili jedne na koje gume navlačiš?
 

Gremlin

New member
Hvala svima na savjetima, za vikend sam dogovorio probnu voznju sa majstorom, malo cemo se provozati autocestom jer zelim da se osobno uvjeri da problem i dalje postoji. Kad rijesim problem čujemo se :)
 
Na vrh